sjabloon wassymbolen

08-06-2012 13:58 8 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ben op zoek naar stickers of sjablonen van een aantal was symbolen. Weten jullie waar ik deze kan kopen?

Albast dank!

Lely
http://www.google.nl/sear ... 0CGQQsAQ&biw=1024&bih=675
Ik bedoel losse sjablonen of stickers die klaar voor gebruik zijn. Weet hoe google werkt en hoe je afbeeldungen kan vinden
quote:lelytjevandalen schreef op 08 juni 2012 @ 14:05:

Ik bedoel losse sjablonen of stickers die klaar voor gebruik zijn. Weet hoe google werkt en hoe je afbeeldungen kan vindenHeb ze zelf wel eens bij winkels gekregen, maar je kan het toch ook gewoon uitprinten en ophangen of in je pc zetten en opzoeken als je het nodig hebt ? Hoe vaak is dat uiteindelijk ?
O misschien iets meer info is handig.

Ik wil er het washok mee oppimpen. Dus niet zomaar als sjabloon gebruiken, maar wat groter als decoratie op de deur bv
Misschien zou je ze kunnen laten printen bij zo'n soort copyshop of een winkeltje dat t-shirts enzo bedrukt. Ik denk dat dat helemaal niet zo duur hoeft te zijn.
Maar dan moet ik ze alsnog zelf uitknippen en dat is niet mijn sterkste kant. Niet zo'n vaste hand
Zoek eens op wandstickers op maat.

Ik verkoop ze zelf ook, maar mag hier natuurlijk niet mezelf promoten . Genoeg bedrijven die iets voor je kunnen maken...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven