Geld & Recht alle pijlers

Viva Vrekkentopic VI

01-05-2012 09:45 2996 berichten
Alle reacties Link kopieren

Deel VI waarin we tips over besparen met elkaar delen!

Heb je vragen of wil je meeschrijven (mee vrekken!), je bent welkom!!

Voor meer tips over besparen:

Deel I

Deel II

Deel III

Deel IV

Deel V

Vrekwaardig eten

Baby vrekking
quote:Flashy schreef op 13 juni 2012 @ 11:40:

[...]

Das raar wantr je kunt de hele maand nog sparen toch?Klopt. Maar de mensen die al genoeg hadden gespaard kunnen hun pakket al eerder halen. Ze worden niet in 1 dag verzonden/.
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Silver, bedankt voor die link van die gratis haarklik. Mijn moeder heeft opeens ook lang haar wat opgestoken moet worden (heb er dus twee aangevraagd).

Als je zo'n Zenner-klem één keer uit je handen laat schieten en het valt in de wastafel, is ie al kapot. Ben al heel vaak teruggeweest met die ondingen. Vond dat ik er intussen wel recht op had om er twee gratis te ontvangen.
Vind ik ook hoor Molly ;) maar het zijn wel elastieken he, geen klemmen ;)
Net de Dash gekocht voor de Veronica gta (bon gevonden) en mijn Yunomi pakket opgehaald van laatste kwartaal 2011.

Deze is toen niet aangekomen bij het kiala punt en is nagestuurd, erg netjes!
Dat is netjes Flashy. Heb wel eens andere verhalen gehoord wat betreft verloren pakketten.

Vandaag viel de enveloppe van the Insiders op de mat, dus ik ga straks eens kijken voor de Houmous. Er zaten vouchers bij maar daar staat geen speciale code op ofzo om weg te geven, dus iedereen die het ook wil testen kan het gewoon zelf proberen. En invullen op de link bij qnippo.
Graag gedaan. Vind Zenner normaal ook waardeloos niet echt mijn geld waard, maar gratis blijft gratis.
quote:elliebrie schreef op 11 juni 2012 @ 08:48:

gratis;

http://www.zwangeragenda.nl/dank je wel heb hem gelijk aangevraagd
Als ik op de website van Sabra kijk kan iedereen een pot hummus kopen, de gegevens invullen op de website samen met de productcode, en dan het geld terug krijgen. Toch? Of heb je echt zo'n bon nodig?
Nee, je hebt de bon niet nodig...
@ Moondancer, nee zoals ik in mijn bericht ook al aangaf. Iedereen kan een pot houmous kopen en geld terug vragen. Hier de link van Qnippo Sabra

Ik heb vanmiddag bij de Jumbo gezocht naar Sabra Houmous maar niet gevonden, morgen even bij de Appie kijken.
quote:Fame schreef op 12 juni 2012 @ 13:11:

CG-selecties Hima.En hoe kun je daarvoor benaderd worden Fame?
Net even de Sabra hummus en de Bolletje Volkoren Ontbijtkoek gekocht en op de websites mn gegevens ingevuld.

Wat een mega drukte in de winkels zeg!

Ik heb trouwens nog steeds niet mijn geld terug van de Ariel Tabs. En ik kan nergens een telefoonnummer van een klantenservice oid vinden. Weten jullie hoe ik contact met Ariel op kan nemen hierover?
quote:xJanna schreef op 13 juni 2012 @ 08:28:

Shoppingqueen, ik zal het straks anders nog wat beter uitleggen. Maar het komt er op neer dat als je in 3 jaar (waarvan het oudste jaar geloof ik 2008 mag zijn, max. 36 maanden na je definitieve aanslag) opeens veel meer of minder bent gaan werken (bijv van studeren naar werken of van fulltime naar parttime werken) je je inkomen en de belasting die je toen betaald hebt die 3 jaar, op kan tellen en dan weer door 3 kan delen. Het verschil wat je dan in je 'rijke jaar' soort van teveel aan belasting hebt betaald kan je dan terugvragen. Zoiets...

--> aanvulling, met die rekenhulp in de link in m'n vorige post hoef je het dus niet zelf uit te rekenen, je moet alleen je aanslagen van die jaren hebben, want daar staan de getallen op die je nodig hebt:

-Belastbaar inkomen uit werk en woning

-Inkomstenbelasting box 1

-Premie volksverzekeringen.

(Mocht je alleen nog je jaaropgaaf hebben, dan kan je de inkomstenbelasting van dat jaar zelf uitrekenen, de tarieven van toen staan op de site van de belasting dienst).

Kan je me volgen?

Ja, ik denk het wel. En laat ik nu net minder zijn gaan werken vanaf 2009 Ik zal het eens uitzoeken... Het klinkt wel een beetje moeilijk. Ik ben al blij dat ik mijn aangiftes zelf kan doen

Maar alvast bedankt voor de uitleg hoor!
quote:lydiam1 schreef op 13 juni 2012 @ 13:31:

Vind ik ook hoor Molly ;) maar het zijn wel elastieken he, geen klemmen ;)Oh, was dat niet het ding van het linkerfilmpje?
quote:shoppingqueen schreef op 13 juni 2012 @ 18:24:

Ja, ik denk het wel. En laat ik nu net minder zijn gaan werken vanaf 2009 Ik zal het eens uitzoeken... Het klinkt wel een beetje moeilijk. Ik ben al blij dat ik mijn aangiftes zelf kan doen

Maar alvast bedankt voor de uitleg hoor!Je mag zelf de 3 jaren kiezen die gunstig zijn. Je moet al wel je definitieve aanslag hebben en de definitieve aanslag van het meest recente jaar mag dus maar max. 36 maanden geleden zijn. Maar 2009-2010-2011 kan dus prima, of 2008-2009-2010. Als je alledrie die definitieve aangiftes hebt is het super makkelijk. Dan is het een invul oefening met 3x 3 getallen. Die rekenhulp rekent dan alles vanzelf uit. Je kunt dan kijken wat het voordeligste voor je is.
quote:Yin schreef op 13 juni 2012 @ 18:18:

[...]

En hoe kun je daarvoor benaderd worden Fame?

Hoi Yin, ik ben ook ingeschreven bij hun en kreeg net een e-mail van hun dat ze nog mensen zoeken. als ik mensen aandraag, maak ik kans op een cadeaubon van bol. Ik wil je wel aanmelden. je kunt me mailen op mugske (at) live . nl

hun site is beloonjemening.nl. daar kun je jezelf ook aanmelden als je dat liever doet.
Net eindelijk de 500 punten bij elkaar weten te sparen op yunomi, dus meteen het pakket besteld en gekeken waar hier in de buurt een kiala punt is (dorp verderop, 3 km, dus valt mee ). Verder de aftersun opgehaald bij het kruidvat en het haarelastiekje besteld.

Bij de kruidvat voor man head & shoulders gekocht: 1+1 gratis, dus dat kwam goed uit.
Bij de kringloop vandaag de echte oude monopoly gescoord, een pedaalemmerzak vol ministeck en een gloednieuwe stoffen broodmandje voor 4 euro! Kan daar zo blij van worden!!
quote:Moondancer schreef op 13 juni 2012 @ 18:21:

Ik heb trouwens nog steeds niet mijn geld terug van de Ariel Tabs. En ik kan nergens een telefoonnummer van een klantenservice oid vinden. Weten jullie hoe ik contact met Ariel op kan nemen hierover?Never mind, ik heb ze al opgespoord.
Vandaag bij Boots vanaf 3 uur gratis zonnebrand creme als je de oude inlevert. Heb ik vorig jaar gedaan en toen niet meer gebruikt want al terug van vakantie maarja is nu niet meer goed (maar een jaar houdbaar), vandaag kan ik echt niet.
quote:Flashy schreef op 14 juni 2012 @ 09:54:

Vandaag bij Boots vanaf 3 uur gratis zonnebrand creme als je de oude inlevert. Heb ik vorig jaar gedaan en toen niet meer gebruikt want al terug van vakantie maarja is nu niet meer goed (maar een jaar houdbaar), vandaag kan ik echt niet.Volgens mij heb ik een week of 2 geleden hier op het forum gelezen dat dat dus niet klopt, dat het maar een jaar houdbaar is. Onderzoek van de consumentenbond ofzo.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
quote:ayla2 schreef op 13 juni 2012 @ 23:45:

Bij de kringloop vandaag de echte oude monopoly gescoord, een pedaalemmerzak vol ministeck en een gloednieuwe stoffen broodmandje voor 4 euro! Kan daar zo blij van worden!!
Betty White: "Once you go blackberry... Hmmmmmhmmmm"
quote:himalaya schreef op 14 juni 2012 @ 09:59:

[...]

Volgens mij heb ik een week of 2 geleden hier op het forum gelezen dat dat dus niet klopt, dat het maar een jaar houdbaar is. Onderzoek van de consumentenbond ofzo.Ik dacht dat dit een algemene regel was? ik ga geen risico nemen met 30/40c en Griekse felle zon.
quote:Flashy schreef op 14 juni 2012 @ 09:54:

Vandaag bij Boots vanaf 3 uur gratis zonnebrand creme als je de oude inlevert. Heb ik vorig jaar gedaan en toen niet meer gebruikt want al terug van vakantie maarja is nu niet meer goed (maar een jaar houdbaar), vandaag kan ik echt niet.

Gewoon thuis even wat op je hand doen. Als het er nog goed uitziet en goed ruikt dan kan zelfs een gebruikte verpakking nog.

Wij gebruiken soms verpakkingen die al twee jaar open zijn.

Als het niet meer goed is, dan zie en RUIK je dat onmiddellijk.
http://www.zonnebrandtest.nl/tag/houdbaarheid/

http://www.weeronline.nl/Antizonnebrandmiddelen/59/211

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven