Entertainment alle pijlers

genoeg van voetbal

08-06-2012 22:53 565 berichten
Alle reacties Link kopieren
wie wordt er ook zo doodziek van het voetbal op tv?

elke reclame wordt ermee besmet, en welke zender ik ook opzet, overal word ik geconfronteerd met voetbal.......en IK WIL HET NIET!!
quote:Daantje1970 schreef op 09 juni 2012 @ 15:20:

[...]

Het NOS-journaal is nu tijdelijk op Nederland 2, is dat echt zo erg? En dat gebeurt wel vaker als er sport op tv is.

JA!!!!! Ik wil niet met dat voetbal geconfronteerd worden, dus ik wil ook niet een vandaag moeten missen, of naar een andere zender voor het nieuws en ik wil ook niet dat dat nieuws vervolgens over voetbal gaat.

En wat andere zeggen dit is een topic voor niet oranje liefhebbers, dus ik wil hier eindelijk een keer gewoon kunnen klagen zonder commentaar en vragen wie is Arjen Robbe?, zonder dat ik wordt uitgejouwd, (ik woon in de buurt van Bedum en dan schijn je die gast ongeveer persoonlijk te moeten kennen, kwam ik 2 jaar geleden achter).

Wie is Arjen Robbe?
quote:sprokkelientje schreef op 09 juni 2012 @ 18:21:

[...]

Ik ook, ben naarstig op zoek naar het schilderij van het zigeunerjongetje dat huilt...wil mijn wc een grondig foute make over geven. Heel het huis is strak, glas, zwart rood en paars dus leek me wel leuk om helemaal los te gaan op de wc zodat mensen verward zijn als ze naar het toilet moeten hier. Je bedoelt deze:

?

[...]

Ik ook, ben naarstig op zoek naar het schilderij van het zigeunerjongetje dat huilt...wil mijn wc een grondig foute make over geven. Heel het huis is strak, glas, zwart rood en paars dus leek me wel leuk om helemaal los te gaan op de wc zodat mensen verward zijn als ze naar het toilet moeten hier.
1-0 voor Denemarken

[...]

Ik ook, ben naarstig op zoek naar het schilderij van het zigeunerjongetje dat huilt...wil mijn wc een grondig foute make over geven. Heel het huis is strak, glas, zwart rood en paars dus leek me wel leuk om helemaal los te gaan op de wc zodat mensen verward zijn als ze naar het toilet moeten hier. Leuk! Moet je doen Sprokkel! Ik heb ooit een roze-met-bloemen-Plien-en-Bianca-kalender op de wc gehad. Toevallig lag er ook een roze zeepje op het wasbakje. Ik kreeg van bijna iedereen te horen: 'Oh, wat leuk, een kitsch-wc!' (terwijl het meer toeval was, geen opzet ofzo, haha).
quote:eleonora schreef op 08 juni 2012 @ 23:08:

[...]Mogen de niet liefhebbers het gewoon stomvervelend vinden, die hele hysterische toestand?

Thanks.
Helaas is nederland bijna 3 uur nergens voor bereikbaar.

Je kan niet eens vrienden bellen of ze worden boos.
quote:teardrop-viva schreef op 09 juni 2012 @ 18:25:

1-0 voor Denemarken Er zit een blij mannetje naast me..hij wilde toch kijken
quote:redband schreef op 09 juni 2012 @ 18:26:

Je kan niet eens vrienden bellen of ze worden boos.

Nemen die op dan tijdens de wedstrijd?

Wat zijn dat voor voetballiefhebbers van niks?

1-0 voor Denemarken Kijk, over een week is NL eruit en lult niemand er meer over.
quote:vosje78 schreef op 09 juni 2012 @ 18:24:

[...]

Je bedoelt deze:

[afbeelding] ?

ja....die bedoel ik ja.

Op MP staan alleen die semi-geile zigeunermeisjes en daar wordt grof op geboden..
De beste stuurlui, zitten op het Viva forum.
quote:teardrop-viva schreef op 09 juni 2012 @ 18:28:

[...]

Nemen die op dan tijdens de wedstrijd?

Wat zijn dat voor voetballiefhebbers van niks?
quote:sprokkelientje schreef op 09 juni 2012 @ 18:28:

[...]

ja....die bedoel ik ja.

Op MP staan alleen die semi-geile zigeunermeisjes en daar wordt grof op geboden..Oh, die kom je regelmatig in de kringloop tegen.
quote:redband schreef op 09 juni 2012 @ 18:26:

Je kan niet eens vrienden bellen of ze worden boos.Gewoon de hele tijd bellen en lang over laten gaan
quote:jeane_avril schreef op 09 juni 2012 @ 18:28:

[...]Kijk, over een week is NL eruit en lult niemand er meer over.Dat hoop ik van harte, het erge van voetbal is alleen dat er dan nog een maand of wat over doorgeneuzeld wordt...
quote:jeane_avril schreef op 09 juni 2012 @ 18:28:

[...]

Kijk, over een week is NL eruit en lult niemand er meer over.Inderdaad. Hoop doet leven.
quote:Quinty schreef op 09 juni 2012 @ 18:31:

[...]

Dat hoop ik van harte, het erge van voetbal is alleen dat er dan nog een maand of wat over doorgeneuzeld wordt...Ja, en iedereen heeft er heel veel verstand van.

1-0 voor Denemarken Echt?

[...]

Dat hoop ik van harte, het erge van voetbal is alleen dat er dan nog een maand of wat over doorgeneuzeld wordt...Als we-ze-hullie winnen is dar nog veel langer!!
quote:molly74 schreef op 09 juni 2012 @ 18:31:

[...]

Inderdaad. Hoop doet leven. Het gaat de goede kant op..
quote:molly74 schreef op 09 juni 2012 @ 18:25:

[...]

Leuk! Moet je doen Sprokkel! Ik heb ooit een roze-met-bloemen-Plien-en-Bianca-kalender op de wc gehad. Toevallig lag er ook een roze zeepje op het wasbakje. Ik kreeg van bijna iedereen te horen: 'Oh, wat leuk, een kitsch-wc!' (terwijl het meer toeval was, geen opzet ofzo, haha).

Ja leek mij ook: heb het hele concept al in mijn hoofd dus zal naarstig rommelmarkten af moeten gaan struinen op zoek naar:

- wandlampjes met van die oud roze kapjes.

- gehaakte toiletrolhouders (liefst in de vorm van een jurk met zo'n nep barbieromp erop)

- wandtegels met foute spreuken.

- majazeepjes

- een kroonluchter voor aan het plafond

- beeldjes van engeltjes (heb er al 1 en die is mijn dierbaar)

etc..etc...

Als je het dan helemaal goed doet zou er bij het openen van wc deur de muziek van Koos Alberts of André Hazes moeten horen.
quote:vosje78 schreef op 09 juni 2012 @ 18:32:

[...]

Echt? Yep het is echt waar.

[...]

Dat hoop ik van harte, het erge van voetbal is alleen dat er dan nog een maand of wat over doorgeneuzeld wordt...Nou, hou op schei uit! Ooit een collega gehad die 12 jaar geleden (toen ook EK?) vooraf heel vrolijk was. En toen NL eruit lag, was ie wekenlang niet te pruimen!
Inderdaad 1-0 hihihihi....ik hoop zo dat Denemarken wint..hoe eerder deze onzin klaar is, hoe beter.
quote:teardrop-viva schreef op 09 juni 2012 @ 18:32:

[...]

Het gaat de goede kant op.. Ik vermoedde al zoiets. Ik 'hou de stand bij' aan de hand van de herrie in de buurt. Geen herrie = nog geen doelpunt.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven