Ff van me afschrijven!

11-06-2012 02:18 60 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi!

Hoop op een paar tips of wederzijdse verhalen!

Heb sinds kort een vriend (2 maanden officieel en daarvoor wel langere tijd gescharreld) en het loopt steeds minder goed tussen ons. Veel ruzies, veel jaloezie van zijn kant, veel gezeur, veel irritaties en dat allemaal om niets. Ik begin mij te irriteren aan de meest kleine dingen, zelfs aan de manier hoe hij praat al.

Hij vindt dat ik teveel flirt met andere mannen en dat brengt het nodige gezeur en heftige ruzies met zich mee. Terwijl ik flirten niet zo slecht vind. Ook zijn er kleine irritaties waardoor we ruzies krijgen, hij vindt het bijvoorbeeld super vervelend dat ik slordig ben en daar komen dan weer heftige ruzies door. En ik vind het bijv. irritant hoe hij kookt en doet alsof hij alles beter weet waardoor weer ruzies ontstaan.

Maar nee, ik wil hem voor geen goud kwijt want we hebben ook veel super momenten samen maar het lijkt wel alsof we in een soort dip zitten. Ik vraag me af of dat in iedere relatie wel eens voorkomt..

Naja, over 2 weken vertrekt hij naar het buitenland voor 4 maanden om rond te reizen, dat is ook iets wat de nodige spanning met zich meebrengt. Niet fijn dat hij gaat, maar hij gaat, terecht ook, het is voor zijn afstuderen, een soort reis alleen. Leuk voor hem, ik gun het hem. Maar toch voelt het niet goed. Alsof hij steeds verder van mij weggaat. Alsof ik hem kwijtraak. Ik ben bang dat we uit elkaar gaan groeien, dat hij misschien vreemdgaat. En ja, dat soort dingen.

Hij heeft gevraagd of ik ook langskom voor 1 maandje en natuurlijk wil ik dat maar ergens is het misschien ook wel weer zonde. Omdat het al niet goed gaat tussen ons. En dan zit je 1 maand bij elkaar, op elkaars lip. Ik twijfel. Eigenlijk twijfel ik over onze hele relatie.

Sinds 3 weken heb ik ook intenser contact met een hele leuke andere jongen die ik heb ontmoet op een feest waarbij ik ook het gevoel heb dat het wederzijds is dat we elkaar leuker vinden dan leuk. Ook iets wat al fout is omdat het nu nog normaal contact is maar ik weet dat er meer in zit. En ik vind die jongen ook gewoon super leuk, interessant, humorvol, echt leuk, niet zozeer knap maar wel heel intelligent, tja.. het klikt gewoon echt. En ik krijg steeds meer die ''drang'' bij wijze van om ook echt met die jongen te gaan daten..

Naja, geen idee wat ik moet doen. Het loopt een soort van vast tussen ons..
quote:Julus schreef op 11 juni 2012 @ 16:22:

In een ander topic is iemand enorm verdrietig omdat haar relatie het uit heeft gemaakt, en jij reageert met "jammer".

Ik begin toch sterk te geloven dat jij niet door lijkt te hebben dat anderen (ook jouw vriend) gevoelens hebben..je gaat er zó nonchalant mee om.Oh, nee dat valt wel mee maar het kan best dat het zo overkomt.. ik houd altijd wel rekening met de mensen om mij heen (vaak), maar zal letten op mijn manier van posten
Ik zie het je in meerdere topics doen, je moet het zelf weten. Maar het wekt bij mij geen sympathie op. Vergeet niet dat jij hier een topic start en er ook normale reacties op wil krijgen. That's all.
Je klinkt inderdaad als een erg onvolwassen persoon, meer als een verwende 14 jarige. Maar.......ik vrees dat je ouder bent.
quote:Julus schreef op 11 juni 2012 @ 16:26:

Ik zie het je in meerdere topics doen, je moet het zelf weten. Maar het wekt bij mij geen sympathie op. Vergeet niet dat jij hier een topic start en er ook normale reacties op wil krijgen. That's all.Ik heb oprecht niet door dat ik op die manier post, maar ja, vind het bijvoorbeeld oprecht jammer voor zo'n meid dus zet ik dat neer. Het is denk ik ook hoe jij zo'n opmerking opvat.
quote:loisnvt schreef op 11 juni 2012 @ 16:27:

Je klinkt inderdaad als een erg onvolwassen persoon, meer als een verwende 14 jarige. Maar.......ik vrees dat je ouder bent.Ben idd ouder dan 14.
Maar ik weet wel van mezelf dat ik niet volwassen ben hoor, of nog niet echt. Dus ja.
En het is uit. Opluchting! Vreemd genoeg. :-D
Wow! Dat is snelle actie idd. Hoe reageerde hij?
quote:erosapollo schreef op 12 juni 2012 @ 00:01:

En het is uit. Opluchting! Vreemd genoeg. :-D

Goed teken. Bevestiging achteraf dat dit inderdaad de juiste keuze was.

Zoveel gezeik zou ik sowieso al geen zin in hebben, en reeds na 2 maanden al helemaal niet.

Geniet van je vrijheid!
Idd! Hele goede keuze! Ik voel me er niet eens rottig onder. Natuurlijk: rot voor hem! Maar ik voel mij er niet beroerd onder, hoewel ik het liefst wel contact met hem houd als vrienden.

Hij reageerde niet heel erg positief en valt me nu ook een beetje lastig via de telefoon maar dat gaat wel weer over neem ik aan.

Die nieuwe jongen is ook wel heeeeel leuk, vandaag meteen even mee gegeten als ''date'' (het was kort maar leuk) en hij is gewoon super tof! En grappig, lief, knap! En serieus bezig, precies wat ik nodig heb. Precies het tegenovergestelde van mij.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven