Bezemtopic deel 12
woensdag 1 februari 2012 om 18:55
dinsdag 12 juni 2012 om 19:16
Hier hebben Oudste en Middelste ze ook
Ik heb nog 2 wassen opgehangen en 1 opgevouwen.
Eten gemaakt voor de kinderen en straks eet ik zelf een salade.
Vriend is bij vrienden een nieuwe schutting plaatsen dus die eet daar.In ruil daarvoor wordt mijn tuin einde van de zomer opnieuw bestraat.
Hoe doen jullie dat met eten en boodschappen,bedenk je iets voor een week,een paar dagen of haal je gewoon van alles en improviseer je daarmee?
Ik heb nog 2 wassen opgehangen en 1 opgevouwen.
Eten gemaakt voor de kinderen en straks eet ik zelf een salade.
Vriend is bij vrienden een nieuwe schutting plaatsen dus die eet daar.In ruil daarvoor wordt mijn tuin einde van de zomer opnieuw bestraat.
Hoe doen jullie dat met eten en boodschappen,bedenk je iets voor een week,een paar dagen of haal je gewoon van alles en improviseer je daarmee?
dinsdag 12 juni 2012 om 19:33
dinsdag 12 juni 2012 om 19:34
Hier geldt het laatste Coetje. Ik koop waar ik zin in heb of wat in de aanbieding is. En meestal is er dan genoeg in huis (koel- vries en voorraad) om wat in elkaar te flansen.
Maar misschien wordt het wel tijd om het anders te gaan doen omdat we nu heel vaak in 'ploegen' moeten eten en niet alles even makkelijk (of lekker) is om op te warmen.
Maar misschien wordt het wel tijd om het anders te gaan doen omdat we nu heel vaak in 'ploegen' moeten eten en niet alles even makkelijk (of lekker) is om op te warmen.
dinsdag 12 juni 2012 om 20:43
Ik heb er "maar"55 voor betaald in Mamzcity.
Ik heb dat in etappe's eten ook,ik eet liever rond 20.00 uur omdat ik dan geen snaai-zin meer heb later op de avond.
De kinderen hebben rond 17.30 altijd berehonger en Uk moet ook weer op tijd naar bed.
Vriend weet nooit hoelaat hij thuis is.
En ik kook vaak apart voor de kinderen en voor ons.
Ik heb dat in etappe's eten ook,ik eet liever rond 20.00 uur omdat ik dan geen snaai-zin meer heb later op de avond.
De kinderen hebben rond 17.30 altijd berehonger en Uk moet ook weer op tijd naar bed.
Vriend weet nooit hoelaat hij thuis is.
En ik kook vaak apart voor de kinderen en voor ons.
woensdag 13 juni 2012 om 08:03
Mogguh,
Nee joh, tuurlijk niet. Om te slapen moet ik weer aan de morfine. Donders wat heb ik daarop lekker kunnen slapen zeg.
Ik lag om zes uur alweer te malen wat ik nog allemaal moet doen.
Lijstje voor vandaag.
Raam Sam's kamer en douche.
Douche poetsen.
Slaapkamers stoffen, zuigen en dweilen
Trappen stofzuigen en dweilen
Keuken verder poetsen.
Afzuigkap, kastjes en tegels afdoen.
Keuken stofzuigen en dweilen.
Kamer nog een keer stofzuigen, (Hondenharen)
Was wegwerken.
Om 16.00u werken.
Maar dan ben ik als ik morgen vakantie krijg ook echt helemaal klaar. Jippie.
Nee joh, tuurlijk niet. Om te slapen moet ik weer aan de morfine. Donders wat heb ik daarop lekker kunnen slapen zeg.
Ik lag om zes uur alweer te malen wat ik nog allemaal moet doen.
Lijstje voor vandaag.
Douche poetsen.
Keuken verder poetsen.
Was wegwerken.
Om 16.00u werken.
Maar dan ben ik als ik morgen vakantie krijg ook echt helemaal klaar. Jippie.
woensdag 13 juni 2012 om 15:50
Neem een jointje voor het slapengaan Zoeb
En werk ze voor nu.
Ik ben vanochtend eerst naar psych geweest,was het een andere!
Daar had ik dus geen klik mee dus heb gezegd dat ik alleen nog bij mijn oude wil.
Daarna wezen shoppen voor Uk en een superschattig jurkje voor nichtje meegebracht,maat 62
Daarna de strijk en het vouwwerk gedaan en met Uk appelflappen gebakken en knakworst in bladerdeeg.
Nu staat er een soepje te pruttelen.
En werk ze voor nu.
Ik ben vanochtend eerst naar psych geweest,was het een andere!
Daar had ik dus geen klik mee dus heb gezegd dat ik alleen nog bij mijn oude wil.
Daarna wezen shoppen voor Uk en een superschattig jurkje voor nichtje meegebracht,maat 62
Daarna de strijk en het vouwwerk gedaan en met Uk appelflappen gebakken en knakworst in bladerdeeg.
Nu staat er een soepje te pruttelen.
woensdag 13 juni 2012 om 16:15
Dan hebben jullie weer meer gedaan dan ik.
Tjeeees Zoeb, wat een lijst!
Ik heb vandaag koffievisite gehad bij een jarige buurvrouw.
Daarna mijn zus op de koffie gehad
Daarna kwam Vriendin op de koffie.
Tussendoor met de swiffert rond geweest en mijn plantjes water gegeven.
Straks nog koken (ik denk iets met vis) en dan voetbal kijken.
Morgen boodschappen en wvttk.
De post is geweest Zoeb, je pakketje is er. Dank je!!
Maar ik heb nog steeds geen bericht of het nu wel door gaat of niet. Dat is wel heel vervelend .
Tjeeees Zoeb, wat een lijst!
Ik heb vandaag koffievisite gehad bij een jarige buurvrouw.
Daarna mijn zus op de koffie gehad
Daarna kwam Vriendin op de koffie.
Tussendoor met de swiffert rond geweest en mijn plantjes water gegeven.
Straks nog koken (ik denk iets met vis) en dan voetbal kijken.
Morgen boodschappen en wvttk.
De post is geweest Zoeb, je pakketje is er. Dank je!!
Maar ik heb nog steeds geen bericht of het nu wel door gaat of niet. Dat is wel heel vervelend .
woensdag 13 juni 2012 om 16:29
Alledrie mijn mannen liggen op de bank te slapen
Dat is ruk Goldie,je wil toch wat voorbereiden enzo denk ik..
Kijken jullie de wedstrijd thuis?
Hier komen er 3 vrienden kijken.Uk wil ik wel vantevoren op bed leggen maar die sliep gister ook pas na 22.00u.
Geen wonder dus dat ie nu in slaap gevallen is,maar ik ga hem zo wakker maken anders slaapt ie vanavond helemaal niet.
Dat is ruk Goldie,je wil toch wat voorbereiden enzo denk ik..
Kijken jullie de wedstrijd thuis?
Hier komen er 3 vrienden kijken.Uk wil ik wel vantevoren op bed leggen maar die sliep gister ook pas na 22.00u.
Geen wonder dus dat ie nu in slaap gevallen is,maar ik ga hem zo wakker maken anders slaapt ie vanavond helemaal niet.
woensdag 13 juni 2012 om 16:36
Fijn dat het pakje er is Gold. Waarom zou het niet door gaan?
Lekker rustig Coe als ze alledrie slapen.
Lijstje voor vandaag.
Douche poetsen.
Keuken verder poetsen.
Was wegwerken.
Om 16.00u werken. Ben er dus al.
Lekker rustig Coe als ze alledrie slapen.
Lijstje voor vandaag.
Douche poetsen.
Keuken verder poetsen.
Was wegwerken.
Om 16.00u werken. Ben er dus al.
woensdag 13 juni 2012 om 17:14
Het is gewoon slecht georganiseerd Zoeb.
Dus onduidelijkheid alom.
Ik heb tilapia-filets uit de vriezer gehaald, die gaan in de oven met wat kruiden en groenten. Gebakken aardappeltjes erbij, et voila.
Voor het eten wachten Troela en ik vanavond tot Goldman om 8 uur thuis is.
Oudste heeft late dienst en heeft net al wat tosti's gebakken voor zichzelf.
Dus onduidelijkheid alom.
Ik heb tilapia-filets uit de vriezer gehaald, die gaan in de oven met wat kruiden en groenten. Gebakken aardappeltjes erbij, et voila.
Voor het eten wachten Troela en ik vanavond tot Goldman om 8 uur thuis is.
Oudste heeft late dienst en heeft net al wat tosti's gebakken voor zichzelf.
woensdag 13 juni 2012 om 17:20
Oh. Great.
Krijg ik net deze mail binnen:
Hallo Goldie,
Even doorgeven dat na inlichtingen en problemen met organisatie over hoe en wat,besloten niet mee te doen.
We zijn met te weinig mensen om animatie te brengen,zoals bedoelt.Ik wil niet voor schut staan en een hoop werk
doen voor niets.Zelfs van de Gemeente niets gehoord,maar dat zal wel aan mij liggen...Bedankt voor je moeite.
Groeten ....
Je pakketje komt dus direct weer retour Zoeb.
Echt Balen dit .
Krijg ik net deze mail binnen:
Hallo Goldie,
Even doorgeven dat na inlichtingen en problemen met organisatie over hoe en wat,besloten niet mee te doen.
We zijn met te weinig mensen om animatie te brengen,zoals bedoelt.Ik wil niet voor schut staan en een hoop werk
doen voor niets.Zelfs van de Gemeente niets gehoord,maar dat zal wel aan mij liggen...Bedankt voor je moeite.
Groeten ....
Je pakketje komt dus direct weer retour Zoeb.
Echt Balen dit .
woensdag 13 juni 2012 om 19:15
Wat jammer Gold. Je had er best wel zin in hè.
Ik heb net gelachen. Iedereen probeerde voetbal op de pc te krijgen en niemand die het lukt. Maar bij mij wel.
Niet in de Mozilla, maar ik startte de NOS op in de Internet Explorer en ik kreeg meteen beeld. Iedereen staat meteen bij me hoe ik dat had gedaan. Jaaaaa vrouwen en pc's hè.Niemand die het snapte. Heb na vijf minuten maar toegegeven dat de voetbal op de IE gewoon werkt.
Iedereen blij. En zonder geluid is het goed te volgen.
Dus ja, wij kijken voetbal op het werk en er is niets te doen.
Dat het maar zo blijft vanavond en niet opeens in de rust iedereen nog even snel gaat internetbankieren.
Ik heb net gelachen. Iedereen probeerde voetbal op de pc te krijgen en niemand die het lukt. Maar bij mij wel.
Niet in de Mozilla, maar ik startte de NOS op in de Internet Explorer en ik kreeg meteen beeld. Iedereen staat meteen bij me hoe ik dat had gedaan. Jaaaaa vrouwen en pc's hè.Niemand die het snapte. Heb na vijf minuten maar toegegeven dat de voetbal op de IE gewoon werkt.
Dus ja, wij kijken voetbal op het werk en er is niets te doen.
Dat het maar zo blijft vanavond en niet opeens in de rust iedereen nog even snel gaat internetbankieren.
woensdag 13 juni 2012 om 19:43
Ik geloof het meteen Zoeb
Nou mijn plan is mislukt,vrienden komen binnen in vol oranje-ornaat en Uk is niet gek natuurlijk..Oh moet Nederland voetballen,dan ga ik dus mooi niet slapen maar een feestje bouwen.
Die krijg ik nu dus niet naar bed,hij mag erbij blijven als ie heel lief is en niet voor de tv gaat staan
Nou mijn plan is mislukt,vrienden komen binnen in vol oranje-ornaat en Uk is niet gek natuurlijk..Oh moet Nederland voetballen,dan ga ik dus mooi niet slapen maar een feestje bouwen.
Die krijg ik nu dus niet naar bed,hij mag erbij blijven als ie heel lief is en niet voor de tv gaat staan
woensdag 13 juni 2012 om 19:49
Die Ukkie zorgt iedere keer weer voor een glimlach op mijn gezicht .
Tja, ik had er wel zin in, en die meneer van dat mailtje ook, maar als het op deze manier moet dan begrijp ik het wel .
Zoeb, ik had die gezichten van die mannen ook wel willen zien
Mamzie, zitten jouw jongens ook al klaar voor de tv?
Goldman was verrassend genoeg al om iets over 6 thuis dus we zijn al klaar met eten.
Lekker hoor.
Tja, ik had er wel zin in, en die meneer van dat mailtje ook, maar als het op deze manier moet dan begrijp ik het wel .
Zoeb, ik had die gezichten van die mannen ook wel willen zien
Mamzie, zitten jouw jongens ook al klaar voor de tv?
Goldman was verrassend genoeg al om iets over 6 thuis dus we zijn al klaar met eten.
Lekker hoor.