Welk dekbed?
zaterdag 16 juni 2012 om 13:05
Wij hebben nieuwe dekbedden nodig. Ik ben heel benieuwd welke jullie hebben en hoe tevreden jullie daar over zijn.
Ik neig naar een uit 2 delen, een dunne en dikke. Een heel zwaar dekbed vind ik fijn maar zou ook graag willen dat ik het gewoon in de wasmachine kan stoppen. Verder willen we graag 2 1-persoons dekbedden.
Waar slapen jullie onder?
Ik neig naar een uit 2 delen, een dunne en dikke. Een heel zwaar dekbed vind ik fijn maar zou ook graag willen dat ik het gewoon in de wasmachine kan stoppen. Verder willen we graag 2 1-persoons dekbedden.
Waar slapen jullie onder?
zaterdag 16 juni 2012 om 13:19
Ik heb een donzen dekbed van ikea. Bestaat uit 2 delen en vind dat heel fijn. In de zomer heb ik alleen het dunne deel, onder alleen een laken kan ik niet slapen. Wij hebben wel gewoon een 2-persoons dekbed, maar vind dat geen probleem. Hebben nooit ruzie over het dekbed en heb ook nooit een open gat ofzo waar kou onder komt. Maar ons bed is ook maar 1.60 breed
zaterdag 16 juni 2012 om 13:28
quote:redband schreef op 16 juni 2012 @ 13:27:
[...]
nog even en ze denken spontaan hier dat we zitten te dubbelnicken
O, dat van die wasverzachter wist ik niet, maar bedankt voor het advies.
Ik heb aandelen.
Rol me trouwens ook graag op in het dekbed.
Redband, in je motto staat trouwens een schrijffoutje.
[...]
nog even en ze denken spontaan hier dat we zitten te dubbelnicken
O, dat van die wasverzachter wist ik niet, maar bedankt voor het advies.
Ik heb aandelen.
Rol me trouwens ook graag op in het dekbed.
Redband, in je motto staat trouwens een schrijffoutje.
zaterdag 16 juni 2012 om 13:30
Wij hebben een zomer en winterdekbed van beter bed.Bestaat uit twee even dikke delen die samen het winterdekbed vormen. De ene is dan een lentedeel en de andere en najaarsdeel, maar ze zijn even dik.
Moet zeggen dat wij eigenlijk altijd maar 1 deel gebruiken
Vriendlief heeft het vrij snel warm en als ik het 's winters te koud krijg trek ik een pyjama aan ipv een t-shirt. Wij hebben een synthetisch dekbed. Meestal was ik hem twee keer per jaar, 1 keer in het voorjaar en 1 keer in het najaar, dan ruim ik het gewassen deel op en pak het andere, zo gebruiken we ze toch allebei
Moet zeggen dat wij eigenlijk altijd maar 1 deel gebruiken
Vriendlief heeft het vrij snel warm en als ik het 's winters te koud krijg trek ik een pyjama aan ipv een t-shirt. Wij hebben een synthetisch dekbed. Meestal was ik hem twee keer per jaar, 1 keer in het voorjaar en 1 keer in het najaar, dan ruim ik het gewassen deel op en pak het andere, zo gebruiken we ze toch allebei
zaterdag 16 juni 2012 om 13:56
Wij hebben 2 1-persoons donzen dekbedden van Ikea, deelbaar met een dikker dekbed (gebruik ik 's winters en voor- en najaar) en een dunner dekbed (voor de zomer). En als het 's winters héél koud is allebei
Soms slaap ik in hotels of zo wel eens onder synthetische dekbedden, vreselijk vind ik dat. Benauwd, ik word zweterig wakker en je hebt totaal niet dat heerlijke lichte en behaaglijke gevoel van een donzen dekbed.
Soms slaap ik in hotels of zo wel eens onder synthetische dekbedden, vreselijk vind ik dat. Benauwd, ik word zweterig wakker en je hebt totaal niet dat heerlijke lichte en behaaglijke gevoel van een donzen dekbed.
zaterdag 16 juni 2012 om 14:52
zaterdag 16 juni 2012 om 15:18
Neem alsjeblieft geen dons! Zelfs voor het zogenamde diervriendelijke dons hebben vogels vreselijk moeten lijden: http://www.wakkerdier.nl/ ... -roept-op-tot-boycot-dons
Tegenwordig zijn synthetische dekbedden net zo zacht, licht, warm en isolerend als dons. En nog beter bij allergieën ook! Een vierseizoenendekbed is ideaal; een dun deel voor de zomer, een iets dikker deel voor de lente en herfst, en in de winter combineer je beide delen tot een warm en comfortabel dek.
Tegenwordig zijn synthetische dekbedden net zo zacht, licht, warm en isolerend als dons. En nog beter bij allergieën ook! Een vierseizoenendekbed is ideaal; een dun deel voor de zomer, een iets dikker deel voor de lente en herfst, en in de winter combineer je beide delen tot een warm en comfortabel dek.