Minnaar deel 17

21-05-2012 14:59 3012 berichten
Alle reacties Link kopieren
Profiel

17623 berichten

Voeg toe als contact

13-03-2012, 17:08

--------------------------------------------------------------------------------

Kunnen jullie een minnaar hebben zonder er verliefd op te worden? Of ga je uiteindelijk toch meer voelen voor zo'n man, je hechten.

Dit topic is voornamelijk voor gelijkgestemden. Natuurlijk mogen forummers met een andere mening zich ook hier in de discussie mengen. Maar dit kan ook op een ander topic, namelijk deze; Vind jij een SV ook zo vervelend?

And I wonder if I ever cross your mind, for me it happens all the time
Wees blij dat ie zo ver weg woont..

ex nr 2 woont in hetzelfde dorp...en kan hem dus altijd tegen komen...en dat maakt het er niet makkelijker op hoor!

Tja de roze bril wordt inderdaad al iets minder roze...maar hij is nog niet helemaal af hoor.. )

Komt nog wel..

Tja die Nick...het klikte best..zag er ook nog goed uit...maar ja...

x

quote:vaintje schreef op 13 juni 2012 @ 10:57:

Aaah Silvia, dankjewel voor de opheldering wat een sufferd die Nick afstand is bij ons ook 200km, en ja dichterbij was fijner geweest, maar t is niet anders, deze minnaar is nou eenmaal de leukste (gisteren voor t eerst sinds lang weer eens een heerlijke date gehad, mmmm)

Tuurlijk mis je je maatje, maar je bent op de goeie weg nu je roze bril af is. Sterkte er verder mee!

Cakey, wat balen zeg! Pfff.

Hmm so-sophie ik vind 97 euro voor een paar uurtjes overdag voor een oubollige kamer best veel geld eigenlijk... Volgens mij betaal je voor een dagkamer bij een vliegveld minder.
Vaintje: mee eens! Er is hier een topic geweest over dagkamers. Als je op google 'daghotelletje' intoetst, vind je het. Ik krijg alleen een foutmelding als ik het wil openen...
Dream as if you will live forever,
live as if you only have today!
@vaintje dank je.

@iddan ja, echt he! Ik moet weer zonodig nog ff sporten. Niet meer doen dus.
quote:kitchenknife schreef op 13 juni 2012 @ 11:01:

over hotelkamers: hoe regelen jullie eigenlijk de betaling daarvan? ik heb dus niet zoveel ervaring met een n2 en tot nu toe hebben we het er niet over gehad (hij regelt het), lijkt me behoorlijk ongemakkelijk als dat wel zover komt.... ?Ik betaal altijd contant.
quote:nick32 schreef op 13 juni 2012 @ 11:00:

Pff gelukkig zeg je niet welke Nick dit is.. :D

hahaha je hapt wel lekker snel geeft niks Nick, t komt vanzelf wel

edit: je ziet er goed uit zegt ze erbij, dat maakt het wel weer goed toch?
quote:kitchenknife schreef op 13 juni 2012 @ 11:01:

over hotelkamers: hoe regelen jullie eigenlijk de betaling daarvan? ik heb dus niet zoveel ervaring met een n2 en tot nu toe hebben we het er niet over gehad (hij regelt het), lijkt me behoorlijk ongemakkelijk als dat wel zover komt.... ?om beurten betalen, of ieder de helft
quote:vaintje schreef op 13 juni 2012 @ 11:16:

[...]

om beurten betalen, of ieder de helftOw zo bedoel je? De ene betaalt hij de andere keer ik.
So-sophie, geeft niet hoor... het ging mij meer om de post van Sjaak, die een soort van "eigen schuld dikke bult" idee heeft. Alsof iemand zomaar aan dit goddelijke lijf mag komen zeg, Puh

97 euro voor een paar uurtjes neuqgenot??

**gaat hotelletje beginnen**
@ cakey beterschap met je zere knie..hopelijk is de zwelling en pijn snel weg..flink balen dat je date niet door gaat :(

Vink belachelijk duur 97 euro pfff
Tuurlijk niet..Nick 32...

Zou ik noooooit doen...

@So-Sophie...heb effe op google gezocht en een bed and breakfeast is goedkoper..misschien een idee?

en laat jij nou een leuke minnares schieten om 200 km?? Binnen 2 uur ben in een prachtig stukje NL voor sex!

Silvia, werden jullie eruit gegooid vanwege hengelen? Maar Nick is dus wel een lekker hapje? (ik hengel niet, gewoon nieuwsgierigheid!)

Sophie, ik vind 97 euro ook best prijzig.

Kitchenknife, dit is m'n eerste hoteldate met deze minnaar, maar ik ga hem gewoon de helft betalen, contant. Misschien mag ik ook wel een betaling in natura doen .

Vaantje, geniet nog ff lekker na! Minnaar vertelde met net wat ie over 24 uur met me gaat doen, oei....
quote:Rooss4 schreef op 13 juni 2012 @ 11:22:

**gaat hotelletje beginnen**Gat in de markt...!! doe meteen een keten! ik help je wel, k heb tijd zat....
...misschien is het met ontbijt voor die 97 euro...

Ik vind het ook duur.. Thanks overigens voor jullie tips (ook Linny).

Lekker dat ik ook altijd nog gewoon de luxe heb om thuis af te spreken, anders wordt het een duur grapje, zo'n minnaar...

Het is lucratieve business, zo'n speciaal daghotel, volgens mij
Meis...pfjieeeuw. Lekker ;)

Waarschijnlijk wel appjes die dit keer ECHT niet door zussen en stiekeme meelezerTs gezien mogen worden ;)
hahha..nick zag er goed uit hoor..

Zal wel aan mij hebben gelegen.. )

Ja, werden eerst verwezen naar een andere topic..weet niet eens meer welke..

Maar dat was ook weer niet goed.

Dus toen maar mailadressen uitgewisseld..

Jij ben toch toevallig niet met "onze" Nick??quote:meis34 schreef op 13 juni 2012 @ 11:48:

[...]

en laat jij nou een leuke minnares schieten om 200 km?? Binnen 2 uur ben in een prachtig stukje NL voor sex!

Silvia, werden jullie eruit gegooid vanwege hengelen? Maar Nick is dus wel een lekker hapje? (ik hengel niet, gewoon nieuwsgierigheid!)

Sophie, ik vind 97 euro ook best prijzig.

Kitchenknife, dit is m'n eerste hoteldate met deze minnaar, maar ik ga hem gewoon de helft betalen, contant. Misschien mag ik ook wel een betaling in natura doen .

Vaantje, geniet nog ff lekker na! Minnaar vertelde met net wat ie over 24 uur met me gaat doen, oei....
By the way..

Nick zoekt een SV..ben toch liever een minnares als ik moet kiezen..

Duzzzz helaas...
Hahaha, Silvia! Nee, ik ben niet met "onze" Nick! Ik woon bij jou in de buurt, dus dat zal hij ook wel te ver vinden. En m'n minnaar vindt het niet zo leuk als ik ga hengelen, denk ik (weet ik zeker) . En ik ben ook liever minnares...

So-Sophie, ik heb m'n Whatsapp instellingen aangepast
@meis

ja minnares en ik gaan verder met deze relatie. Het leeftijdsverschil tussen ons is 23 jaar maar dat had ik haar niet gegeven wat een schoonheid. Vanmorgen ook hele tijd zitten flauwekullen via de whatsapp en nadien kreeg ik een foto van haar wat de gevolgen waren.

sturen jullie elkaar ook wel ees foto's ?
Attackrijder: ja! Goed voor veel leuke voorpret... ;)

Helemaal in het begin deed ik dat overigens niet, pas toen ik wat vertrouwder met hem was.. Stuur overigens altijd nog wel enigszins classy foto's.. Waar je wel genoeg op ziet (als iemand anders ze ziet zou het genant zijn....), maar nooit alles.....

Overigens heb ik een hele tijd geleden ook eens per ongeluk een hele spannende en expliciete foto via whatsapp toegestuurd gekregen van een vriendin..... Die duidelijk niet voor mij bedoeld was ).

Het bijzondere was dat ik toen nog dacht (vriend en zij waren ook al jaren bij elkaar); goh........die doen nog wel spannende dingen...ha ha. Maar die foto bleek ook niet voor hem bedoeld, achteraf gezien......
ik had het nog nooit gedaan of heb nog nooit wat toegestuurd gekregen maar kreeg nu een foto van dat zethuis op bed lag met een speeltje. Kon overigens niet zien of ze het zelf was want was nogal gericht op haar geslachtdelen.

Kan een fotot of video van je minnaar je zo geil maken dat je van je partner wegloopt en je jezelf gaat bevredigen
quote:attackrijder schreef op 13 juni 2012 @ 12:58:

Kan een fotot of video van je minnaar je zo geil maken dat je van je partner wegloopt en je jezelf gaat bevredigenNee, want dat soort dingen sturen wij niet aan elkaar als we weten dat de partner van de ander in de buurt is.
quote:attackrijder schreef op 13 juni 2012 @ 12:58:

Kan een fotot of video van je minnaar je zo geil maken dat je van je partner wegloopt en je jezelf gaat bevredigen

Nee, dat vind ik eigenlijk not done. Zoiets doen we alleen als we weten dat we alleen zijn.

En ik ben tegenwoordig sowieso voorzichtiger met het versturen en ontvangen van Whatsapp.
quote:so-sophie schreef op 13 juni 2012 @ 12:51:

Overigens heb ik een hele tijd geleden ook eens per ongeluk een hele spannende en expliciete foto via whatsapp toegestuurd gekregen van een vriendin..... Die duidelijk niet voor mij bedoeld was ).

Het bijzondere was dat ik toen nog dacht (vriend en zij waren ook al jaren bij elkaar); goh........die doen nog wel spannende dingen...ha ha. Maar die foto bleek ook niet voor hem bedoeld, achteraf gezien......

"die doen nog spannende dingen met elkaar!"

Laatst gebeurde het mij ook, ik stuurde een foto naar de verkeerde persoon.....gelukkig ging het niet om een pikante foto....maar dacht wel meteen.....oooohhh goed opletten voortaan!

@attack wij stuurde ook foto's naar elkaar. Deze sla ik na ontvangen direct op, ergens online, dus direct uit phone wissen...en nee ik whatsapp niet op die manier met nr1 in de buurt, maar moet toegeven in het begin, heb ik wel eens in het bijzijn van nr1 gechat zonder dat die het wist.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven