Geld & Recht alle pijlers

Belastingteruggave 2011

03-05-2012 14:16 634 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal,

Ik heb even een vraag, ik heb vorige week een brief gehad van de belastingdienst met het te ontvangen geld, de dagtekening van de brief is 4 mei 2012. Krijg ik dit geld dan op deze datum? Hebben meer mensen al bericht gehad van de belastingdienst?

Alvast bedankt!

Groetjes,

Esmee
Ik heb ook dagtekening 9 juni en nog geen geld. Maar zorgtoeslag enz staat erbij mij meestal pas vanaf 3 uur op. Heb abn amro.
Bij mij is het bijgeschreven. (Dagtekening 9 juni en ING)
Hier is het ook bijgeschreven dagtekening 9 juni en ING.

2009 en 2010 dus binnen nu 2008 en 2011 nog.... Maar nog niks over die andere 2 jaar gehoord.
Hier nog steeds niks.Verwacht het vanmiddag postbode moet ook nog komen.Want op maandag komen ze hier niet.Vorige keer lag ook de brief in de brievenbus en ook gelijk geld op rekening.En toen was het rond 12 uur.Ook dagtekening 9 juni.

We wachten geduldig af.En ja ing is sneller dan abn amro.
hier nog niks bijgeschreven, maar meestal is het bij abn amro pas rond 3 uur.
Hier ook nog niks bijgeschreven

( ing, dagtek.7 juni)
Ik heb nog niets. Dagtekening 9 juni, Rabobank.
Ik heb nog helemaal niks. Geen brief en geen geld en we hebben de zooi al begin maart verstuurd.
Alles komt goed..........
Hier ook nog geen geld. Dagtekening 9 juni en rabobank ( raak er steeds meer van overtuigd dat ik de rabobank nummer heb ingevuld ipv ing). Ik blijf maar geduldig afwachten. Ben allang blij dat de brief binnen is en ik dus weet dat het goed gegaan is...
Op een dag word je wakker en besef je dat er geen tijd meer is om te doen wat je altijd al wilde doen. Doe het nu!
Helemaal niks nog..
Heb even belletje gedaan!

Dagtekening 15-06!!! Yay!!
Een goed begin is het halve werk, maar een goed begin is maar de helft
Yes, hier staat het erop. (dagtekening 9 juni en rabobank). Snel alles maar eens verdelen over mijn spaarpotjes! (altijd leuk om je spaartegoed met zulke grote sprongen te zien groeien!)
Op een dag word je wakker en besef je dat er geen tijd meer is om te doen wat je altijd al wilde doen. Doe het nu!
Ik heb gisteren ook nog gebeld, moest de belastingdienst toch hebben, maar die zeiden dat ze dat helemaal nog niet kunnen zeggen, zolang je zelf geen brief hebt ontvangen weten zij ook niks zei ze.. Hoe komen jullie aan die data dan van een brief die je nog niet gehad hebt?
quote:adios schreef op 12 juni 2012 @ 11:51:

Yes, hier staat het erop. (dagtekening 9 juni en rabobank). Snel alles maar eens verdelen over mijn spaarpotjes! (altijd leuk om je spaartegoed met zulke grote sprongen te zien groeien!)Ja ik heb het ook!
Vragen of ze al weet wat de dagtekening is.

Soms is het nog in behandeling dus kunnen ze niks zeggen, en zoals bij mij nu stond het erin omdat hij al verwerkt was.

Dat mogen ze wel vertellen namelijk.
Zo net even lijstje gemaakt met 'dingen' die ik nog moest betalen of nog aan het afbetalen was. ( lening bij schoonvader op opleiding bijv ). en afgewogen of ik liever rente wilde trekken en dus toch maandelijks wilde blijven afbetalen of niet.

Ik doe toch maar alles in een keer betalen, dan ben ik er vanaf en kan ik mijn loon gaan sparen wat nu dus naar die rekeningen gaat.

Ik ben blij! ik houd zelfs nog over en dat kan dan wel direct op de spaar.

Wilde ik gewoon even delen met jullie, gezien mijn opluchting groot is!
Hier ook binnen
hier ook gestort!
Bij is het ook gestort (abnamro)alleen de brief nog niet.Maar dat vind ik niet zo erg.
ik wacht nog steeds geduldig
hier ook nog steeds niks .

geen brief en geen geld...

ja mijn brief maar ik krijg niets terug manlief wel...
hoe kan je je geld al hebben ontvangen als je nog geen brief heb gehad ?

hier ook nog steeds niks geen brief en geen geld
Ik hoop wel heel erg dat ik het nog voor 1 juli krijg. Heb best wel wat uitgaven deze zomer waar ik niet omheen kan
quote:sweetcandy schreef op 12 juni 2012 @ 17:21:

Ik hoop wel heel erg dat ik het nog voor 1 juli krijg. Heb best wel wat uitgaven deze zomer waar ik niet omheen kanik hoop het ook heb het geld hard nodig en krijg een mooi bedrag terug ik zie dat de meeste mensen al geld hebben ontvangen dus het komt eraan denk ik
Ik krijg volgens 'het mannetje wat het heeft opgestuurd' ook een aardig bedrag terug. Plus nog ruim 200 euro uit 2010. Lees inderdaad ook dat mensen die het na 1 april hebben opgestuurd hier en daar ook al wat hebben ontvangen ;) Het is net sinterklaas zo, lol

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven