Viva Vrekkentopic VI
donderdag 7 juni 2012 om 07:14
Ik ga vandaag ook maar even vrekken. Ik lever mooi mijn 2 bonnen in van de Postcodeloterij om bosjes bloemen te scoren voor mijn zoontje die de avond4daagse vanavond uitloopt. Voor hem zijn bloemen toch bloemen. Beetje lekkers erbij en klaar.
En als ik dan toch onderweg ben ga ik gelijk de Dash kopen van de GTA uit de Libelle.
En als ik dan toch onderweg ben ga ik gelijk de Dash kopen van de GTA uit de Libelle.
donderdag 7 juni 2012 om 10:12
De kinderen wilden graag wat oranje EK kleding. Bleek dat ik bij de Schoenenreus goedkoper uit was dan tweedehands bij de kringloop. Nu is het nieuw en schoon, en kids helemaal happy. 2 leuke t-shirts voor 0,85 per stuk, allebei een hoge hoed voor 0,50. Bij de Action nog 10 buttons voor 98 cent. De oranje Vuvuzela's hadden ze (helaas ) nog.
En voor mijn postcodebon haal ik oranje bloemen.
En voor mijn postcodebon haal ik oranje bloemen.
Laat in de herfst blaadjes in de tuin gewoon liggen of veeg ze op een hoop: goed voor insecten, vogels, eekhoorns en egels.
donderdag 7 juni 2012 om 13:47
Misschien een tip voor de wat luxere vrekkers onder ons:
Viva heeft nu een fashiondeal met broeken van Kuyichi. Deze fijne broeken kosten nu maar 39,95 ipv 129,95 euro.
Het zijn echt fijne broeken, ze vallen goed, gaan lang mee en ze zijn milieuvriendelijk geproduceerd. 40 euro voor deze broeken is echt een koopje!
Zie de blogs.
Viva heeft nu een fashiondeal met broeken van Kuyichi. Deze fijne broeken kosten nu maar 39,95 ipv 129,95 euro.
Het zijn echt fijne broeken, ze vallen goed, gaan lang mee en ze zijn milieuvriendelijk geproduceerd. 40 euro voor deze broeken is echt een koopje!
Zie de blogs.
donderdag 7 juni 2012 om 18:12
quote:misskerss schreef op 07 juni 2012 @ 13:47:
Zie de blogs.Goede tip! Ik had het ook gezien in de Viva en was van plan de jeans te bestellen, maar ik was het alweer vergeten.
Zie de blogs.Goede tip! Ik had het ook gezien in de Viva en was van plan de jeans te bestellen, maar ik was het alweer vergeten.

donderdag 7 juni 2012 om 23:00
quote:misskerss schreef op 07 juni 2012 @ 13:47:
Zie de blogs.Waar staat dit? Kan het niet vinden.
Zie de blogs.Waar staat dit? Kan het niet vinden.
vrijdag 8 juni 2012 om 07:33
vrijdag 8 juni 2012 om 09:00
vrijdag 8 juni 2012 om 10:56
Ik was vandaag bij de albert heijn en ze hadden bij ons heel vel wasmiddel artikelen die uit het assortiment gaan met 50% korting. Als je dus bij een AH bent loont het zich wel om daar even te kijken. Ik heb vandaag in ieder geval alleen maar 2e gratis of 50% korting dingen gekocht... lekker winkelen zo
vrijdag 8 juni 2012 om 11:11
Een lekkere vrekkenochtend gehad: een mystery shop opdracht gedaan, de bon voor shampoo bij de Tuinen ingeleverd en een 400ml fles Dove gescoord voor de GTA. Als je dan toch geld terug kunt krijgen, dan het liefst van de grootste fles!