Geld & Recht alle pijlers

Viva Vrekkentopic VI

01-05-2012 09:45 2996 berichten
Alle reacties Link kopieren

Deel VI waarin we tips over besparen met elkaar delen!

Heb je vragen of wil je meeschrijven (mee vrekken!), je bent welkom!!

Voor meer tips over besparen:

Deel I

Deel II

Deel III

Deel IV

Deel V

Vrekwaardig eten

Baby vrekking
via gratiz . nl kun je

1) gratis koffiemelk uitproberen. Je krijgt een sample toegestuurd en daarbij zit een GTA code.

2) 2x gratis volkskrant ontvangen

straks postcodeloterij-bloemen ophalen en sabra zoeken in de winkel.
wasmiddel hier nog meer dan voldoende op voorraad, maar zal eens kijken of ze misschien ook wasverzachter uit het assortiment halen.
Niet veel kunnen vrekken in de winkel.

Fruit is op dit moment heel duur. Normaal vertik ik het om 2.99 voor 1.5 kg appels (junami) te betalen maar goed toch maar gedaan.

Kan maar tegen 1 soort appels vandaar anders had ik de elstar wel genomen
Ik heb gisteren bij Lensway een bril gewonnen! Jippie!

En net heb ik 2 onderzoeken kunnen doen bij Euroclix en daarmee 300 clix verdiend! Gaat supersnel zo :D

Bij 42hoursclub zijn de Kuyichi broeken ook 39,95.

Ze hebben ze daar heel regelmatig.
Ha, ik logde net in bij dat scangebeuren en zag dat ze mensen uit een doelgroep zochten waar mijn moeder toe behoord. Heb haar meteen opgegeven, want ik had haar gezegd wat ik ging doen met dat scannen, en het leek haar ook wel leuk.

Hopelijk gaat alles goed...
Ik zie dat Mugske het ook al gemeld heeft. Hier is de link naar de koffiemelk met gta bon.

klik hier
Volg de oorspronkelijke stem van je hart.
Net toch maar even online bij Blokker de treinkaartjes besteld. Gisteren de Blokker voorbij gelopen en gedacht: ik heb ze toch niet nodig. Vandaag een werkafspraak gemaakt aan de andere kant van het land, dus snel besteld.

Wat suf dat je trouwens 50 cent moet betalen voor het ophalen van die treinkaartjes in de winkel. Ik kom voor volgende week niet meer in de stad en wilde het risico niet nemen dat ze op zijn, maar stom vind ik het echt wel.

Morgen met mijn treinkaartje van AH op stap, zo kom je nog eens ergens
Hallo?!
Kan ik iemand blij maken met een Whiskaszakje?

Ik had gestemd voor Holland Kat Talent en kreeg een proefzakje, maar ik heb geen kat en ken ook niemand met een kat..

Een aantal weken geleden had ik een vraag gesteld bij Sanoma. Ik heb een proefabbo op Grazia en vroeg me af waarom het blad op donderdag in de winkels ligt en de abonnee's 'm pas vrijdags krijgen.

Kreeg nu opeens antwoord per mail, iets met dat ze een weekblad zijn en dat het adresseren veel tijd kost. Als excuus kreeg ik een presentje, toevallig vandaag al! Een tube Vichi zonnebrandcrème voor je gezicht en een mascara van Lookx (nooit van gehoord).

Toch netjes voor een abonnement van 15 euro!
Dat kattenvoer opsturen is duurder dan het zakje kost.
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Hema: €0,50 voor lekkere chips (125 gram). En bij de Action voor €3 van die volumepoeder voor in je haar van Taft (bij de kapper is dat 4x zo duur)
Dat is zo, Fame, maar ik kan het gratis versturen
De Whiskas is vergeven!
Ah, ik onthoud het voor d evolgende keer.
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Had een goede vrekkenactie. Schoenen op laten rekken voor 4,50. Vorig jaar mooie schoenen gekocht, tijdens de zomer net iets dikkere voeten, schoenen nooit aan kunnen hebben. Had ze al bijna op MP gezet maar nu naar de schoenmaker en ze lopen zalig!

Was trouwens druk bij de schoenmaker.
Ik heb net een mailtje gestuurd naar Euroclix. Had een onderzoek ingevuld over lingerie, wat ongeveer 15 minuten duurde (zoals ook aangegeven in het begin). Krijg ik aan het eind de melding dat ik niet in de doelgroep val! Ja dáág! Erg flauw. Ben benieuwd wat ze terugsturen. Voor MM ben ik ook gestopt onderzoekjes in te vullen, de vergoeding is zo ontzettend laag en meestal blijkt na best veel vragen ook dat je niet in de doelgroep valt. Hoop niet dat Euroclix deze trend overneemt, want juist de onderzoekjes tikken lekker aan.

update: zie dat de punten net al zijn bijgeschreven, heb een reactie van euroclix:

Beste zenga

Bedankt voor je bericht.

Vervelend dat je na het beantwoorden van een dergelijk aantal vragen toch de melding kreeg dat je buiten de doelgroep valt. Dit hoort niet zo te zijn en daarom heb ik je klacht doorgestuurd naar de desbetreffende afdeling, zodat zij kunnen nagaan wat er precies niet goed gaat. Daar je wel de tijd hebt genomen het onderzoek in te vullen, heb ik de 100 Clix alsnog beschikbaar gesteld. Dit is per direct verwerkt in jouw saldo-overzicht.

Excuses voor het ervaren ongemak en ik wens je alvast een fijn weekend!

Met vriendelijke groet,

EuroClix Ledenservice

Wat netjes zeg! En wat een snelle reactie op een vrijdagavond!
zenga wijzigde dit bericht op 08-06-2012 19:49
Reden: update
% gewijzigd
quote:jas schreef op 08 juni 2012 @ 18:12:

Had een goede vrekkenactie. Schoenen op laten rekken voor 4,50. Vorig jaar mooie schoenen gekocht, tijdens de zomer net iets dikkere voeten, schoenen nooit aan kunnen hebben. Had ze al bijna op MP gezet maar nu naar de schoenmaker en ze lopen zalig!

Was trouwens druk bij de schoenmaker. Schoenmakers varen wel bij de crisis volgens mij!
Hier net de koffiemelk en volkskrant aangevraagd! De komende 2 zaterdagen dus ook een krant. Voor de zomer neem ik weer een abonnement, dus straks nog even kijken welke actie de beste is. Twijfel nog tussen de telegraaf ivm ochtendnieuws/ de provinciekrant.... Aangezien ik 7 weken vakantie heb vind ik een ochtendkrant ook wel erg lekker.

Hier net ook leuk gevrekt. Wij zijn aan het verbouwen en hebben straks ook nog wat behang nodig. Net met 35% korting bij de bouwmarkt gehaald. We hadden het niet vandaag nodig maar om het over 2/4 weken de volle mep te betalen vind ik ook niet nodig.

Morgen trouwens geen vrekwaardig dagje, ik ga heerlijk shoppen. Alhoewel ik door deze dag te plannen al wel een tijdje geen kleding heb gekocht.
De schoenmaker heeft zojuist mijn favoriete tas gerepareerd, voor EUR 2,50.

Betty White: "Once you go blackberry... Hmmmmmhmmmm"
@zenga: ik had dat onderzoek over lingerie ook ingevuld en hoorde ook niet tot de doelgroep (waarschijnlijk niet de ideale maten ). Heb dus ook een berichtje naar ec gestuurd.

proefpakketje inlegkruisjes via try-now gekregen. vaak zit daar een GTA-bon bij. Deze keer 'slechts' 50% korting, maar altijd mooi meegenomen.
quote:snoesje666 schreef op 08 juni 2012 @ 20:04:

De schoenmaker heeft zojuist mijn favoriete tas gerepareerd, voor EUR 2,50.

Ah heerlijk dit soort dingen, kan ik ook helemaal blij van worden!
@Zenga en @Mugske:

Hoe hebben jullie dat mailtje naar Euroclix gestuurd? Zie op hun site nergens een emailadres waar ik heen kan mailen?

Oeps. laat maar, ik heb het al gevonden.
Ik had hetzelfde met een vragenlijst over luiers. Allemaal vragen, vrij specifieke ook, (welke maat ik voor hem gebruik, hoe zwaar mijn zoon is, welke soort luiers, hoe vaak ik per dag verschoon, leeftijd/geslacht van mijn kinderen, dat soort dingen) en dan ineens behoorde ik niet tot de doelgroep, waarschijnlijk omdat ik een ander merk gebruik dan de reguliere (geen pampers/huggies enzo)...

Ook maar eens een mailje aan wagen dus...
@ zenga ik had precies hetzelfde bij dat onderzoek, en na een mailtje ook de punten gekregen, heel netjes!
Hier ook de laatste tijd regelmatig na een tijd invullen de melding dat ik niet tot de doelgroep behoor. De volgende keer waag ik er ook een mailtje aan.
De actie met de buskaarten bij het Kruitvat start a.s. dinsdag.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven