Gewoon borsten tonen?

14-06-2012 19:18 153 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi,

Ik heb vaak contact met een meisje waarvan ik merk dat ze op me valt. Nu houd ik dat af omdat ik gehuwd ben, en geen affaire wil beginnen met iemand die ik ook in het dagelijks leven vaak ontmoet.

Nu vroeg ik me af: als zij avances maakt en ik vertel haar eerlijk dat ik er niet kan op ingaan, maar dat ik wel haar borsten eens zou willen zien, denk je dan dat ze ze zal tonen? Houdt er rekening mee dat ze me echt leuk vind. En ik kan dat ook grappig vragen ofzo.

Ze heeft volgens mij prachtige borsten.

O, en ik wil gerust zelf ook iets tonen.

Alvast bedankt.

Wat zal ze doen:

Totaal aantal stemmen: 82

borsten tonen (9%)
borsten niet tonen (7%)
borsten een beetje tonen, snel snel (6%)
ander lichaamsdeel tonen (5%)
knietje (73%)
quote:dubiootje schreef op 14 juni 2012 @ 19:59:

Ik denk dat een grappige aanpak het beste werkt. De meeste vrouwen willen eerst een beetje gecharmeerd worden voor ze hun borsten laten zien.

Ik zou zeggen: wandel gewoon eens nonchalant haar kantoor binnen terwijl je gedachteloos een paar slingers aan je liefdesroede geeft. Maak een humoristische opmerking, bijvoorbeeld: "Heey, ik heb meegedaan met een Spaanse loterij. Weet je wat ik heb gewonnen? 10 minuten staren naar jouw borsten!". Of "mijn vrouw wil voor mijn verjaardag een borstvergroting laten doen. Ze vroeg me om een plaatje van wat ik de allermooiste borsten vind. Mag ik even een fotootje maken?"

Dit alles natuurlijk met een dikke grijns en een slinger aan je snikkel. Ik kan me niet voorstellen dat ze niet meteen haar bloes openrukt.
quote:x-oblak-x schreef op 14 juni 2012 @ 19:58:

Ik mag Armand wel een beetje. Die heette toch ook Gay-brand, of zo? Wil ie niet?

Kan ie misschien eventueel dat voorbind-hout van TAM lenen.

Als ie wil, je moet vrienden wat gunnen, hè?Nee, is van mij. Van mij alleen.
Is het vandaag rukkertjesdag of zo?
quote:merano schreef op 14 juni 2012 @ 19:57:

Wat hebben vrouwen het eigenlijk goed voor elkaar in het leven.

Die kunnen gewoon altijd naar hun eigen tieten kijken

*is jaloers op vrouw-zijn*
Leen, het is elke dag rukkertjesdag
Ga in therapie!
.
quote:dubiootje schreef op 14 juni 2012 @ 19:59:

Ik denk dat een grappige aanpak het beste werkt. De meeste vrouwen willen eerst een beetje gecharmeerd worden voor ze hun borsten laten zien.

Ik zou zeggen: wandel gewoon eens nonchalant haar kantoor binnen terwijl je gedachteloos een paar slingers aan je liefdesroede geeft. Maak een humoristische opmerking, bijvoorbeeld: "Heey, ik heb meegedaan met een Spaanse loterij. Weet je wat ik heb gewonnen? 10 minuten staren naar jouw borsten!". Of "mijn vrouw wil voor mijn verjaardag een borstvergroting laten doen. Ze vroeg me om een plaatje van wat ik de allermooiste borsten vind. Mag ik even een fotootje maken?"

Dit alles natuurlijk met een dikke grijns en een slinger aan je snikkel. Ik kan me niet voorstellen dat ze niet meteen haar bloes openrukt.
Of druk op haar borst en roep hard 'tikkie jij bent hem'
quote:dubiootje schreef op 14 juni 2012 @ 20:05:

Leen, het is elke dag rukkertjesdag En dat dat maar een heel leven lang mag duren
quote:x-oblak-x schreef op 14 juni 2012 @ 20:05:

Ik vind M81 stuuuuuukken beter. Die trok de slimme mensen.

Hier ga je slim d'r in en kom je dom d'ruit.

Bij M81, Forummers, had je niet eens tijd adem te halen, een heel topic lang.

Hier komt er alleen maar een zucht uit.

*zuuuuucht.*

(en ben weg)
Gadverdamme ransbak.
Ja, dat kun je gewoon doen. Mannen met wie praat vragen dat ook weleens, of ik even m'n shirt omhoog wil trekken zonder bijbedoelingen. Ik zeg alleen nee als mijn vriend ernaast staat.
quote:dealaura schreef op 14 juni 2012 @ 20:21:

Ja, dat kun je gewoon doen. Mannen met wie praat vragen dat ook weleens, of ik even m'n shirt omhoog wil trekken zonder bijbedoelingen. Ik zeg alleen nee als mijn vriend ernaast staat.
quote:dealaura schreef op 14 juni 2012 @ 20:21:

En als je het niet durft te vragen, pak je het toch iets subtieler aan?

Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
quote:alviraan schreef op 14 juni 2012 @ 19:30:

[...]

Ja, iets van die strekking. Misschien een cadeautje erbij? Pralines ofzo?

O, die chocola stond niet in de poll. Mag ik nog opnieuw stemmen?
Ik vind je grappig TO.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
.
.
jeetje, anno 2012 moet het laten zien van de borsten toch gewoon kunnen? Dat je er om moet vragen vind ik wel een beetje jammer. Je komt zo'n man dan toch een beetje tegemoet? Hoe moeilijk moet dat voor hem dan wel niet zijn allemaal? Ik vind die vrouw egoistisch, en topic starter verdiend beter!
quote:koettie schreef op 14 juni 2012 @ 19:27:

"Hee, ik ga geen affaire met je aan maar je bent wel lekker dus mag ik ff je tieten zien? Hang ik m'n lul eruit, verder niets."

Zoiets?

En zij, al kwijlend

OOOOHHJAAAJAAAJAAAAAAA

wat bén je toch een geweldige vent

Later is nu
Ik vraag me wel af of de personeelsadviseur eerst vraagt om je broek omlaag te doen, voordat je een schop onder je gat krijgt, zo de deur uit. Volgens mij kan het namelijk nog wel eens vallen onder 'ongewenste intimiteiten'

denk ik hoor

dat dat zou kunnen.
Later is nu
quote:ninon schreef op 14 juni 2012 @ 19:20:

Ik zeg, knietje, zou ik doen iig
quote:dreamer schreef op 14 juni 2012 @ 19:20:

Ik mis de optie

Ze trekt haar wenkbrauwen op en vraagt of jij wel goed bij je hoofd bent..Ik denk dat zij dat ook aan mij zal vragen, als ik haar borsten wil zien. Ik vind het ook een idiote vraag.
World of Warcraft: Legion
quote:koettie schreef op 14 juni 2012 @ 19:27:

"Hee, ik ga geen affaire met je aan maar je bent wel lekker dus mag ik ff je tieten zien? Hang ik m'n lul eruit, verder niets."

Zoiets? Ja... gelijk oversteken!
World of Warcraft: Legion
Hoe verzin je het toch!!

té grappig!!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven