Hoe lang verlof
zondag 10 juni 2012 om 08:44
Ik heb even een kort vraagje.
Ik weet dat je als vrouw 16 weken verlof hebt.
Ik heb er 6 voor gehad en dan 10 na, maar onze uk is 8 dagen later geboren. Nu meen ik dat je dan ook een week later weer befint met werken.
Klopt dat? Of is dat alleen maar de wens van de gedachte..... Heb heel veel zin weer aan de slag te gaan, maar voelt nog zo moeilijk om kleine weg te gaan brengen...
Ik weet dat je als vrouw 16 weken verlof hebt.
Ik heb er 6 voor gehad en dan 10 na, maar onze uk is 8 dagen later geboren. Nu meen ik dat je dan ook een week later weer befint met werken.
Klopt dat? Of is dat alleen maar de wens van de gedachte..... Heb heel veel zin weer aan de slag te gaan, maar voelt nog zo moeilijk om kleine weg te gaan brengen...
zondag 10 juni 2012 om 09:10
zondag 10 juni 2012 om 09:13
zondag 10 juni 2012 om 09:27
Dan krijg je alsnog die 12 weken, ik had het ook. 4 weken van te voren gestopt met werken, Zeefy kwam 9 dagen na uitgerekende datum en ik had dus 9 dagen langer verlof. Op de site van het Ministerie van sociale zaken staat het. http://www.rijksoverheid. ... -en-bevallingsverlof.html
zondag 10 juni 2012 om 09:33
zondag 10 juni 2012 om 09:39
Hihi, ik had er na 2 maanden ook wel alweer zin in hoor en manlief brengt dochter weg gelukkig! Scheelt weer, hij heeft er geen moeite mee. Ik inmiddels ook niet meer hoor. Ze begint al te lachen als ze de leidsters van het kdv ziet. En het gaat heel goed daar, ze slaapt en eet prima. Dan laat je haar toch wat geruster achter. Ze vonden het overigens hier wel fijn dat ze al met 3 maanden kwam. Ze hebben soms ook kindjes die al 8 maanden zijn en dan pas komen, maar die zijn dan al wat eenkenniger en wennen veel moeilijker.