mannen uit Scandinavie

12-06-2012 12:09 125 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo dames,

Ik kom al jaren lang in Scandinavie.

Het klimaat vindt ik er erg mooi en de manier van leven bevalt me erg goed. Daarnaast heb ik ook een zwak voor Scandinavisch uitziende mannen. Tijdens mijn reizen heb ik alleen nooit de durf gehad om naar iemand toe te stappen.

Ben benieuwd of jullie ervaringen hebben hoe het is om een relatie te hebben met Scandinavische man? of er veel verschil is tussen een Nederlandse en een Scandinavische man wat omgang betreft? Of het mogelijk is om hier in Nederland in contact te komen met mannen uit Scandinavische landen (bijvoorbeeld studentes of gedetacheerden)? Ik studeer niet en ik werk ook niet bij een internationaal bedrijf.

Sommige datingsites hebben de optie om in contact te komen met internationale studentes (Scandinavie komt hier alleen niet in voor). Ik heb me in het verleden wel is ingeschreven bij een Scandinavische datingsite maar dan willen de datende mannen het liefst praten met iemand die al in het land woont (terecht lijkt me).

Hoe zijn jullie contacten verlopen met Scandinavische mannen en hebben jullie tips? Dank je wel
Serieus: zag vanmorgen nog een zweedse jongen in de bus!

Als ik het had geweten had ik zijn nummer voor je gevraagd :-)
quote:reisnimf schreef op 12 juni 2012 @ 12:09:

mannen uit Scandinavische landen (bijvoorbeeld studentes of gedetacheerden)?Ben je nou op zoek naar een man of een vrouw?
quote:dvdl1 schreef op 12 juni 2012 @ 12:11:

Serieus: zag vanmorgen nog een zweedse jongen in de bus!

Als ik het had geweten had ik zijn nummer voor je gevraagd :-)Ze lopen in Nederland rond maar ik kom er nooit 1 tegen. Ik zit vaak genoeg in de bus
quote:untxia schreef op 12 juni 2012 @ 12:13:

[...]

Ben je nou op zoek naar een man of een vrouw? mannelijk
Je altijd voorstellen als reisnymfomaan dan komt ut wel goed.
Zeker ervaring met Scandinavische mannen en ik word er niet erg warm van. Ze zijn in de steden redelijk modern (althans in de paar grote steden die er zijn) maar daarbuiten zijn de mannen erg ouderwets en saai. Maar misschien dat jij dat juist wel leuk vindt. Ik vind het niks
quote:hemelietje schreef op 12 juni 2012 @ 12:15:

Zeker ervaring met Scandinavische mannen en ik word er niet erg warm van. Ze zijn in de steden redelijk modern (althans in de paar grote steden die er zijn) maar daarbuiten zijn de mannen erg ouderwets en saai. Maar misschien dat jij dat juist wel leuk vindt. Ik vind het niks

Ik vind het vooral leuk als ze een beetje met de tijd meegaan.

Ben je via vakantie met ze in contact gekomen of via werk/studie?
[quote]hanZie schreef op 12 juni 2012 @ 12:14:

Je altijd voorstellen als reisnymfomaan dan komt ut wel goed.[/quot

Gouden tip! fijn dat je meedenkt;
Ik ken een beeldige Deen. Uit Kopenhagen. De beste vriend van mijn man. Erg leuk allemaal. Maar of hij model staat voor de Scandinaaf in het algemeen, weet ik niet.
Een (Nederlandse) kennis van mij heeft een lange relatie gehad met een Noor. Hij was depressief en cokeverslaafd en is er met al het geld vandoor gegaan. Maar ja, een modelscandinaviër zal hij evenmin zijn.
quote:eleonora schreef op 12 juni 2012 @ 12:23:

Ik ken een beeldige Deen. Uit Kopenhagen. De beste vriend van mijn man. Erg leuk allemaal. Maar of hij model staat voor de Scandinaaf in het algemeen, weet ik niet.Leuk om te lezen, is hij wel te vergelijken met bijvoorbeeld een nederlandse manier wat omgang betreft?

Ik ken een beeldige Deen. Uit Kopenhagen. De beste vriend van mijn man. Erg leuk allemaal. Maar of hij model staat voor de Scandinaaf in het algemeen, weet ik niet.Doe es foto dan
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
quote:Aureel schreef op 12 juni 2012 @ 12:26:

Een (Nederlandse) kennis van mij heeft een lange relatie gehad met een Noor. Hij was depressief en cokeverslaafd en is er met al het geld vandoor gegaan. Maar ja, een modelscandinaviër zal hij evenmin zijn.Bah zeg vervelend voor je kennis, het is altijd een gok wie je treft dat realiseer ik me.
Via werk. Ben er erg veel tegengekomen maar mijn hart is er nooit sneller van gaan kloppen. Misschien ben ik wel de verkeerde tegengekomen maar ik vind Scandinavische mannen niet modern overkomen.
Er is een flink verschil tussen de verschillende Scandinavische mannen. Zo zijn zweedse mannen vaak nogal modebewust, (zeker in de stad) en zijn finnen daar bijvoorbeeld veel minder mee bezig. Welk land trekt je het meest?

Ik ken een beeldige Deen. Uit Kopenhagen. De beste vriend van mijn man. Erg leuk allemaal. Maar of hij model staat voor de Scandinaaf in het algemeen, weet ik niet.

Die had je toch voor mij gereserveerd?

*dag dag Viking*

Hopla Nous, Bo en anderen.

Onze huisviking.
quote:reisnimf schreef op 12 juni 2012 @ 12:28:

[...]

Leuk om te lezen, is hij wel te vergelijken met bijvoorbeeld een nederlandse manier wat omgang betreft?Ik vind 'm aanbiddelijk met humor en gék op zijn moeder.
quote:reisnimf schreef op 12 juni 2012 @ 12:14:

mannelijkMannelijke studentes? Hm, ja, dan is het helemaal duidelijk...
Lækker!!

niet slecht eleonora
Wanneer komt ie weer?
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Wé gaat naar daar komend weekend. Gaan ze hardrocken.

Dat doen ze daar nogal. Zeker om de kou van zich af te houden door met z'n allen op een kluitje te gaan pogoën.

En hij komt vast ook weer hier maar ik weet niet wanneer, hij is nogal reislustig en heeft overal 'ladyfriends' zitten. Dusse, ik vind het een engel maar geen relatiemateriaal.
Ik wou net schrijven dat scandinaviërs me zo gereserveerd lijken en dat ik niet op blond val, maar na Eleonoors foto moet ik mijn mening bijstellen!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven