Geld & Recht alle pijlers

Viva Vrekkentopic VI

01-05-2012 09:45 2996 berichten
Alle reacties Link kopieren

Deel VI waarin we tips over besparen met elkaar delen!

Heb je vragen of wil je meeschrijven (mee vrekken!), je bent welkom!!

Voor meer tips over besparen:

Deel I

Deel II

Deel III

Deel IV

Deel V

Vrekwaardig eten

Baby vrekking
Zo das nog eens een goed vrekdag!
Op een dag word je wakker en besef je dat er geen tijd meer is om te doen wat je altijd al wilde doen. Doe het nu!
Ik ga vandaag ook maar even vrekken. Ik lever mooi mijn 2 bonnen in van de Postcodeloterij om bosjes bloemen te scoren voor mijn zoontje die de avond4daagse vanavond uitloopt. Voor hem zijn bloemen toch bloemen. Beetje lekkers erbij en klaar.

En als ik dan toch onderweg ben ga ik gelijk de Dash kopen van de GTA uit de Libelle.
De kinderen wilden graag wat oranje EK kleding. Bleek dat ik bij de Schoenenreus goedkoper uit was dan tweedehands bij de kringloop. Nu is het nieuw en schoon, en kids helemaal happy. 2 leuke t-shirts voor 0,85 per stuk, allebei een hoge hoed voor 0,50. Bij de Action nog 10 buttons voor 98 cent. De oranje Vuvuzela's hadden ze (helaas ) nog.

En voor mijn postcodebon haal ik oranje bloemen.
Laat in de herfst blaadjes in de tuin gewoon liggen of veeg ze op een hoop: goed voor insecten, vogels, eekhoorns en egels.
Gisteren heerlijk gevrekt op de vip avond bij scapino.

2 shirtjes, een riem, polo voor vriend en een paar zomerschoenen voor 25 euro!
Fame, dat kinkt goed. Leuk is dat als het allemaal zo vlot gaat.

Wat ik me afvroeg: is dat grit de moeite waard. Als het een klein zakje is heb ik er niets aan voor die twee reuzen hier. Kun je mij vertellen hoeveel erin zit?
Het kattegrit is voor 1 bak.
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Misschien een tip voor de wat luxere vrekkers onder ons:

Viva heeft nu een fashiondeal met broeken van Kuyichi. Deze fijne broeken kosten nu maar 39,95 ipv 129,95 euro.

Het zijn echt fijne broeken, ze vallen goed, gaan lang mee en ze zijn milieuvriendelijk geproduceerd. 40 euro voor deze broeken is echt een koopje!

Zie de blogs.
Fame, bedankt, dan ga ik hem toch even halen.
quote:misskerss schreef op 07 juni 2012 @ 13:47:

Viva heeft nu een fashiondeal met broeken van Kuyichi. Deze fijne broeken kosten nu maar 39,95 ipv 129,95 euro.

Het zijn echt fijne broeken, ze vallen goed, gaan lang mee en ze zijn milieuvriendelijk geproduceerd. 40 euro voor deze broeken is echt een koopje!

Zie de blogs.Goede tip! Ik had het ook gezien in de Viva en was van plan de jeans te bestellen, maar ik was het alweer vergeten.
Kruidvat heeft Nescafe-cappuccino zakjes voor EUR 1,79. Dat is 30 cent goedkoper dan bij mijn Jumbo. En zelfs 50 cent goedkoper dan bij de Plus.
Betty White: "Once you go blackberry... Hmmmmmhmmmm"
Waar staat dat bij de blogs dan? Kan 't niet vinden, maar dat kan ook aan de App liggen hoor... Heeft iemand een linkje?
Ik heb zojuist telefoon gehad van TNS-NIPO over het post onderzoek. Ik krijg informatie toegestuurd. Ben heel benieuwd.
Ik ben vandaag en gisteren ook gebeld door een onbekend nummer, zou het daarom gaan? Ik hoop dat ze het niet opgeven, ik was beide keren toevallig niet in staat op te nemen (verschonen baby en onderweg op de fiets)
Volgens mij kon je toen ook aangeven hoe laat je gebeld wilde worden. Weet je nog wat je ingevuld hebt?
Geen idee meer, maar ik ben in principe de hele dag bereikbaar. Behalve natuurlijk als ik gevaarlijke situaties veroorzaak door op te nemen...
quote:misskerss schreef op 07 juni 2012 @ 13:47:

Zie de blogs.Waar staat dit? Kan het niet vinden.
quote:lydiam1 schreef op 06 juni 2012 @ 10:26:

mugske en elynn, ik ga de bonnen inscannen en ik mail ze naar jullie!Als je nog een bon over hebt zou ik er ook graag een willen!
De Kuyichi link:

http://www.viva.nl/2012/0 ... eal-van-de-week-redactie/
Zo, gisteren even lekker bespaard op rompers. Bij H&M stond een heel rek met afgeprijsde babykleding. Ik trek er zo 6 rompers uit in de goede maat voor 2 euro per stuk. Dochter had dringend rompers nodig, dus ik ben blij. Normaal kosten ze 4,95 per stuk, dus dat scheelde flink.
Hallo?!
Ik haal rompertjes bij de Hema, die zijn (in de verpakking van 5 stuks) sowieso 2 euro. Of 1,80 voor de mouwloze variant. Die laatste heb ik woensdag trouwens nog met 15% korting gehaald.
Ik haalde mijn rompers altijd bij de Hema, maar ik vind de kwaliteit echter minder goed. Die van H&M blijven qua kleur en pasvorm mooier vind ik.
Hallo?!
Sjonge, ik kan niet meer inloggen op het forum via de app op de iPad.. Zo irritant, want ik wou de link van de Kuyichibroeken posten, maar ik zie dat het al is gebeurd

Ben nu maar via de website online, die app is toch tien keer niks.
Ik was vandaag bij de albert heijn en ze hadden bij ons heel vel wasmiddel artikelen die uit het assortiment gaan met 50% korting. Als je dus bij een AH bent loont het zich wel om daar even te kijken. Ik heb vandaag in ieder geval alleen maar 2e gratis of 50% korting dingen gekocht... lekker winkelen zo
Een lekkere vrekkenochtend gehad: een mystery shop opdracht gedaan, de bon voor shampoo bij de Tuinen ingeleverd en een 400ml fles Dove gescoord voor de GTA. Als je dan toch geld terug kunt krijgen, dan het liefst van de grootste fles!
http://www.lekkerlevenmetminder.nl

Over sparen, besparen, consuminderen en financiële vrijheid
Las in een nieuwsbrief van Dove dat er deze week bij de Margriet een kortingsbon van 1,50 zit voor korting op Dove Men+Care.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven