Mode & Beauty alle pijlers

Weer een bruiloft

10-06-2012 19:08 19 berichten
Alle reacties Link kopieren
Dag dames,

Ik denk roep jullie hulp in, dit jasje

http://www.google.nl/sear ... &spell=1&biw=1024&bih=672

Heb ik voor de bruiloft van mijn beste vriendin in sept, maar hoe nu verder? Dacht aan een bandplooi broek met een mooie blouse hoge hakken, maar werdt ook een kokerrok geopperd. Na hier vele adviezen voorbij te hebben zien komen roep ik jullie hulp in :-)

Verdere info, ben 1.63 heb een vol zandloper figuur met, maat 40 van onder, maat 38 van boven. Hou van een hogere taille en zonder hogere taille doe ik niks straks aan heb een buik complex (slaat nergens op). En heb vollere benen en rare knieen, dus liever iets over de knie of halverwege de knie. Heb kort haar en ga het in een soort van kuif naar achter met een krul erin doen.

Hoop op leuke tips en of ideeën alvast super bedankt!

Ohw het jasje komt tot op de heup

Liefs liefkind
Ohw zie dat de link niet super werkt, maar heb dus dat brons kleurige pailetten jasje en geef graag geld uit, dus budget vindt ik niet het belangrijkst
Zoiets? maar dan met een skinny met wat glans?
“Don’t look back – you’re not going that way.”
...de titel van de pagina met het jasje is "supertrash pailletten jasje", hmmmm.... ik zie inderdaad allemaal combinaties voor me, maar ze zijn niet allemaal even huwelijks-proof!
Deze?

Yes die is het in het roze, skinny lukt helaas niet en vind ik net te casual. Het id mijn beste vriendin en dag gast. Wel bedankt voor het meedenken tot zover
quote:liefkind schreef op zondag 10 juni 2012 23:00 Yes die is het in het roze, skinny lukt helaas niet en vind ik net te casual. Het id mijn beste vriendin en dag gast. Wel bedankt voor het meedenken tot zoverbedoelde in het brons
Zou geen bandplooibroek doen; door de plooien maakt die dik dus mijn mening is dat je die alleen kunt hebben als je lang en slank bent.

Wat denk je van een aansluitende kokerjurk (ipv rok) tot op de knie? Bijvoorbeeld zwart, of als je durft een felle kleur zoals fuchsia of blauw.

Kijk eens naar de jurken van Karen Millen - aan de prijs maar met een hele goeie pasvorm, dus ideaal ook als je over bijvoorbeeld je buik niet helemaal tevreden bent.

Dan nog mooie hoge hakken erbij en sieraden en klaar ben je!
haha dat probleem ken ik, eerst al een stuk gekocht en dan 'hoe te combineren' ^^

Wit of zwart wikkelkleedje tot aan de knie?

Als kleedje wit is zou ik zwarte juwelen nemen om te breken en als kleedje zwart is zou ik witte juwelen nemen.

aan fuchsia of bruintinten kan je misschien ook denken bij dat kleurtje?

Ik denk dat wat je bij dit vestje draagt misschien niet té druk meer mag zijn omdat t misschien kitsch kn worden, maar ook niet te rustig zodat het lijkt of je alleen maar dit jasje aan hebt:).

Daar ben veel mee he )

je kunt altijd ook gewoon een winkel binnenstappen met 'het stuk' en de winkel juffrouw maar vragen om er maar een mooie outfit rond samen te stellen, als je al het één en ander erbij hebt gezien weet je sowieso al meer wat je er wel en niet mooi bij vindt passen?
o ik zie dat ik zomerkoninkje eigenlijk gedeeltelijk gewoon herhaald heb ^^
Deze kleur dus:

Rose-Gold
Waarom niet deze eronder?

Ja ik had ook al bedacht het jasje mee te nemen. Heb ook gedacht aan een kokerrok, maar wil niet een al te tuttig geheel en daar ben ik dan bang voor. Zou natuurlijk een kokerrok met een mooie zijde top kunnen doen dat er toch wal bloed zichtbaar is.

@sunnysideup, blij dat ik niet de enige bijdehande ben

@tickel jep die is het ivm die is boven de knie, niet rekbaar en stond voor geen meter, hahaha vond hem heel cool
@zomerkoninkje jep Karen millen al gehad, maar voor het eerst niks gezien. Het mag prijzig zijn want ben echt dol op mooie stoffen
quote:liefkind schreef op 11 juni 2012 @ 17:36:

Ja ik had ook al bedacht het jasje mee te nemen. Heb ook gedacht aan een kokerrok, maar wil niet een al te tuttig geheel en daar ben ik dan bang voor. Zou natuurlijk een kokerrok met een mooie zijde top kunnen doen dat er toch wal bloed zichtbaar is.

@sunnysideup, blij dat ik niet de enige bijdehande ben

@tickel jep die is het ivm die is boven de knie, niet rekbaar en stond voor geen meter, hahaha vond hem heel coolDe rok en het jasje samen: Gordon eat your heart out!
Om even bij ST te blijven, wat vind je van deze?

Ooreeehhhh die is mooi, maar denk boven de knie
Ik denk dat een simpel beige jurkje er mooi bij staat. Dat jasje valt natuurlijk al erg op en de kleur beige past mooi bij de glinstering van de pailletten. Een paar rozebruine pumps maken het dan helemaal af.

Dat jurkje hierboven is ook erg mooi (zou ik zelf zo kopen), maar ik denk te druk voor het jasje en qua kleur ook niet helemaal.
quote:wcpapiertje schreef op 11 juni 2012 @ 20:03:

Ik denk dat een simpel beige jurkje er mooi bij staat. Dat jasje valt natuurlijk al erg op en de kleur beige past mooi bij de glinstering van de pailletten. Een paar rozebruine pumps maken het dan helemaal af.

Dat jurkje hierboven is ook erg mooi (zou ik zelf zo kopen), maar ik denk te druk voor het jasje en qua kleur ook niet helemaal.Bij deze jurk hoort idd geen jasje. Zou dan wel veel beige/champagne kiezen, pumps, handtas ect ect (verder kom ik even niet )

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven