Geld & Recht alle pijlers

Belastingteruggave 2011

03-05-2012 14:16 634 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal,

Ik heb even een vraag, ik heb vorige week een brief gehad van de belastingdienst met het te ontvangen geld, de dagtekening van de brief is 4 mei 2012. Krijg ik dit geld dan op deze datum? Hebben meer mensen al bericht gehad van de belastingdienst?

Alvast bedankt!

Groetjes,

Esmee
quote:goodfella schreef op 14 juni 2012 @ 13:27:

hier ook in maart al aangifte gedaan en nog steeds helemaal niks van de belastingdienst gehoord geen brief en nog niks ontvangen

het systeem daar klopt niet want sommige mensen hebben het na 1 april gedaan en hebben het geld al binnen

irritant dat wachten op je eigen geldEigen geld? Je doet net of je het geld uitgeleend hebt en nu weer terugkrijgt. Ik heb ook ook al in feb aangifte gedaan en nog niets gehoord maar zolang het nog geen 1 juli is heb ik er vertrouwen in dat het wel goed komt
Ik volgde dit topic elke dag en gelukkig heb ik ook net de brief binnen gekregen. Alleen hebben ze mijn rekeningnummer niet meer, wat super irritant! Nu moet ik dus nog wachten op een andere brief en twee weken later word het geld dan gestort. Kan ik niet via de telefoon mijn rekeningnummer doorgeven?
Jippie, bij mij is het geld eindelijk binnen (eind januari al aangifte gedaan).
Ik lees hier best vaak dat men na ontvangst van de brief nog een tijdje moet wachten.

Wij ontvingen de brief (apart van elkaar) een dag voor storten. Dat is wel het betere werk!
Nou, ik heb het vandaag ook eindelijk binnen gekregen. Bijna een maand na dagtekening vd brief. Toch wel opgelucht moet ik zeggen.
yesssss eindelijk!
Eindelijk! Het staat er op (maar 136 euro :-)) en de brief is binnen!
Alles komt goed..........
Ze zijn mijn rekeningnummer kwijt. Krijg binnenkort een brief waar ik deze moet invullen. Ik hoop dat het dan echt binnen de 20 dagen op de rekening staat.
Ik heb het binnen!!! Yay!
Een goed begin is het halve werk, maar een goed begin is maar de helft
eindelijk een brief gekregen met dagtekening 15 juni!!!

geld heb ik nog niet maar ben blij dat we nu eindelijk de brief hebben gekregen!
quote:Mies85 schreef op 15 juni 2012 @ 15:44:

Ik heb het binnen!!! Yay!had je ook al een brief gehad met dagtekening ?
quote:catootje76 schreef op 15 juni 2012 @ 16:52:

eindelijk een brief gekregen met dagtekening 15 juni!!!

geld heb ik nog niet maar ben blij dat we nu eindelijk de brief hebben gekregen!ben blij voor je !!! nu ik nog pfff
He he gister en vandaag mijn man zijn geld en mijn geld gekregen, we kunnen we weer ff mee vooruit!
Ook binnen! 30 maart aangifte gedaan. Nu kan ik mijn badkamer verbouwen.
quote:goodfella schreef op 15 juni 2012 @ 19:33:

[...]

ben blij voor je !!! nu ik nog pfff

dank je goodfella

is wel prettig om eindelijk bericht te krijgen ,zeker als je er bijna om zit te springen!

voor jou duurt het nu ook niet lang meer ,hoogstens twee weken.
Wij hebben gisteren de brief voor mijn man gehad, en ik denk dat ik dan vandaag volg of anders maandag. We hebben gezamenlijk aangifte gedaan ivm koop huis en huwelijk, dus ik ben benieuwd! Ben dus ook beneiwud wanneer het geld gestort wordt!
Hier nog steeds geen geld en geen brief. Duurt dit jaar bij ons wel erg lang. Ben benieuwd wanneer het komt!
Ik baal echt dat ze mijn rekeningnummer niet hebben, anders had ik het geld nu al.

Ik heb er naar toe gebeld en kan mijn nummer niet via de telefoon doorgeven, ze zeiden dat de brief onderweg is waar ik het moet invullen.

Heeft iemand hier ervaring mee dat ze het rekeningnummer kwijt zijn? En duurt het dan nog lang voordat je het geld hebt?

Want ik las namelijk dat ze soms na een paar keer bij sommige het rekeningnummer nog niet weten.. vervelend
Ik heb het ook, ben blij want mijn geld was op.
Hoi even een vraagje voor de mensen die hun geld al binnen hebben.

Het bedrag dat je te zien krijgt op de digitale aangifte klopt dat bedrag ook met het bedrag dat je heb gekregen?.

Ik heb te horen gekregen via de tel dat mijn dagtekening 22 juni ze hebben 16 maart mijn aangifte binnen gekregen zeiden ze en ze zeiden dat ik bij de laatste zat dit jaar.

gr
Ik zit altijd bij de laatsten op de lijst geloof ik

Dit jaar geen leuk extraatje maar hard nodig om straks mijn ww aan te vullen

Hopelijk is het er gauw!
Ik moet ook m´n rekeningnummer doorgeven. Handig dat ze niet meteen dat formulier meesturen dan

Mijn bedrag bij m'n aangifte is hezelfde als wat ik terugkrijg.
Inderdaad heel vervelend dat ze het formulier niet meesturen. Nu dus nog langer wachten op het geld.
heb vandaag het geld binnen gekregen,!!
Ik heb vorig jaat tot twee keer toe mijn rekeningnummer door moeten geven. Tussen de laatste keer en de storting van het geld zat vier weken.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven