stel ik me aan?????
zaterdag 9 juni 2012 om 01:58
Iieve mensen,
Ik wil graag jullie mening..
Sinds 4 jaar woon ik rustig in een app ( redelijk luxe).
Sinds paar maanden heb ik nieuwe bovenburen ( lees; luidruchtige boeten
Nu bijv. 1:55 maken ze enorm veel herrie lachen gieren brullen alsof ze in mn slaapkmr staan!!!
Ik kook van binnen!
Heb al met stok tegen plafond getikt helaas zonder resultaat!
Wat raden jullie me aan??
Oordopjes of is dit idd aso?
Dit is echt een hele rustige flat heb NOOIT last van iemand gehad ...
Ik wil graag jullie mening..
Sinds 4 jaar woon ik rustig in een app ( redelijk luxe).
Sinds paar maanden heb ik nieuwe bovenburen ( lees; luidruchtige boeten
Nu bijv. 1:55 maken ze enorm veel herrie lachen gieren brullen alsof ze in mn slaapkmr staan!!!
Ik kook van binnen!
Heb al met stok tegen plafond getikt helaas zonder resultaat!
Wat raden jullie me aan??
Oordopjes of is dit idd aso?
Dit is echt een hele rustige flat heb NOOIT last van iemand gehad ...
zaterdag 9 juni 2012 om 02:06
zaterdag 9 juni 2012 om 02:11
zaterdag 9 juni 2012 om 02:12
zaterdag 9 juni 2012 om 02:13
Ik zou morgen gaan.
En het is trouwens vrijdag. Dus zou vooral de nadruk leggen op dat het gebouw misschien iets gehoriger is dan ze dachten. Niet dat ze eerder naar bed moeten of dat het toch zo laat is.
Misschien meteen vertellenn dat je telnr uit wil wisselen zodat je ze volgende keer een smsje kan sturen als het te erg wordt? Hoeven zij zich niet te irriteren aan gebonk of een bezoekje van jou en hoef jij daar niet op hoge poten heen midden in de nacht. Werkte tussen ons en onze buren erg goed.
En het is trouwens vrijdag. Dus zou vooral de nadruk leggen op dat het gebouw misschien iets gehoriger is dan ze dachten. Niet dat ze eerder naar bed moeten of dat het toch zo laat is.
Misschien meteen vertellenn dat je telnr uit wil wisselen zodat je ze volgende keer een smsje kan sturen als het te erg wordt? Hoeven zij zich niet te irriteren aan gebonk of een bezoekje van jou en hoef jij daar niet op hoge poten heen midden in de nacht. Werkte tussen ons en onze buren erg goed.
zaterdag 9 juni 2012 om 02:13
zaterdag 9 juni 2012 om 02:14
quote:ilovebrownie schreef op 09 juni 2012 @ 02:08:
Ja ze zitten zeker met zn 10 en is niet eerste x , heb er vaker last van maar nu is t echt extreem..
Weekend of geen weekend , kom op 23 uur max toch??Gewoon netjes de dag erna vragen of ze een volgende keer rekening met je willen houden. Met stokken gaan bonken zou ik alleen maar kwaaier worden, ook een beetje aso. En anders nu gewoon aanbellen of het wat zachter mag.
Ja ze zitten zeker met zn 10 en is niet eerste x , heb er vaker last van maar nu is t echt extreem..
Weekend of geen weekend , kom op 23 uur max toch??Gewoon netjes de dag erna vragen of ze een volgende keer rekening met je willen houden. Met stokken gaan bonken zou ik alleen maar kwaaier worden, ook een beetje aso. En anders nu gewoon aanbellen of het wat zachter mag.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
zaterdag 9 juni 2012 om 02:14
quote:ilovebrownie schreef op 09 juni 2012 @ 02:08:
Weekend of geen weekend , kom op 23 uur max toch??
Dat vind ik ook wel weer een beetje mutserig......of je moet een doodzieke partner hebben, kleine kinderen, ochtenddienst, of elkaar in je eigen huis niet meer kunnen verstaan.
Heb jij nooit visite na 23.00 uur? En lachen jullie dan nooit?
Weekend of geen weekend , kom op 23 uur max toch??
Dat vind ik ook wel weer een beetje mutserig......of je moet een doodzieke partner hebben, kleine kinderen, ochtenddienst, of elkaar in je eigen huis niet meer kunnen verstaan.
Heb jij nooit visite na 23.00 uur? En lachen jullie dan nooit?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.