Geld & Recht alle pijlers

Belastingteruggave 2011

03-05-2012 14:16 634 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal,

Ik heb even een vraag, ik heb vorige week een brief gehad van de belastingdienst met het te ontvangen geld, de dagtekening van de brief is 4 mei 2012. Krijg ik dit geld dan op deze datum? Hebben meer mensen al bericht gehad van de belastingdienst?

Alvast bedankt!

Groetjes,

Esmee
Hier nog steeds geen brief en geen geld, ach komt vast nog wel.
Ik wacht ook nog steeds nadat ik het juiste rekeningnummer heb doorgegeven. Dat is nu alweer bijna 2 weken geleden.
Ik wacht nog af, krijg behoorlijk wat terug en wil het graag op mijn spaarrekening zien staan....
Vandaag de brieven met dagtekening 14 juni
Gebeld. Eigenlijk voor een andere vraag, maar nu ik toch aan de lijn was... :-)

Dagtekening is bekend: 26 juni.

Verder nog geen brief... Hoop dat mijn eigen berekening goed was, dan krijg ik namelijk heel veel centjes vlak voor mijn vakantie en maand zonder werk!
Ook ff gebeld. Eigenlijk moeten ze binnen 10 dagen na dagtekening vd brief uitbetalen, maar door storingen bij de afdeling betalingen is dat verlengd naar 20 dagen.

In mijn geval moet ik het geld dan volgende week wel echt krijgen, let's hope so.
Yes, stond er vanmorgen op. Wij zijn weer bijna 1700 euro rijker!
quote:beautyfly schreef op 13 juni 2012 @ 13:42:

Yes, stond er vanmorgen op. Wij zijn weer bijna 1700 euro rijker!heb je ook een brief gehad ? of alleen het geld ontvangen
wij hebben 5 maart al aangifte gedaan en tot op heden nog

steeds niets ontvangen .

zijn wij nu de enige of zijn er nog meer die nog niets ontvangen

hebben
Wij deden 31 maart aangifte. Ik kreeg het eind mei geloof ik, mijn vriend vandaag.
Ik heb aan de telefoon gehoort dat mijn dagtekening de 15e is. Anders had ik nu gezegd: ik heb ook nog niets gehad en man ook niet.

Nog geen gehad ook, maar dat is wel logisch.
Een goed begin is het halve werk, maar een goed begin is maar de helft
heeft hier nog iemand dagtekening 9juni maar geen geld binnen(ing)?
Ik had dagtekening 1 juni maar heb pas gister t geld ontvangen omdat ik nog n x mijn rekening nummer moest door geven! Heb nu 2010 en van 2011 heb ik ook nog geen brief gehad dus daar is het wachten nu op! Krijg van beide jaren bijna 1500 terug dus 2011 mag van mij ook binnenkort wel komen
Ik heb het! Dagtekening 14 juni en vandaag staat het erop!
quote:hansen88 schreef op 14 juni 2012 @ 01:53:

heeft hier nog iemand dagtekening 9juni maar geen geld binnen(ing)?Yep, dagtekening 9 juni en ook nog niks binnen...
quote:joyce39 schreef op 13 juni 2012 @ 21:40:

steeds niets ontvangen .

hebbenJoyce, wij hebben ook begin maart al aangifte gedaan en ik heb ook pas eind vorige week bericht gehad. Was ook al ongeduldig. Volgens mij zit er geen logisch systeem in.
oke nou ik wacht nog wel even af

komt omdat we het vorig jaar in mei al hadden .

gewoon ongeduldig haha
Dagtekening 7 juni en ook nog niks ( ing)
Ik heb ook nog altijd niets gehoord. Wat duurt zo'n extra maand lang zeg. Voorheen betaalden ze toch altijd voor 1 juni? En nu 1 juli (hoop ik dan maar)
Ik heb nog niet eens een brief gekregen!!! Pffff:-(
quote:miekie1 schreef op 14 juni 2012 @ 11:04:

Ik heb ook nog altijd niets gehoord. Wat duurt zo'n extra maand lang zeg. Voorheen betaalden ze toch altijd voor 1 juni? En nu 1 juli (hoop ik dan maar)

nee hoor, het is altijd voor 1 juli geweest.

Maar iemand zei het al...ze lopen nogal achter. Ik kreeg het ook altijd in mei ergens en nu heb ik nog steeds niks en daar word ik onrustig van. Ik weet dat het heus wel komt, maar ik wil het nuhuhu!!
hier ook in maart al aangifte gedaan en nog steeds helemaal niks van de belastingdienst gehoord geen brief en nog niks ontvangen

het systeem daar klopt niet want sommige mensen hebben het na 1 april gedaan en hebben het geld al binnen

irritant dat wachten op je eigen geld
quote:joyce39 schreef op 13 juni 2012 @ 21:40:

steeds niets ontvangen .

hebben

nee je bent niet de enige hebben op 3 maart aangifte gedaan

ikzelf heb een brief gehad ,maar krijg niks terug,maar manlief krijgt wel een boel terug maar daar hebben we nog geen brief voor gekregen !
quote:goodfella schreef op 14 juni 2012 @ 13:27:

hier ook in maart al aangifte gedaan en nog steeds helemaal niks van de belastingdienst gehoord geen brief en nog niks ontvangen

het systeem daar klopt niet want sommige mensen hebben het na 1 april gedaan en hebben het geld al binnen

irritant dat wachten op je eigen geld

nee het systeem klopt voor geen meter ,wij hebben gezamenlijk aangifte gedaan ,nou zou je denken dat er dan ook gelijktijdig een brief voor je partner komt ,maar niet dus.

het is inderdaad irritant zeker net als in jouw geval dat je het nodig hebt..........
Ik heb ook nog niets gehad........geen brief , geen geld

praat over 3550 euro .......al met al goed geld

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven