nutteloos geouwehoertopic

19-08-2011 21:11 2916 berichten
aangezien het vorige topic is overleden en ik geen puf meer heb

om te reanimeren hierbij een nieuw onzin topic.

heb op dit moment spijtig genoeg niks nutteloos te melden.

ik ga hier dan ook gauw weer weg totdat ik weer nutteloze inspiratie heb

oww iedereen is welkom trouwens.
Alle reacties Link kopieren
Eeehhmmm, ik moet zeggen dat ik geen enkele speler in mijn bed hoef aan te treffen. Maar ik vind Van der Vaart wel leuk.

Ronduit vervelend en ook echt niet mooi vind ik Van Persie. En Robben heeft ook een raar gezicht.

Ik vind dat ze mooie lijven hebben, maar vaak heel harde gezichten. Blijkbaar noodzakelijk om op zo'n hoog niveau goed te kunnen zijn. Hebben jullie toevallig een paar dagen geleden het programma gezien over Vanenburg? Dat ging er over dat hij eigenlijk meer talent had dan Van Basten, Gullit en Koeman. Maar dat hij 'te aardig' was, niet hard genoeg, om zich in de top staande te houden. Ik vond het een interessante reportage. Succes hangt dus van zoveel meer af dan aanleg of kunde
Nee, heb dat niet gezien. Het verbaast me overigens niet. In de top van het bedrijfsleven lopen ook niet de beste of slimste mensen rond. Wel hele gehaaide....

Op zich vind ik Afallay wel knap, maar nog wel een broekkie. Van Bommel is mijn favoriet....

O jee.... Theeman wil nu wat lekkers op tafel zetten en mijn gelakte nagels zijn nog niet droog.
Hahahaha, misschien moet je daar een dieetboek over schrijven: Je mag alles eten wat je wil, maar niet als je nagels net gelakt zijn :-)

Van Bommel vind ik een mooie man, maar niet zo'n leuke uitstraling hebben. Ik vind Van der Vaart lekker relaxt. Alsof het hem nauwelijks iets doet, terwijl hij de sterren van de hemel speelt. Afellay is echt te jong voor mij. Maar wel een mooi hoofd.
Sonja Bakker: eat your heart out....

Nieuw! Tien kilo lichter in tien dagen. Met mooie gelakte nagels!

*moet eraan denken maandag patentrecht aan te vragen en provisieregeling te treffen voor Isa*
en hoe heeft theeleut dat gedaan of is het een boek?

(beetje misselijk na 3 flinke flessen Desperados gister. staat gelijk aan 6 a 7 gewone biertjes , stomme voetbal ook...)

10 kilo in 10 dagen is trouwens erg ongezond, en ook niet blijvend trouwens

over lekkere voetballers: vind Nederland niet echt wat, vond die Denen veel smakelijker
Dat is het dieetboek dat ik ga uitbrengen met dank aan Isa. Het wordt niet zo heel dik. Ik denk 1 bladzijde....
Ik lust maar één merk pindakaas.
Alle dieren -behalve de mens- weten dat het leven in de eerste plaats bedoeld is om ervan te genieten. ~Samuel Butler~
Het gaat me niet om gezond en blijvend afvallen. Het doel is veel geld verdienen. We kunnen er nog wat morele chantage tegenaan gooien in de marketing, zodat we nog meer boeken gaan verkopen. Ik zal eens kijken hoe ze dat bij Scientology doen. Iets van 'lot in eigen handen nemen' en 'zwak als het niet lukt'.
oww mag ik ook mee doen
MissP, volgens mij weet jij verschrikkelijk goed hoe je jezelf gek kan maken, dus je bent van harte welkom! Met onze gezamenlijke faalangst en perfectionistische neigingen, maken we een psychologisch chantageboek waar je 'u' tegen zegt.

Soezie, met of zonder suiker? Ik eet bijna nooit pindakaas, terwijl ik het eigenlijk best lekker vind. En welke is het? (ik wil alles weten van het nutteloze!)
Zonder suiker isa! Ik vind andere merken (ik eet altijd Calvé) namelijk standaard te zoet. De Ruyter helemaal. Je hebt ook wel eens van die dunne, en sommigen zijn gewoon onsmeerbaar zo dik. Nee, ik houd het lekker bij Calvé!
Alle dieren -behalve de mens- weten dat het leven in de eerste plaats bedoeld is om ervan te genieten. ~Samuel Butler~
Misschien kan Calvé ons dieetboek sponsoren?

Ik ben het trouwens eens met Isa. Als we er lekker veel geld mee willen verdienen, dan moeten we niet kinderachtig doen over normen en waarden. Bovendien kunnen we dan misschien zelf een merk nagellak op de markt brengen met lage kostprijs en hoge, hoge verkoopprijs.
Stop je die mars nu in je mond,

Dan zit ie morgen aan je kont.

Ga nu maar snel je nagels lakken

Dan kun je niets te snoepen pakken....
[quote]isadoro schreef op 10 juni 2012 @ 17:32:

MissP, volgens mij weet jij verschrikkelijk goed hoe je jezelf gek kan maken, dus je bent van harte welkom! quote]

ik weet niet of ik dit nu als een compliment moet opvatten eerlijk gezegd

en ik ben trots op jullie, jullie zijn de laatste 2 dagen nuttelozer dan ooit! moet ook eerlijk zeggen dat ik totaal niet volg waar het over gaat, maar dat zal de bedoeling wel zijn.

heb ik alleen nog ff een nuttig probleempje: ik ben morgen vrij ipv dinsdag, en ik heb eerlijk gezegd geen idee wat ik moet gaan doen.

er zijn geen mien muts klusjes want is al gebeurt, geen boodschappen nodig en van shoppen houd ik niet en heb niks nodig. forummen vul ik geen dag mee (alhoewel ik er denk ik wel een dagtaak aan heb om uit te vinden waar jullie in vredesnaam over ouwehoeren...)

hebben jullie een idee? graag wel nuttige aub (bij wijze van uitzondering.....)

MissP, volgens mij weet jij verschrikkelijk goed hoe je jezelf gek kan maken, dus je bent van harte welkom! Met onze gezamenlijke faalangst en perfectionistische neigingen, maken we een psychologisch chantageboek waar je 'u' tegen zegt.

quote]

oww das niet zo moeilijk, je hebt een groot voorbeeld, namelijk Sonja Bakker. het enige waar haar boeken goed voor zijn is de marketing. gewoon wat ouwehoeren en wat rare menuutjes maken. dat vinden de mensen fijn, zelf nadenken is erg vermoeiend namelijk. tadaaa!! (ik geloof dat ik de PR maar doe )
wat een nuttelozeheid hebben jullie gehad dit weekend. Ik was weer veel te nuttig bezig met man, zoon (5 maanden) en familiedingen en mienmutsen. Vanavond tijdens het eten goed gesprek gehad met man (niks ernstigs) en ik vond het fijn. Ben zo happy dat het relationeel zo supergoed gaat.

@ Daan, welkom!

@ de rest, ik heb jullie bij gelezen, mar ben nu best een beetje moe om erop te reageren.

Menu vandaag; prei ovenschotel met kerriesaus (uit een pakje, dat dan weer wel). Was erg lekker, maar net teveel.

nutteloos; met een wit shirt aan lijk je bruiner als je al een beetje kleur hebt, maar ben je zelf nog wit, dan wordt het alleen maar erger door het shirt.

Hier wordt het btw ook tijd om wat meer op de lijn te letten. Vandaag was geen goede dag; een lekkere swirl (zo'n beker met ijs, vruchtjes en in dit geval witte chocolade en dan gemixt) op en het avondeten was pas om 20.30 uur, terwijl mij dan weer geleerd is na 8 uur 's avonds niets meer te eten, want dat zet aan.

En in Sonja bakker geloof ik niet heel hard; ik ben meer van het boerenverstand. Ik weet waar ik mijn calorieen moet minderen, nu nog uitvoeren (en dat is lastig met al die verleidingen).

Nog even een paar vragen, omdat ik er voor mezelf nu mee worstel (niet ernstig, maar ik denk er over na).

1 Sparen jullie? En hoe doe je dat? Is het iets structureels of incidentieels?

2 Hoe doen jullie het met avondeten? Meet je de hoeveelheden af (weegschaal voor de pasta/rijst bijv.) en welke hoeveelheden neem je dan per persoon? En hoe vaak heb je restjes? Gooi je die in de kliko? Bewaar je ze in de vriezer? Of gaan ze in de vriezer en als je de vriezer gaat uitruimen dan alsnog in de kliko?

Nutteloos: ik ga nu een spelletje doen op de pc en dan slapen
MP, je mag in mijn huis komen mien-mutsen! Ik ben noooooit uitgemienmutst. Ik kan nu wel jokken dat dat door de kinderen komt, maar voor die tijd was ik ook al niet zo'n goede mien-muts.

MDF: Sparen, yep! Ik deed het eerst gestructureerd, iedere maand een vast bedrag naar mijn spaarrekening. Maar dat werkte voor mij niet zo goed, ik moest veel te vaak weer wat terugschrijven. Nu doe ik aan 'automatisch sparen', heb ingesteld dat hij op de 23e van de maand moet kijken wat ik nog in de plus heb staan, en dan schrijft ie alles over tussen de 50 en 300 euro. Dus max 250 per maand, en als er minder dan 50 op staat doet ie dus niks. Ideaal. Ineens kan ik nu wel sparen. Raar hè?

Daarnaast heb ik een relatief klein bedragje vaststaan voor een hogere rente.

Avondeten: ik weeg meestal niet af, doe het op het oog. Qua vlees ligt er maar net aan hoe groot de verpakkingen zijn, soms wat meer, soms wat minder dan 100gram pp. De kindjes tel ik met zijn tweeën als 1 volwassene trouwens.

Aardappelen doe ik volledig op het oog, rijst en pasta weeg ik droog af (met zijn vieren zo'n 250 gram). Groente weeg ik in de winkel af, daarna niet meer. We hebben wel eens wat over, maar vaak is het te weinig om in te vriezen (minder dan 1 portie). Ik eet niet uit de vriezer, tenminste geen kliekjes. Vind ik minder lekker. Man doet dat nog wel eens. Maar denk dat er nu niet eens wat in ligt. Als we chinees halen vriezen we wel altijd wat in, maar meestal is dat alleen de nasi. De rest gaat op .

Nu nog even wat on-topic: Ik heb vandaag de orchideeën maar weer eens gedompeld.
[quote]Missphoebe schreef op 10 juni 2012 @ 21:29:

MissP, volgens mij weet jij verschrikkelijk goed hoe je jezelf gek kan maken, dus je bent van harte welkom! quote]

ik weet niet of ik dit nu als een compliment moet opvatten eerlijk gezegd [quote]

Het was een compliment. Omdat je je er zo goed overheen hebt gezet en gewoon je rijbewijs hebt gehaald! Dus nu mag je de vruchten er van plukken. Je hebt er geen last meer van, maar je weet wel hoe het in het verleden was. En wat je zwakke plekken waren/zijn. Het was een beetje een moeilijk compliment. Ben ik erg goed in...Zijn mensen opeens beledigd terwijl ik het goed bedoel!

(en omdat ik me enorm herken in je faalangst, vond ik dat we wel lotgenoten mogen zijn en dat uitbuiten!)
Kan je trouwens de paden op, de lanen in? Het was vandaag een heel mooie dag en de natuur is nu ontzettend aan het groeien en bloeien.
quote:isadoro schreef op 10 juni 2012 @ 23:51:

[quote]Missphoebe schreef op 10 juni 2012 @ 21:29:

Het was een compliment. Omdat je je er zo goed overheen hebt gezet en gewoon je rijbewijs hebt gehaald! Dus nu mag je de vruchten er van plukken. Je hebt er geen last meer van, maar je weet wel hoe het in het verleden was. En wat je zwakke plekken waren/zijn. Het was een beetje een moeilijk compliment. Ben ik erg goed in...Zijn mensen opeens beledigd terwijl ik het goed bedoel!

(en omdat ik me enorm herken in je faalangst, vond ik dat we wel lotgenoten mogen zijn en dat uitbuiten!)

haha nee hoor ik was helemaal niet beledigd, dacht dat je het over dat boeken gedoe had. ach wat ben je toch een schatje...

nou ja geen last meer van mijn faalangst, ik denk dat er nog genoeg momenten komen dat ik dat wel heb. al moet ik zeggen dat doordat ik een aantal x gezakt was ik op een gegeven moment erg kwaad werd op het feit dat ik me daar te veel door liet leiden, dat wel minder geworden is, dat ik er minder last door heb.

Ben niet verrast dat je je daarin herkent. je schreef een tijdje terug een paar x over een paar zang audities die niet lekker gingen, toen d8 ik al dat je daar waarschijnlijk ook last van had...

hey ho ik moet ff 1 iets uit de wereld helpen... dat ik redelijk goed kan mien mutsen wil niet zeggen dat ik het ook leuk vindt/vrijwillig doe

goedemoggel trouwens!

sparen: doe een poging (ik spaar nergens voor maar leg wel wat opzij voor noodgevallen)

avondeten: nee ik meet erg slecht af en kook regelmatig voor de halve straat. ligt eraan, maar meestal bewaar ik het wel of vries ik het in.
@ Snoezie, hier eet zoon nog niet mee, dus gaat het om 2 volwassenen. Ik neem 100 gr pasta of rijst per persoon, dan nog 200 gr groente (al doe ik bijv. boontjes meer op het zicht; 3 handjes vol als je ze zelf moet afwegen).

En wat doe je als je een orchidee gaat dompelen? Is dat zoals ik denk in een bak water onder wat er zetten en weer naar boven hijsen?

Vlees is hier vaak kip of gehakt door een roerbakschotel. Ik denk dat we hier wel heel ruim in zijn; 2 stuks kipfilet of 1 pakje (runder)gehakt. Misschien toch minder vlees gebruiken? Nu houden we dus over, denk dat het ongeveer een portie is wat zoon over een jaar zou kunnen eten.

En oeeeeeeh chinees, daar begin ik nu wel zin in te krijgen, is lang geleden. Misschien iets voor binnenkort?

@ Mp, wbt die faalangst. Ik herken het ook hoor. Soms ben ik heel onzeker over mezelf en eigenlijk meer over wat anderen van mij vinden. Ik ben hier de laatste jaren enorm hard in gegroeid (al zeg ik eht zelf). Vroeger dacht ik echt dat ik niks voorstelde en dat niemand op mij zat te wachten (man was dan wel vertrouwd genoeg). Nu weet ik wel beter. Ik word op mijn werk gewaardeerd om wat ik doe of zeg. Hoe ik tot die omkeer gekomen ben? Een carriere switch is de belangrijkste oorzaak geweest (ik doe nu werk wat ik ook echt goed kan), daarnaast helpt het mij heel erg als ik bevestiging krijg, dus die vraag ik dan ook (zelfs op mijn werk; daar moet om de maand mijn kwaliteit gemeten worden en ik plan die afspraken graag en het liefst ook ver vooruit).

Ik ben een enorme controlefreak; lijstjes, overzichtjes, alles controleren, en soms zijn veranderingen heel moeilij, dan kan ik me heel goed vinden in Sheldon uit de big bang theory (ben nooit getest op autisme of aanverwante stoornissen, maar ik heb er zeker raakvlakken mee).

On topic; wakker worden van de wegwerkers is niet leuk.
Ik verveel me (terwijl ik op mijn werk zit :.( )
mdf; weet je wat het lullige is? dat je het echt allemaal zelf doet, met je eigen gedachten. gevoel komt altijd na een gedachte.

heeft ook wel weer voordelen, namelijk dat je het veel meer in de hand hebt dan dat je dacht...

nutteloos: iets kwijt zijn is echt verschrikkelijk irritant...

ik kan niet rusten voor het gevonden is.

waarom kijk je niet meteen toevallig op de plek waar het ligt.. scheelt een hoop gezoek...
Ha! Wachtwoord voor het forum herinnerd en nu kan ik ook mobiel forummen! Inloggen op mijn werkcomputer valt toch een beetje te veel op.

MissP, wat ben je aan het doen met je vrije dag?

Sparen doe ik wel. Ik heb een buffer en spaar per maand bij. Aan het eind van het jaar wil ik tot het bufferbedrag mijn hypotheek extra aflossen.

Ik vind het fijn om steeds zekerder van mijzelf te worden. Maar soms trap ik er weer in en lig ik huilend op de bank te klagen dat ik niets kan. Daar moet ik dan even aan toe geven en de volgende dag ziet het leven er weer mooi uit.
Ik verveel me een beetje... Nuttelozer kan ik t niet maken...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven