Ja, ik knutsel!

16-06-2012 14:57 3005 berichten
Alle reacties Link kopieren
Of nog erger, ik ben korte tijd geleden fanatiek aan het Fimo-kleien geslagen. Moest voor het werk met klei gaan werken, ben toen over gestapt op Fimo en sindsdien is het hek van de dam...

Zijn er meer van die suftrutten hier met van die übersuffe en stoffige hobbies, of wordt het tijd voor een enkeltje Libelle?
668, the neighbour of the Beast
Ik brei, heb een naaimachine die ik soms ook gebruik en kan me prima vermaken met papier (origami, filigraan maar ook kaarten en raamhangers snijden). O ja, ik kan ook borduren (maar vind borduurpakketten zo achterlijk duur dat ik ze maar zelden koop).
Snjókorn falla, á allt og alla
Ik "knutsel" ook, moet voor mij wel een functie hebben, dus bijvoorbeeld als decoratie of bruikbaar in huis, vaak een beetje half knutselen/klussen, maar leuk toch ? Vind het ontspannend, kan er creativiteit in kwijt en het huis wordt er leuker/gezelliger door, iig voor mij.
Ik zit as we speak met een wat-gaan-we-maken dilemma
Wat een leuk topic!

Ik brei, haak, heb een naaimachine dus ik ben vooral creatief met allerlei soorten textiel.

Ik heb er zelfs gedeeltelijk mijn beroep van kunnen maken, dus zeg niet dat het suf is Ik maak erg veel gepersonaliseerde baby en kindercadeaus.
Ik maak tekstcollages over bepaald onderwerp, ik borduur graag en en verder schilder ik met enige regelmaat mn huis
quote:Marels schreef op 16 juni 2012 @ 15:55:

Ik zit as we speak met een wat-gaan-we-maken dilemma Een cadeautje voor vaderdag??!!
quote:snjokorn schreef op 16 juni 2012 @ 16:03:

[...]

Een cadeautje voor vaderdag??!!He ja, ik zal een asbak gaan kleien
quote:Marels schreef op 16 juni 2012 @ 16:06:

[...]

He ja, ik zal een asbak gaan kleien zoiets??
Hier nog een suffe muts. Ik ben dol op naaien, bakken en tuinieren. En dat is echt heerlijk als je niet meer zo mobiel bent (ziekte).
Nee hoor, ik heb ook zo mijn periodes. Leuk toch.
quote:Marels schreef op 16 juni 2012 @ 15:35:

Wat klei jij zoal Linnes? En met wat voor klei werk je??Momenteel niets ;p zit op dit moment helemaal in een schilderen&haken-fase, en heb daarnaast een voltijd studie dus niet zo heel veel tijd. Dit is het meest recente; hier heb ik de letters en de roos in het midden gekleid.

Dit is trouwens gewoon met DAS-klei, die mijn moeder nog had. Studentenbudget.. dus kan niet vaak nieuwe materialen kopen
Ik doe ook van alles met periodes. Lekker even hoofd leeg.
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Hey leuk!!

Ik scrap kaarten en smijt zo nu en dan is wat verf op een doek! Heerlijk toch ff je gedachte ergens anders.

Ik wil heel graag gaan kleien, weet alleen niet hoe te beginnen. Ben jaloers op degene die kunnen naaien ben namelijk dol op zelf gemaakt kleding... Helemaal leuk dus!!!
Ik maak schilderijtjes voor geboortes.
Ik heb gehaakt, gebreid, poppetjes gemaakt van vilt, zelf kleding genaaid, sieraden gemaakt en luister nog steeds metal hoor.
jajaja MELD!

ik ben momenteel veel met wolvilt bezig, ik naai dan met de hand....Laatste is een 'maan-bal voor zoon...hij heeft een soort van fascinatie voor de maan :D aan één kant maan, andere zon...en de middenvlakken (12 5hoeken) wolken en sterren
Ik doe fotoalbums scrappen, heel leuk word alleen altijd zo'n bende in huis xd
quote:linnes92 schreef op 16 juni 2012 @ 16:35:

[...]

Momenteel niets ;p zit op dit moment helemaal in een schilderen&haken-fase, en heb daarnaast een voltijd studie dus niet zo heel veel tijd. Dit is het meest recente; hier heb ik de letters en de roos in het midden gekleid.

[afbeelding]

Dit is trouwens gewoon met DAS-klei, die mijn moeder nog had. Studentenbudget.. dus kan niet vaak nieuwe materialen kopen Ik heb ook mazzel gehad met mijn fimo hoor. Set van bijna 40 pakjes plus twee boekjes voor 30 euro kunnen kopen
Ik zou willen dat ik dat kon! Heb er (momenteel) geen geduld en rust voor. Ook geen ruimte trouwens (zowel in huis als in mijn hoofd). Ik hoop het ooit (later als ik groot ben ) te doen
ik brei, ik borduur, ik schilder, ik mozaiek en ik naai
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Gewoon tijd voor maken Lein

Doe ik ook, ik had er ook nooit geduld voor, maar ik kan het ook

En ruimte... Och. Ik heb een koektrommel waar al mijn fimospulletjes in zitten en dat is het.

Verder heb je een tafel nodig om op te werken (ik werk op de eettafel op een vuilniszak) en een oven om je spul in af te bakken.
quote:gelukkigmeisje schreef op 16 juni 2012 @ 17:12:

jajaja MELD!

ik ben momenteel veel met wolvilt bezig, ik naai dan met de hand....Laatste is een 'maan-bal voor zoon...hij heeft een soort van fascinatie voor de maan :D aan één kant maan, andere zon...en de middenvlakken (12 5hoeken) wolken en sterren

Daar ben ik heel benieuwd naar!

Heb je toevallig een foto?
Ja ikke! Ik haak en brei graag, en ben vlak voor ik naar het buitenland ging begonnen met naaien (af krijgen voor ik weg ging lukte helaas niet )
Ik haak, ik brei en schilder af en toe Alleen nog niet in de Libelle-leeftijd (26 )
'I like to have powerful enemies. Makes me feel important.'
Ik ook niet hoor droomz, ben een jaar ouder dan jij.

Maar als we verbannen worden hebben we niet veel keuze he!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven