Jazeker! Wij komen met de vriendengroep bij elkaar, 20 man. En omdat 't onder etenstijd is, neemt iedereen wat te eten mee, gezellig! En het samen kijken is wel echt super. Geniet ultiem van het samen genieten
Een lange kralenketting, met groene en paarse stenen.
Ik ben niet zo van felle kleuren in sieraden...
Waarover ging de laatste ruzie die je gehad hebt?
Anoniem_65740
zaterdag 9 juni 2012 om 11:51
Ik zou het echt niet meer weten... Volgens mij had ik teveel gedronken en baalde mijn vriend daarvan (en ik later ook) maar een echte ruzie was het niet te noemen.
Nee, ik heb een buikwandcorrectie laten doen, en heb eigenlijk een vrij platte buik. Van boven ben ik ook niet ehm.. bijzonder dik, dus bij mij zit die correctie op de verkeerde plaats.
Heb je ff...? Conserveringsmiddelen in schoonmaakmiddel, bespoten fruit, alle dieren met haar/schilfers/speeksel, nikkel, hooikoorts, rododendron, vingerhoedskruid, stof, veel verschillende douchegels maar denk dat dat ook met die conserveringsmiddelen te maken heeft. Vergeet ik nog iets...?
Ja, een hele slechte. Daardoor jarenlang niet naar de kapper geweest en geknipt door zus (die geen kapper is, haha). Nu een geweldige kapster gevonden die mijn haar goed kent.
Dat mijn droombaan al voor me klaarstaat als ik zo afgestudeerd ben! Egoistisch eigenlijk he. Misschien toch wereldvrede?
Steun je een goed doel?
Elke collectebus krijgt wel wat, heb jaren gelopen voor dierenbescherming, hartstichting en kankerfonds, en we maken regelmatig een (klein) bedrag over voor kankerstichting,
verder verkoop ik nooit m'n 2de hands kleding; alles gaat naar Humanitas
Nee! Wij zijn morgen 2 jaar getrouwd dus trekken straks een fles champagne open en maken het samen gezellig en gaan morgen lekker uit eten. Voetbal boeit ons niet.