het is uit

16-06-2012 01:57 26 berichten
Alle reacties Link kopieren
Dag dames...

Mijn vriend is vreemdgegaan en dit eerlijk verteld. Ik kan hier niks mee, mede door het feit dat hij geen contact meer wil en ver weg zit ( spanje )

Als ik bel, ik wil tenslotte duidelijkheid / vragen beantwoord hebben, negeert hij me...

Ik weet eigenlijk niet zo goed wat ik wil... Voel me kut, mijn gevoelens zijn niet in 1x weg... Als zou dat wel zo moeten zijn...
Dit is ook gewoon kut.

Sterkte
Jee, dit sucks zeg!

Woont hij is Spanje of is 't vakantie?
Best laf om je te negeren.

Sterkte.
Dit is echt heel rot voor je! Sterkte! Helaas kun je er niets aan doen. Alle tips (zoek afleiding, ga boeken lezen, een cursus doen, films kijken, nodig vriendinnen uit) ten spijt: dit heeft gewoon tijd nodig en het gevoel moet slijten.

Maar echt: uiteindelijk komt het wel goed
Nee hij is daar voor zijn werk. Over 2 maanden is hij weer in nl.

Het voelt zooo naar. Ben daar 3 weken geleden nog geweest. Kan het nog niet voor mezelf plaatsen. Ik was gelukkig en BAM. Alles is weg
Gets.... Wat ontzettend laf en oneerlijk. Gevoel en verstand zijn twee compleet verschillende dingen, die niet altijd lekker samen willen werken. Duidelijk dat je nog gevoel hebt, voor hem. Dat is volkomen logisch. Je moet nog wennen aan het feit dat hij niet is, wie jij dacht dat hij is.

Waarschijnlijk krijg je op de vragen die je hebt, geen antwoord. Sowieso zijn het zeer waarschijnlijk antwoorden die jij niet wil horen. Wat hij ook zegt, het doet pijn.

Sterkte met je verdriet. Het kan best even duren. Maar uiteindelijk kom je er altijd weer uit. Daar heb je slechts jezelf een handjevol mensen, die van je houden voor nodig. Tijd heelt alle wonden. Stom cliché, om zo te zeggen. Maar heel erg waar.
Eigenlijk, ben ik een enorme burgertrut!!
He, dit is echt naar.

En wat laf idd dat hij je nu negeert.

Bedenk je wel dat, stel dat hij wel met je zou praten, hij nooit iets kan zeggen wat jou een beter begrip geeft van zijn daad.

Er is niets dat hij kan zeggen dat dit beter maakt.

Makkelijk gezegd, maar het is uit.

Accepteer het en probeer hem maar niet meer te bereiken.

Heel veel sterkte.
Kut voor je.

Maar wat ik me altijd afvraag in zo'n geval:wat voor antwoorden wil je? Hoe groot haar borsten waren,hoe geil ze was,hoe ze hem pijpte,wat hij bij haar deed?

Ik snap dat nooit eigenlijk,vreemdgaan is vreemdgaan,het is uit,dus over klaar.

Met de antwoorden op die vragen wordt je echt niet blijer hoor(geloof me,ik heb tot in detail verhalen gehoord van mijn ex,en je krijgt die beelden niet meer van je netvlies!)

Sterkte x
In een relatie die plotseling uitgaat, wil je weten waarom de ander niet eerder aan de bel trok. Wat er mis was dat hij ineens blijkbaar in staat was om je zo opzij te zetten. Wat je over het hoofd hebt gezien dat degene waarvan je hield en waarvan je dacht dat hij ook van jou hield dat je daarbij blijkbaar een verkeerd idee had over hoe de ander in de relatie stond zodat je in de toekomst niet nogmaals door die pijn hoeft te gaan.

Je wilt weten wie de ander is omdat je die persoon nooit gekend hebt. Je wilt weten wat voor inzicht de ander misschien kreeg dat hij dacht bij die ander (of alleen) een beter leven zou hebben dan bij jou, zodat je voortaan iemand kan uitzoeken die beter bij je past.

Maar daar krijg je meestal geen antwoord op. Veel mensen zitten in een relatie zomaar omdat het zo uitkwam, kramen een paar keer per week de woorden "ik hou zoveel van jou" uit terwijl ze daarmee niet bedoelen wat de woorden echt inhouden. Ze kennen zichzelf en hun wensen niet, kunnen die daarom ook niet uitspreken en zo verliezen ze zichzelf opeens op een dag in een ander. Ze denken dat alles vanzelf wel goedkomt als ze niets zeggen, dat ze ook geen ongenoegen mogen uiten of dat ze niets voor zichzelf mogen vragen en dat het dan steeds verder stukgaat merken ze niet totdat het moment daar is dat het ze eigenlijk niet zoveel meer interesseert of ze de ander kwetsen tot op het bot.

Je zou willen horen misschien dat het de ander spijt, dat ie het niet zo handig heeft aangepakt, dat hij al langer met iets rond liep maar dat hij eerst niet wist wat. Dat je er wel wat toe deed en dat het de ander ook nog wat doet dat hij jou zomaar dumpte en je blijkbaar anders niet zoveel voorstelde voor de ander. Dat de ander laat zien dat hij begrijpt dat je zoiets niet op die manier aanpakt maar dat je op een respectvolle manier met je partner en relatie omgaat en als er problemen zijn deze anders oplost. Zodat de ander in de toekomst dit niet alsnog bij een ander weer flikt maar dat hij nieuwe wegen vindt, er van leert, om anders in een relatie te staan.

Maar het kan veel mensen gewoon weinig schelen hoe de ander zich voelt. Ze hebben geen enkel idee hoe je zoiets beter aan kan pakken. En hun geluk telt alleen, en dan gaat het om triviale dingen zoals "the hots voor iemand hebben".

Je hebt relaties die heel vervelend uitgaan en persoonlijk vind ik zomaar weggaan bij de ander terwijl de ander geen enkele aanleiding kreeg dat er iets mis zat, de ergste.

Relaties waarin je merkt dat de ander ergens niet tevreden mee is, je er eerst over praat, probeert op te lossen en dan samen beslist om uit elkaar te gaan of waarbij je beseft waar het aan ligt, zijn veel beter te behappen. Waarbij je elkaar nog eerlijk in de ogen kan kijken en daadwerkelijk nog kan bellen of ff vragen hoe het er mee is als de relatie uit is.
Bedankt voor alle reacties...

Ik wil inderdaad alleen weten hoe hij onze relatie zag, heb ik iets gemist?

Ik zou daar vandaag weer naar toe gaan... Ben toch blij dat ik hier in nl zit met mijn vrienden.

Gister zei hij ook verliefd te zijn op haar. Ze kennen elkaar 3 dagen :S zij is er pas 3 dagen....
Jakkes zeg... Wat een wervelstorm moet dat zijn waar je in zit.

Poeh... Ik hoop dat je vriendinnen je goed opvangen en dat je snel weer op de rit zit. Je vriend klinkt niet alsof hij veel empatisch vermogen bezit. Dat is radicaal k*t.

Sterkte!
Hij werkt in het toerisme? Ik weet uit ervaring hoe het er daar aan toe gaat...

Kut voor je. Ik snap dat je antwoorden wilt, maar ik denk niet dat je die krijgt. Probeer het zo snel mogelijk achter je te laten.

Je verdient tenslotte beter dan iemand die je zo behandelt.
bepp uit ervaring weet ik dat je toch nooit de antwoorden krijgt waar je op zit te wachten dus probeer het achter je te laten en verder te gaan met je leven.

Het is zwaar kut en ik vind het ook een rotstreek, maar je verdient iemand die je niet zo behandelt.
lieve bepp... erg he dit gevoel.. het onbegrip idd de vragen waar je antwoord op wil, teminste dat denk je want je schiet er niets mee op, je gevoel is weg.. ineens zonder dat je er iets voor hebt kunnen doen... je had er geen invloed op je kan het niet keren het is gewoon weg... en doet pijn heel veel pijn..

Hier moet je door heen je moet gaan accepteren dat er geen wij meer is maar een jij... dat kan niet in een dag..

Ik wens je alle kracht en sterkte toe, weet hoe moeilijk het is..
@TO: wat ontzettend kut!! Wat al eerder gezegd is, je verdient iemand die je beter behandelt! En de clichés dat het tijd nodig heeft enzo, die zijn waar...

@Paekzwart: wat een ware woorden! Twee maanden geleden gedumpt en je woorden laten zo hard zien hoe blij ik moet zijn dat ik zonder hem ben nu!
Dat wordt natuurlijk niks, met die chica daar. Niks zo verraderlijk als een ander land, mooi weer, nieuwe gezichten; nu hij in de chemische achtbaan zit (knetterende vonken, hormonen, adrenaline etc) zit hij blijkbaar niet op jouw bezoekje te wachten en verbrandt hij hoppetee alle schepen achter zich. For the sake of the kick die hij nu ervaart. Grote kans dat hij over twee maanden, eenmaal weer in zijn oude, vertrouwde omgeving, weer naar jou toe trekt.

Dan komt het er op aan, of jij, afgezien van het vreemdgaan (wat ik nog wel zou kunnen handelen) zo met je om wil laten gaan.
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.
Ben t wel eens met VC...dat hij iemand anders heeft ontmoet en halsoverkop verliefd is, ach ja..het is niet leuk, maar wel menselijk.

Maar dat HIJ notabene geen contact meer wil????

Ik denk dat hij op hangende pootjes terugkrabbelt als het eerste nieuwtje eraf is en hij weer terug is in het regenachtige Nederland. Ik vind het stijlloos hoe hij hiermee om gaat eerlijk gezegd.
quote:bepp schreef op 16 juni 2012 @ 07:54:

Gister zei hij ook verliefd te zijn op haar. Ze kennen elkaar 3 dagen :S zij is er pas 3 dagen....Dat heet 'verlust'.
Hoe lang kende je hem?

Eens met VC.

Ongelofelijk naar om met deze afstand dit te horen,sterkte.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Niet pikken dat hij je negeert. Waarom boek je geen vlucht en vraag je niet om opheldering in zijn gezicht? Heb je meteen je antwoorden, en nog belangrijker: grote kans dat de liefde weer opbloeit.

Go for it! Zie graag je update vanuit Spanje verschijnen.
@ Paekzwart: Goed omschreven post.
Lieve Bepp,

Je vorige post van 12 mei was al duidelijk. Hij heeft geen trek meer in je. Sorry dat ik het zo hard zeg, maar toen je daar was, deed hij al geen enkele moeite om aandacht aan je te besteden en je voelde je doodongelukkig daar.

Laat lopen, die lul is je niet waard. Zo moet je denken. Zoek iemand die jou wel wil. Dit gaat het niet meer worden....
Bedankt voor de reacties...

Vind het echt heel kut en hoop dat het snel over is... Voel me zo bedonderd!
Je hebt toch laatst een topic geopend dat je daar was en dat ie geen aandacht aan je besteedde?

Sterkte hoor, enorm klote dit...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven