stel ik me aan?????
zaterdag 9 juni 2012 om 01:58
Iieve mensen,
Ik wil graag jullie mening..
Sinds 4 jaar woon ik rustig in een app ( redelijk luxe).
Sinds paar maanden heb ik nieuwe bovenburen ( lees; luidruchtige boeten
Nu bijv. 1:55 maken ze enorm veel herrie lachen gieren brullen alsof ze in mn slaapkmr staan!!!
Ik kook van binnen!
Heb al met stok tegen plafond getikt helaas zonder resultaat!
Wat raden jullie me aan??
Oordopjes of is dit idd aso?
Dit is echt een hele rustige flat heb NOOIT last van iemand gehad ...
Ik wil graag jullie mening..
Sinds 4 jaar woon ik rustig in een app ( redelijk luxe).
Sinds paar maanden heb ik nieuwe bovenburen ( lees; luidruchtige boeten
Nu bijv. 1:55 maken ze enorm veel herrie lachen gieren brullen alsof ze in mn slaapkmr staan!!!
Ik kook van binnen!
Heb al met stok tegen plafond getikt helaas zonder resultaat!
Wat raden jullie me aan??
Oordopjes of is dit idd aso?
Dit is echt een hele rustige flat heb NOOIT last van iemand gehad ...
zaterdag 9 juni 2012 om 02:29
Ohhhh, en on topic moet ik zeker ook nog wat melden. Als het echt zo ontzettend gehorig is, zou ik dat morgen even zeggen en vragen of ze meer rekening met jou kunnen houden. Jouw regel dat je na 23.00 uur stil moet zijn in het weekend (als het zo ontzettend gehorig is) vind ik wat overdreven, maar iets zachter kan het vast wel. Zodat je niet uit je bed hoeft, kóóóókend en met stokken tegen het plafond hoeft te porren.
zaterdag 9 juni 2012 om 02:35
Overigens zou ik dus echt niet luisteren naar gepor op de vloer. Bij mij zou je zeker geen resultaat halen, eerder het omgedraaide. Maar dat komt, omdat ik ontzettend recalcitrant word van zulk soort aso gedrag. Als je me iets wilt vertellen, dan kun je me dat zeggen en dan zal ik direct rekening met je houden.
Maar hey, ik moet toegeven dat dat wrs aan mij ligt, omdat ik niet zo goed kan tegen dat soort acties, die iets moeten impliceren, maar waarbij diegene dat niet wil/komt vertellen, dus dan doe ik altijd expres ontzettend blond alsof ik die acties niet begrijp.
Goh, ik ben soms nog net een puber
Maar hey, ik moet toegeven dat dat wrs aan mij ligt, omdat ik niet zo goed kan tegen dat soort acties, die iets moeten impliceren, maar waarbij diegene dat niet wil/komt vertellen, dus dan doe ik altijd expres ontzettend blond alsof ik die acties niet begrijp.
Goh, ik ben soms nog net een puber