Minnaar deel 17
maandag 21 mei 2012 om 14:59
Profiel
17623 berichten
Voeg toe als contact
13-03-2012, 17:08
--------------------------------------------------------------------------------
Kunnen jullie een minnaar hebben zonder er verliefd op te worden? Of ga je uiteindelijk toch meer voelen voor zo'n man, je hechten.
Dit topic is voornamelijk voor gelijkgestemden. Natuurlijk mogen forummers met een andere mening zich ook hier in de discussie mengen. Maar dit kan ook op een ander topic, namelijk deze; Vind jij een SV ook zo vervelend?
And I wonder if I ever cross your mind, for me it happens all the time
17623 berichten
Voeg toe als contact
13-03-2012, 17:08
--------------------------------------------------------------------------------
Kunnen jullie een minnaar hebben zonder er verliefd op te worden? Of ga je uiteindelijk toch meer voelen voor zo'n man, je hechten.
Dit topic is voornamelijk voor gelijkgestemden. Natuurlijk mogen forummers met een andere mening zich ook hier in de discussie mengen. Maar dit kan ook op een ander topic, namelijk deze; Vind jij een SV ook zo vervelend?
And I wonder if I ever cross your mind, for me it happens all the time

maandag 11 juni 2012 om 21:42
Ja, JJ! Nu zijn we hartstikke nieuwsgierig!! Wat dan wat dan wat dan????
Oh, Linny, een tijdje geleden hadden Meis en ik iig een vermoeden over Nick en Simon Silvia. Door 1+1, zeg maar. Maar jij was toen ook bij dat kletsonderonsje toch?
En ehm, nou ja, toen las ik dit:
quote:nick32 schreef op 11 juni 2012 @ 17:14:
He Linny jij hier
Oh, Linny, een tijdje geleden hadden Meis en ik iig een vermoeden over Nick en Simon Silvia. Door 1+1, zeg maar. Maar jij was toen ook bij dat kletsonderonsje toch?
quote:nick32 schreef op 11 juni 2012 @ 17:14:
He Linny jij hier
maandag 11 juni 2012 om 21:46
quote:noppies schreef op 11 juni 2012 @ 21:42:
[...]
Hahaha, Noppies!! Ik dacht nu ook weer hetzelfde! En Nick heeft eindelijk een avatar!!
En nu lees ik pas van Nick en Simon, hahahaha!! Ik lees te snel...
[...]
Hahaha, Noppies!! Ik dacht nu ook weer hetzelfde! En Nick heeft eindelijk een avatar!!
En nu lees ik pas van Nick en Simon, hahahaha!! Ik lees te snel...

maandag 11 juni 2012 om 21:57

maandag 11 juni 2012 om 22:22
maandag 11 juni 2012 om 22:27

maandag 11 juni 2012 om 22:36
@Tasje, ex nr. 2?
@Attack, ik ga niet breken met hem, ik ga er heerlijk van genieten! Donderdag hoteldate
En ik weet niet of dat goed gaat komen, of je je helemaal kunt geven. Misschien is dat dan toch je geweten dat opspeelt (heb ik geen last van, geen ervaring mee). Maar wat verwacht je verder? Wil je haar nog vaker zien?
@Attack, ik ga niet breken met hem, ik ga er heerlijk van genieten! Donderdag hoteldate
En ik weet niet of dat goed gaat komen, of je je helemaal kunt geven. Misschien is dat dan toch je geweten dat opspeelt (heb ik geen last van, geen ervaring mee). Maar wat verwacht je verder? Wil je haar nog vaker zien?
maandag 11 juni 2012 om 22:38
quote:noppies schreef op 11 juni 2012 @ 21:58:
Jij ook? Doet iedereen het met Nick, behalve ik??
Euh zeg dames, ik word hier toch niet als sletje geprofileerd he!!
@meis: dank, ik vond het wel tijd voor een plaatje . Ennuh, wat is dat meis34 wijzigde dit bericht op 11-06-2012 22:02 met 46%???
@tasje: het (niet) genoegen is geheel wederzijds
Jij ook? Doet iedereen het met Nick, behalve ik??
Euh zeg dames, ik word hier toch niet als sletje geprofileerd he!!

@meis: dank, ik vond het wel tijd voor een plaatje . Ennuh, wat is dat meis34 wijzigde dit bericht op 11-06-2012 22:02 met 46%???

@tasje: het (niet) genoegen is geheel wederzijds