Echt smerig help :(
maandag 11 juni 2012 om 10:03
Sinds een paar maanden hebben wij een lief hondje die eindelijk zo goed als helemaal zindelijk is 
Maar toen ze nog wat jonger was had onze dochter haar wel eens stiekem mee genomen naar haar slaapkamer. Waar ons hondje dus op de vloerbedeking heeft geplast meerdere malen waarschijnlijk. We hebben gelijk duidelijk gemaakt dat onze hond niet op haar mag komen enz maar ja onze dochter is 4 en lekker eigenwijs
Nu ruik je dus na die paar warme dagen van 2 weken terug als je naar boven gaat die urine (man zegt het niet te ruiken maar ik wel).Ik gooi elke dag alle ramen open, heb een speciale spray online besteld die geuren van urine enz weg zou halen. Nou die werkt voor geen meter het ruikt naar azijn maar werkt totaal niet.
Ze krijgt over een tijdje nieuwe vloer in de kamer ( ook vanwege die lucht) krijgt ze laminaat vloer maar daar moeten we eerst even voor sparen door wat tegenslagen. Wie heeft er tot die tijd de gouden tip voor mij?
Alvast bedankt!
Maar toen ze nog wat jonger was had onze dochter haar wel eens stiekem mee genomen naar haar slaapkamer. Waar ons hondje dus op de vloerbedeking heeft geplast meerdere malen waarschijnlijk. We hebben gelijk duidelijk gemaakt dat onze hond niet op haar mag komen enz maar ja onze dochter is 4 en lekker eigenwijs
Nu ruik je dus na die paar warme dagen van 2 weken terug als je naar boven gaat die urine (man zegt het niet te ruiken maar ik wel).Ik gooi elke dag alle ramen open, heb een speciale spray online besteld die geuren van urine enz weg zou halen. Nou die werkt voor geen meter het ruikt naar azijn maar werkt totaal niet.
Ze krijgt over een tijdje nieuwe vloer in de kamer ( ook vanwege die lucht) krijgt ze laminaat vloer maar daar moeten we eerst even voor sparen door wat tegenslagen. Wie heeft er tot die tijd de gouden tip voor mij?
Alvast bedankt!
maandag 11 juni 2012 om 10:16
HG alle nare geurtjes weg is speciaal ontwikkeld om onaangename geurtjes op een biologische manier te verwijderen. Dit product maskeert de geur niet, maar verwijdert de stankbron door middel van natuurlijke enzymen en microben, zodat de nare geur niet meer terug komt. HG alle nare geurtjes weg verwijdert onder andere geuren veroorzaakt door urine, uitwerpselen, braaksel, huisdieren, nicotine, fruit, groente en vele andere bronnen, op vrijwel alle absorberende ondergronden
maandag 11 juni 2012 om 10:23
Sopje maken met water en groene biotex, (die breekt ook op biologische manier de geurtjes af)
Dan sopje inborstelen in vloerbedekking. Waar geplast is.
En dan droogdeppen met handdoek. Of oude doek.
Of je trekt de vloerbedeking gewoon eruit. Kan ook. Even op de betonvloer/houten vloer wonen, moet toch ook geen onoverkomelijke ramp zijn.
In elk geval beter dan die vieze lucht.
Ik weet niet of het je lukt om voor de winter de vloer te leggen? Ivm koude die optrekt.
Spelen kun je ook onder of op een speelmat.
Dan sopje inborstelen in vloerbedekking. Waar geplast is.
En dan droogdeppen met handdoek. Of oude doek.
Of je trekt de vloerbedeking gewoon eruit. Kan ook. Even op de betonvloer/houten vloer wonen, moet toch ook geen onoverkomelijke ramp zijn.
In elk geval beter dan die vieze lucht.
Ik weet niet of het je lukt om voor de winter de vloer te leggen? Ivm koude die optrekt.
Spelen kun je ook onder of op een speelmat.
maandag 11 juni 2012 om 10:24
maandag 11 juni 2012 om 10:26
http://www.hondenpage.com ... erwijder-met-amoniak?.php
Verder kom je met googlen een heel eind.
Succes ermee.
Verder kom je met googlen een heel eind.
Succes ermee.
maandag 11 juni 2012 om 10:27
Ikea heeft best mooi laminaat voor niet al te veel geld.
er is al laminaat vanaf 3,99 m2.
Ik zit ook zonder vloerbedekking op onze slaapkamer en heb ook even de ruimte niet om laminaat te kopen.
Kan me voorstellen dat dat anders is als het om de kinderslaapkamer gaat.
Maar ik wil zeggen, wij hebben beton en dat is nu niet koud aan de voetjes, winter zal wel anders zijn
Misschien kun je tussentijds een stuk rest vloerbedekking op de kop tikken ergens.
Om op te spelen of naar het bed te lopen.
er is al laminaat vanaf 3,99 m2.
Ik zit ook zonder vloerbedekking op onze slaapkamer en heb ook even de ruimte niet om laminaat te kopen.
Kan me voorstellen dat dat anders is als het om de kinderslaapkamer gaat.
Maar ik wil zeggen, wij hebben beton en dat is nu niet koud aan de voetjes, winter zal wel anders zijn
Misschien kun je tussentijds een stuk rest vloerbedekking op de kop tikken ergens.
Om op te spelen of naar het bed te lopen.
maandag 11 juni 2012 om 10:29
quote:mamavsterre schreef op 11 juni 2012 @ 10:24:
Of het voor de winter gaat lukken geen idee mag hopen van wel. Heb net de Gamma gebelt om er 1 te huren dus manlief gaat dat eerst maar even doen. Daarna probeer ik het biotex sopje en als het beide niet helpt gaat inderdaad de vloerbedekking er gelijk uit
Niet doen joh!
Trek m dan gewoon eruit! Dat si zo verspilde moeite en geld!
Spaar dan door.
Of het voor de winter gaat lukken geen idee mag hopen van wel. Heb net de Gamma gebelt om er 1 te huren dus manlief gaat dat eerst maar even doen. Daarna probeer ik het biotex sopje en als het beide niet helpt gaat inderdaad de vloerbedekking er gelijk uit
Niet doen joh!
Trek m dan gewoon eruit! Dat si zo verspilde moeite en geld!
Spaar dan door.
maandag 11 juni 2012 om 10:31
quote:mamavsterre schreef op 11 juni 2012 @ 10:24:
Of het voor de winter gaat lukken geen idee mag hopen van wel. Heb net de Gamma gebelt om er 1 te huren dus manlief gaat dat eerst maar even doen. Daarna probeer ik het biotex sopje en als het beide niet helpt gaat inderdaad de vloerbedekking er gelijk uit Huren zou ik niet doen. Je hebt genoeg huishoud middelen om de geur te verwijderen. En van je huurprijs, kun je net zo goed een stukje vloerbedekking halen.
Of het voor de winter gaat lukken geen idee mag hopen van wel. Heb net de Gamma gebelt om er 1 te huren dus manlief gaat dat eerst maar even doen. Daarna probeer ik het biotex sopje en als het beide niet helpt gaat inderdaad de vloerbedekking er gelijk uit Huren zou ik niet doen. Je hebt genoeg huishoud middelen om de geur te verwijderen. En van je huurprijs, kun je net zo goed een stukje vloerbedekking halen.
maandag 11 juni 2012 om 11:24
Voordeel aan goedkoper laminaat is ook dat je het wat sneller vervangt. Dus als er allemaal butsen en vlekken in zitten van het spelen, en krassen van de hondennagels...
Hoef je ook niet boos te worden als er eens wat gemorst wordt. Is ook fijn.
Het blijft toch een kinderkamer. En als je dan een puber hebt, en je gooit alles nog eens om, nou, misschien heb je dan wat meer ruimte voor een wat duurdere vloer, die dan weer puberproof is!
En voor je het weet is ze het huis uit en leg je weer een nieuwe vloer!
Anders kijk je ook maar 20 jaar tegen het zelfde aan
Hoef je ook niet boos te worden als er eens wat gemorst wordt. Is ook fijn.
Het blijft toch een kinderkamer. En als je dan een puber hebt, en je gooit alles nog eens om, nou, misschien heb je dan wat meer ruimte voor een wat duurdere vloer, die dan weer puberproof is!
En voor je het weet is ze het huis uit en leg je weer een nieuwe vloer!
Anders kijk je ook maar 20 jaar tegen het zelfde aan
maandag 11 juni 2012 om 12:14
Ik heb/had ook de goedkoopste liggen en het ligt verschrikkelijk.
Kieren en naden, die al tijdens het leggen niet te sluiten waren.
Godzijdank kreeg ik beneden een lekkage en heb ik nu een prachtige vloer liggen.
Boven ligt nog de Ikeavloer. Met kieren en naden.
Ik zou liever even een maand of 2-3 doorsparen voor een vloer met wat meer kwaliteit.
Kieren en naden, die al tijdens het leggen niet te sluiten waren.
Godzijdank kreeg ik beneden een lekkage en heb ik nu een prachtige vloer liggen.
Boven ligt nog de Ikeavloer. Met kieren en naden.
Ik zou liever even een maand of 2-3 doorsparen voor een vloer met wat meer kwaliteit.
maandag 11 juni 2012 om 12:43
quote:mamavsterre schreef op 11 juni 2012 @ 10:03:
Sinds een paar maanden hebben wij een lief hondje die eindelijk zo goed als helemaal zindelijk is
Alvast bedankt!... en dan denkt de pup: Hmm lekker een plekje waar nog niet mijn geur op zit, (puppies, denken dat!) ff een geurplek maken, psssst, pinkel de pinkel en er zit weer een mooie geurplek!
Alvast bedankt!... en dan denkt de pup: Hmm lekker een plekje waar nog niet mijn geur op zit, (puppies, denken dat!) ff een geurplek maken, psssst, pinkel de pinkel en er zit weer een mooie geurplek!