Hongarije. Heb op zich geen slechte ervaringen, maar er zijn nog zoveel mooie plekken te bezoeken en er zijn ook zoveel oorden waar je lekkerder kunt eten en waar ze meer joie de vivre kennen.
Van welke actie of woorden van vandaag heb je spijt?
Het liefst zou ik maanden van te voren weten waar ik naar toe ga. 'Helaas' is vriendlief anders ingesteld en weten we nog steeds niet wat we gaan doen in de vakantie.
Welke voetbalvrouw zou je wel willen zijn?
Loop met je gezicht in de zon, dan valt de schaduw achter je.
Ben me helemaal rot geschrokken net.. Zie bij mijn (half)broertje op FB dat mijn vader voor de 3e x is hertrouwd.. Met foto. Pff! Weet niet zo goed hoe ik me erbij voel. Beetje overdonderd.
Als ik wat droom, weet ik 't vaak de volgende dag wel en zoek ik de beteknis op. De inhoud van de droom vervaagd gedurende de dag en dan blijft de herinnering aan de sfeer over.
Voorbeeld: Als een 70+ staat af te rekenen bij de kassa en het duurt wat langer, moet je eens om je heen horen/kijken hoe ze reageren en zuchten, maw kan het niet sneller.
Bedenk dan eens hoe ben je zelf later op die leeftijd.
Pfff... Julia! Wat heftig! Dat snap ik dat je daar van schrikt :-\
No way! Alhoewel... uit een bugee jumpen... ja, dat durf ik wel
Wat had je anders willen doen?
Anoniem_151650
dinsdag 12 juni 2012 om 08:34
Me bij mijn eerste lange relatie (ik was 16 en had daarna 3 jaar 'verkering') niet zo afhankelijk doen toen het uitging. Mén als ik achteraf eens wist dat dat rotgevoel over ging na een paar maanden had ik mezelf toen niet zo belachelijk gemaakt met mijn wanhopige pogingen om hem terug te krijgen Ik gooi het nu maar op leeftijd, maar ik kan niet garanderen dat ik me nu beter gedraag als mijn huidige relatie over gaat
Kan jij goed koken? (moeiteloos kip braden zonder droog te laten worden, nooit mislukte rijst of pasta, met wat er in huis is een heerlijke maaltijd op tafel kunnen zetten, etc)
Ja, pasta en rijst doe ik op gevoel en mislukt nooit. Kip bak ik zelden in zijn geheel, salmonella-trauma, dus eerder in kleine stukjes. Ik denk wel dat ik bovengemiddeld goed kan koken. En ik vind het ook leuk, dat scheelt een boel. En een hoop verse kruiden in mijn tuin, erg leuk om te gebruiken!