nutteloos geouwehoertopic
vrijdag 19 augustus 2011 om 21:11
vrijdag 8 juni 2012 om 17:23
Je rooibosthee mag je houden! Vies spul...Ik lust twee soorten thee niet: Rooibos en vanille. Groene thee vind ik vaak gewoon een beetje saai, maar drink ik wel op.
MissP: Een tribune knutselen is natuurlijk wel veel leuker dan her en der een oranje vlaggetje ophangen
(ja, ik heb gelezen en reageer hier. Mag dat ook?)
Nu een beetje tennis kijken en bijkomen. Heb een zware, maar leuke ochtend gehad. Nieuwe inzichten in het zingen gekregen.
Hahaha! ik mag eindelijk een opmerking terug maken over lezen! Zoals ik schreef: Ik doe zo'n 10 minuten opwarmoefeningen
Meestal vanaf centrale c in kwinten naar beneden (c-f, b-e, bes-es, etc) en dan datzelfde omhoog (c-f, cis-fis, d-g etc). Of oktaven naar beneden (c-g-e-c). Gewoon, alles even rekken en stretchen. Als ik klaar ben, moet ik altijd aan het liedje van Doe Maar denken "Alles doet het nog".
En dat was weer de zangles.
MissP: Een tribune knutselen is natuurlijk wel veel leuker dan her en der een oranje vlaggetje ophangen
Nu een beetje tennis kijken en bijkomen. Heb een zware, maar leuke ochtend gehad. Nieuwe inzichten in het zingen gekregen.
Hahaha! ik mag eindelijk een opmerking terug maken over lezen! Zoals ik schreef: Ik doe zo'n 10 minuten opwarmoefeningen
Meestal vanaf centrale c in kwinten naar beneden (c-f, b-e, bes-es, etc) en dan datzelfde omhoog (c-f, cis-fis, d-g etc). Of oktaven naar beneden (c-g-e-c). Gewoon, alles even rekken en stretchen. Als ik klaar ben, moet ik altijd aan het liedje van Doe Maar denken "Alles doet het nog".
En dat was weer de zangles.
vrijdag 8 juni 2012 om 17:55
Ah! Er is een Daanman! Dat is toch leuke informatie. Zijn er ook Daankindjes? MissP en ik zijn heel gelukkig zonder kinderen, Soezie en Theeleut met. En MDF spant de kroon met haar eersteling
Daarover gesproken: Is Minifrisje weer helemaal beter? Fijn dat je goede controle hebt gehad op het consultatiebureau.
Daarover gesproken: Is Minifrisje weer helemaal beter? Fijn dat je goede controle hebt gehad op het consultatiebureau.
vrijdag 8 juni 2012 om 19:18
nog meer nutteloos: rooibos is ontspannend, ik ga dat overdag echt niet drinken want val er van in slaap... (nou ja dat is overdreven...)
Isa ik durf het bijna niet te vragen maar wat zijn kwinten?
vier noten omhoog? (vanaf de c wordt het dan dus c-d-e-f en weer terug?)
he ik heb echt zin in die proef zangles!
waarom vind jij haar ok trouwens??
verder: een tribune knutselen, hahaha wat denk je... ik bedoelde eigenlijk gewoon een paar stoelen en banken en tafels op mekaar zetten en zo een soort tribune creeeren, maar vrees dat dat em niet gaat worden...
kook-inspiratie was terug, heb mn beroemde risottorecept gemaakt, risotto dus, met een beetje geitenkaas, champignons en witlof.
heerlijk heerlijk heerlijk..(phoebsman moet snel terugkomen anders vreet ik die pan leeg )
Isa ik durf het bijna niet te vragen maar wat zijn kwinten?
vier noten omhoog? (vanaf de c wordt het dan dus c-d-e-f en weer terug?)
he ik heb echt zin in die proef zangles!
waarom vind jij haar ok trouwens??
verder: een tribune knutselen, hahaha wat denk je... ik bedoelde eigenlijk gewoon een paar stoelen en banken en tafels op mekaar zetten en zo een soort tribune creeeren, maar vrees dat dat em niet gaat worden...
kook-inspiratie was terug, heb mn beroemde risottorecept gemaakt, risotto dus, met een beetje geitenkaas, champignons en witlof.
heerlijk heerlijk heerlijk..(phoebsman moet snel terugkomen anders vreet ik die pan leeg )
vrijdag 8 juni 2012 om 19:57
Klinkt lekker!
Ik bedoelde loopje naar beneden (c-bes-a-g-f). Wacht nou maar je les af! Ik weet niet precies hoe Sandra les geeft, dus je moet wel kritisch blijven. Maar ik vind haar een heel goede zangeres en een leuke vrouw. En ik weet dat haar meeste leerlingen heel tevreden zijn. Vandaar dat ik haar dus aanraad.
En toch, ondanks jullie voorstellen, ga ik geen rooibosthee drinken. Echt niet.
Ik bedoelde loopje naar beneden (c-bes-a-g-f). Wacht nou maar je les af! Ik weet niet precies hoe Sandra les geeft, dus je moet wel kritisch blijven. Maar ik vind haar een heel goede zangeres en een leuke vrouw. En ik weet dat haar meeste leerlingen heel tevreden zijn. Vandaar dat ik haar dus aanraad.
En toch, ondanks jullie voorstellen, ga ik geen rooibosthee drinken. Echt niet.
zaterdag 9 juni 2012 om 11:17
Goedemorgen theeleurende, smaakvolle tantes!
Mijn liefje moest vanochtend vreselijk vroeg de deur uit en ik kon uitslapen. Dat was wel een beetje sneu voor hem, maar dan moet hij maar geen afspraken maken op de vroege zaterdagmorgen.
Ik zit aan mijn ontbijt met een kopje koffie en bedenk net dat ik wel een pastasalade kan maken als lunch. En ik bedenk dat ik toch wel verschrikkelijk vaak aan eten denk.
Het is 9 juni en ik heb de kachel aan. Ik vind het een beetje overdreven worden, nu. Constant 25 graden met een zonnetje is misschien iets te veel gevraagd (maar wel gewenst!), maar ietsiepietsie hogere temperaturen zouden mij wel gelukkiger maken.
Mijn liefje moest vanochtend vreselijk vroeg de deur uit en ik kon uitslapen. Dat was wel een beetje sneu voor hem, maar dan moet hij maar geen afspraken maken op de vroege zaterdagmorgen.
Ik zit aan mijn ontbijt met een kopje koffie en bedenk net dat ik wel een pastasalade kan maken als lunch. En ik bedenk dat ik toch wel verschrikkelijk vaak aan eten denk.
Het is 9 juni en ik heb de kachel aan. Ik vind het een beetje overdreven worden, nu. Constant 25 graden met een zonnetje is misschien iets te veel gevraagd (maar wel gewenst!), maar ietsiepietsie hogere temperaturen zouden mij wel gelukkiger maken.
zaterdag 9 juni 2012 om 15:33
Ik durf best te bekennen dat de tv alleen aangaat omdat mij vader anders niet wilde komen oppassen . Man en ik gaan de stad in om naar de halve marathon te kijken! Wij haten voetbal. Net in de winkel, het ging echt ALLEEN maar over voetbal. De rest van de wereld is spontaan niet meer aanwezig geloof ik. Vreselijk.
Alle dieren -behalve de mens- weten dat het leven in de eerste plaats bedoeld is om ervan te genieten. ~Samuel Butler~
zaterdag 9 juni 2012 om 17:03
Ik vind voetbal wel leuk en wil toch ook wel dat we winnen. Maar ik word zo moe van alle oranje-dingen. Reclames en straten worden steeds raarder. Ik hoorde zelfs het verhaal van iemand die met tafels, stoelen en banken een tribune gaat bouwen
(maar valt dat dan niet om en is dat niet gevaarlijk? Of ga je ze gewoon een beetje achter elkaar zetten zodat alle vrienden kunnen meevieren? Da's wel het gezelligste, met elkaar kijken)