Start 2 Run - deel 5
woensdag 30 november 2011 om 11:20
Weer een nieuw deel van start to run. Deel 4 had alweer 3000 berichtjes dus hier gaan we weer verder.
Start to run bestaat uit 2 series. Met behulp van een programma op je mp3-speler ren je in 10 weken naar de 5 of de 10 km. Elke week loop je 3 lessen.
Heb je zin om te beginnen, ben je net begonnen of al een tijd bezig? Schrijf dan gezellig met ons mee!
Vorige delen:
Start 2 run deel 1
Start 2 run deel 2
Start 2 Run, deel 4
Download voor je mp3:
Gratis:
http://cid-2302ab90659afe4e.office.live ... ments.aspx
Betaald, maar wel snel en makkelijk: 5 en 10 km
Schema's op papier:
schema's Evy
Om je loopjes te plannen en te meten:
afstandmeten
mapmyrun
runningmap
Rek en strekoefeningen:
atletiekunie
youtube
Aikidostretching
Runinfo.nl
Stretchoefeningen
Knerpknieen, scheurschenen, hobbelheupen, oftewel: blessures:
Blessurewijzer
Blessures
Tabel: rennen met Evy
NaamSerieWeekLeslian5 km11
Tabel: rennen zonder Evy
NaamDoeltempo of km's nuMaxultra M feb 15langste duurloop 57 kmDitaMother15 km januari
Extra tabel voor de kilometermeisjes
NaamDoel 2015mrt2015Max3.000 km17 km 740 km fabienne kmkm kmmother750 km7 km133 kmdita km km km
Doelen 2015
Max: 2015: LDR 120 km (mei)
Mother: 8 februari polderloop, 15 km, 8 maart 2e HM.
Start to run bestaat uit 2 series. Met behulp van een programma op je mp3-speler ren je in 10 weken naar de 5 of de 10 km. Elke week loop je 3 lessen.
Heb je zin om te beginnen, ben je net begonnen of al een tijd bezig? Schrijf dan gezellig met ons mee!
Vorige delen:
Start 2 run deel 1
Start 2 run deel 2
Start 2 Run, deel 4
Download voor je mp3:
Gratis:
http://cid-2302ab90659afe4e.office.live ... ments.aspx
Betaald, maar wel snel en makkelijk: 5 en 10 km
Schema's op papier:
schema's Evy
Om je loopjes te plannen en te meten:
afstandmeten
mapmyrun
runningmap
Rek en strekoefeningen:
atletiekunie
youtube
Aikidostretching
Runinfo.nl
Stretchoefeningen
Knerpknieen, scheurschenen, hobbelheupen, oftewel: blessures:
Blessurewijzer
Blessures
Tabel: rennen met Evy
NaamSerieWeekLeslian5 km11
Tabel: rennen zonder Evy
NaamDoeltempo of km's nuMaxultra M feb 15langste duurloop 57 kmDitaMother15 km januari
Extra tabel voor de kilometermeisjes
NaamDoel 2015mrt2015Max3.000 km17 km 740 km fabienne kmkm kmmother750 km7 km133 kmdita km km km
Doelen 2015
Max: 2015: LDR 120 km (mei)
Mother: 8 februari polderloop, 15 km, 8 maart 2e HM.
maandag 11 juni 2012 om 11:29
@ Max: Ik vond het erg leuk om te doen. Ik voel vandaag mijn spieren van mijn geblesseerde been wel, maar dat is denk ik ook logisch. Maar het is wel goed te doen. Ik ben echt blij dat het zo goed is gegaan. Dat geeft me echt vertrouwen dat het goed komt. En ik was lekker op tijd thuis omdat ik maar 20 minuten met de randstadrail van Ahoy afwoon.
Hoe vond jij de sfeer?
Hoe vond jij de sfeer?
Niet mijn demissionaire demissionaire regering en ik hoor niet meer bij het zogenaamde volk.
maandag 11 juni 2012 om 21:53
Bij mij ging het niet zo goed gisteren. Ik kan heel slecht tegen hitte (mijn nickname is ook gebaseerd op de kleur van mijn hoofd na een rondje hardlopen), dus daar werd ik echt gek van gisteren. Was zelfs bang dat ik flauw ga vallen. Bij mijn vorige wedstrijd peinsde ik er niet over water te drinken bij de waterstands, ik drink vrijwel nooit tijdens het lopen, maar nu heb ik iedere keer water gepakt. Neem daarbij dat ik niet goed getraind was en te hard van start ging en dan krijg je dat je er na 5 km al een beetje doorheen zit en na 8 km echt moe bent. Toen heb ik besloten steeds 100 meter te lopen en dan 400 meter te rennen. Ik ben echt de hele 2e helft aan het worstelen geweest, heb zelfs aan opgeven gedacht op dat 8 km punt.
Mijn eindtijd was 1 uur en 1 minuut, ruim 4 minuten langzamer dan de 10 km bij de marathon van Rotterdam in april. Maar goed dan is het in ieder geval makkelijk dit volgend jaar te verbeteren
En uiteindelijk viel het me nog mee, gegeven hoe kapot ik was op 8 km, ik dacht dat ik veel meer minuten zou verliezen met mijn gewandel. Maar jammer dat ik de magische grens van het uur niet kon halen. Hoewel mijn Garmin aangaf dat ik na 59:45 op 10 km zat, maar de finish was 150 meter verder. Max heb jij ook een langere afstand gemeten, of is mijn horloge gewoon niet zo nauwkeurig? Hoe ging het bij jou ondanks de hitte?
@Sunlover fijn dat je gewoon kon lopen!
Mijn eindtijd was 1 uur en 1 minuut, ruim 4 minuten langzamer dan de 10 km bij de marathon van Rotterdam in april. Maar goed dan is het in ieder geval makkelijk dit volgend jaar te verbeteren
@Sunlover fijn dat je gewoon kon lopen!
woensdag 13 juni 2012 om 09:19
@ sun: tsja, het is apart al die dames. Verslag staat op www.runpower.nl met foto's. Ga je er nog eentje plannen nu? Heb je de smaak te pakken?
@ tomaatje: hahaha ja erg he Ik vond het ook echt heel erg warm. Ben geen warm weer loper, maar ik zal me er toch eens wat beter op gaan proberen voor te bereiden. Ook qua drinken. Normaal heb ik niks nodig, ook niet tijdens een training. Maar toch.... ik pakte op de laatste post toch maar wat aan voor 1 slokje en de rest over mijn hoofd. Daarna ging het toch weer wat lekkerder. Maar ik voelde me echt oud en was zo vreselijk aan het sjokken Ik had geen langere afstand terwijl ik dat normaal wel snel heb. De kilometer bordjes stonden volgens mij redelijk goed. Jij was dus ook langzamer dan in april. Raar is dat he Ik ook.
Iemand nog loop plannen deze week of iets voor het weekend gepland?
@ tomaatje: hahaha ja erg he Ik vond het ook echt heel erg warm. Ben geen warm weer loper, maar ik zal me er toch eens wat beter op gaan proberen voor te bereiden. Ook qua drinken. Normaal heb ik niks nodig, ook niet tijdens een training. Maar toch.... ik pakte op de laatste post toch maar wat aan voor 1 slokje en de rest over mijn hoofd. Daarna ging het toch weer wat lekkerder. Maar ik voelde me echt oud en was zo vreselijk aan het sjokken Ik had geen langere afstand terwijl ik dat normaal wel snel heb. De kilometer bordjes stonden volgens mij redelijk goed. Jij was dus ook langzamer dan in april. Raar is dat he Ik ook.
Iemand nog loop plannen deze week of iets voor het weekend gepland?
woensdag 13 juni 2012 om 10:04
Hoi Max ik heb je verslag gelezen. Jij hebt ook afgezien dus
Je verhaal lijkt op dat van mij. Ik had me ook al bedacht dat mijn langzame start bij de 10 km van april door de drukte waar ik me toen kapot aan irriteerde, achteraf juist de reden was dat ik een goede tijd liep omdat ik de 2e helft heel veel energie over had. Ik zie in jouw blog hetzelfde staan. Ik heb in ieder geval veel geleerd voor mijn volgende run.
woensdag 13 juni 2012 om 10:21
Leuk verslag max!
Ik heb de smaak wel te pakken. Ik heb me ingeschreven voor de Dam tot Damloop 4 EM via de Viva.
Ik wil ook graag een 10 km in het najaar lopen.
En die 10 km loop in Londen zou ik graag volgend jaar willen doen.
Ik hou het nu nog even een paar dagen bij wandelen en fietsen. Ik heb spierpijn door de blessure. Dus ik doe even rustiger aan.
Ik heb de smaak wel te pakken. Ik heb me ingeschreven voor de Dam tot Damloop 4 EM via de Viva.
Ik wil ook graag een 10 km in het najaar lopen.
En die 10 km loop in Londen zou ik graag volgend jaar willen doen.
Ik hou het nu nog even een paar dagen bij wandelen en fietsen. Ik heb spierpijn door de blessure. Dus ik doe even rustiger aan.
Niet mijn demissionaire demissionaire regering en ik hoor niet meer bij het zogenaamde volk.
zaterdag 16 juni 2012 om 19:30
@ sun: leuk dat je de DtD gaat doen. Hoe gaat het nu met de blessure?
@ tomaatje: ben je alweer aan het lopen?
Jullie zijn wel stil hoor
Lopen jullie nog wel wat? Ik ga straks nog even lekker trainen, de hond moet toch uit dus dat is een goede stok achter de deur. ben benieuwd of het een beetje wil. Voel me een beetje verloren zo zonder schema hahahaha
@ tomaatje: ben je alweer aan het lopen?
Jullie zijn wel stil hoor
zaterdag 16 juni 2012 om 19:39
@max: het gaat wel weer wat beter, maar ik doe nog even rustig aan. Ik heb een aantal dagen wat moeilijker gelopen.
Wij gaan morgen een week naar Denemarken. Daar ga ik in ieder geval veel wandelen en fietsen. En misschien zelfs hardlopen. En anders pak het de week daarna weer op.
Wij gaan morgen een week naar Denemarken. Daar ga ik in ieder geval veel wandelen en fietsen. En misschien zelfs hardlopen. En anders pak het de week daarna weer op.
vrijdag 22 juni 2012 om 22:37
Nauwww...ik moet wel schuld bekennen. Ik heb nu al 2 weken niet gelopen en ik voel me echt slecht...pfffff...en dan wil ik niet klagen maar ik doe het toch even. ;-( mijn knie doet pijn en na het lopen doet het meer pijn. Maar na 3 dg is alle pijn weg tenzij ik weer ga lopen!!!!
Ik ga morgen een rustig loopje doen en ik hoop dat het pijnvrij lukt!!!
Hoe gaat het met jullie??!!
Ik ga morgen een rustig loopje doen en ik hoop dat het pijnvrij lukt!!!
Hoe gaat het met jullie??!!
zaterdag 23 juni 2012 om 08:20
@ vuurtje: he wat vervelend je was net zo lekker bezig Dat klinkt niet goed en je moet eerst even uitzoeken waar het vandaan komt als het echt zo samenhangt met het lopen! Misschien de schoenen?
Hier alles goed hoor. Ik heb afgelopen maandag lekker een 20 km route gedaan met vriendlief op de fiets. Woensdag nog een interval weer met vriendlief op de fiets maar nu om de hond te beschermen want die is loops en dan moeten we dus geen reutjes tegen komen
Gisteren een trainingsronde.
iemand anders nog lekker aan het lopen?
Hier alles goed hoor. Ik heb afgelopen maandag lekker een 20 km route gedaan met vriendlief op de fiets. Woensdag nog een interval weer met vriendlief op de fiets maar nu om de hond te beschermen want die is loops en dan moeten we dus geen reutjes tegen komen
iemand anders nog lekker aan het lopen?
maandag 25 juni 2012 om 21:42
@Tomaatje
Nooit met tegenzin gaan lopen. Als ik dat doe, ga ik t voortaan met tegenzin doen en dat moet je voorkomen.
@Sokkie
Van harte gefeliciteerd;)
Nou meiden, hier ben ik dan weer.
Na een lange tijd. Even niet gelopen en dan weer wel.
Heb nu nieuwe zooltjes in mijn schoenen en compressor kousen gekocht en ik moet zeggen dat dit een hele verbetering is.
Loop weer met plezier;)
Liep niet meer met plezier, door die dooie voeten. Hoe ik mijn veters ook deed, gevoel kwam steeds terug.
10 dagen terug 2 1/2 km gelopen en vandaag 3km en t voelde goed, op mijn conditie na dan hihihi
We hebben ook een nieuwe pc, dus wat sneller op internet. Die oude duurde een eeuwigheid om eindelijk een pagina te openen, dus was ook geen doen om even langs te kijken.
Maar ben weer terug en zie dat ik niet erg veel heb gemist.
Nooit met tegenzin gaan lopen. Als ik dat doe, ga ik t voortaan met tegenzin doen en dat moet je voorkomen.
@Sokkie
Van harte gefeliciteerd;)
Nou meiden, hier ben ik dan weer.
Na een lange tijd. Even niet gelopen en dan weer wel.
Heb nu nieuwe zooltjes in mijn schoenen en compressor kousen gekocht en ik moet zeggen dat dit een hele verbetering is.
Loop weer met plezier;)
Liep niet meer met plezier, door die dooie voeten. Hoe ik mijn veters ook deed, gevoel kwam steeds terug.
10 dagen terug 2 1/2 km gelopen en vandaag 3km en t voelde goed, op mijn conditie na dan hihihi
We hebben ook een nieuwe pc, dus wat sneller op internet. Die oude duurde een eeuwigheid om eindelijk een pagina te openen, dus was ook geen doen om even langs te kijken.
Maar ben weer terug en zie dat ik niet erg veel heb gemist.
dinsdag 26 juni 2012 om 08:35
@ elly: heeee daar ben je weer. Wat voor kousen heb je gekocht? Fijn dat het nu allemaal beter voelt. Nu weer rustig opbouwen dus! Hahaha nee, de meiden zijn volgens mij in slaap gesukkeld.
Ben ook wel benieuwd wat iedereen doet en hoeveel er nog gelopen wordt!
Meiden? Joehoe?
Ik heb vrijdag, zaterdag en zondag gelopen. Niet helemaal uit vrije wil maar er moest even iets uitgezocht worden. Ben er nog moe van hahaha
Ik denk dat ik vandaag maar even oversla, maar dat bekijk ik straks, heb toch eerst een volle agenda nog.
Het wordt wel lekkerder weer. Zondag was het wel bar en boos met al die regen!
Ben benieuwd naar jullie loop verhalen!
Over 10 dagen zit ik al in Londen.... heb ik ook wel zin in
Ben ook wel benieuwd wat iedereen doet en hoeveel er nog gelopen wordt!
Meiden? Joehoe?
Ik heb vrijdag, zaterdag en zondag gelopen. Niet helemaal uit vrije wil maar er moest even iets uitgezocht worden. Ben er nog moe van hahaha
Het wordt wel lekkerder weer. Zondag was het wel bar en boos met al die regen!
Ben benieuwd naar jullie loop verhalen!
Over 10 dagen zit ik al in Londen.... heb ik ook wel zin in
woensdag 27 juni 2012 om 10:23
quote:max09 schreef op 19 juni 2012 @ 10:18:
Ha meiden. Jeetje wat is het hier stil! Loopt er niemand meer? Bibianne? Linda? Judith? Tomaatje? Sokkie? Wat doen jullie?
Joehoeeee!
Ik meld me ook weer eens, wat betekent dat ik weer eens begonnen ben met lopen. Heb deze week 2x gelopen. Eerst 4 km met 1,5 min rennen en dan 1,5 min wandelen. Vandaag 4 km met 1.45min rennen en 1.15min wandelen. En ik weet weer hoe heerlijk het is!
Vandaag viel trouwens wel tegen, het is vies plak weer! Verder fiets ik minimaal 2x per week minimaal anderhalfuur, soms tochtjes van meer dan 3 uur. Dus ik ben nog wel sportief bezig
Ik zag een nieuw gezicht! Leuk! Max ook nog heel fanatiek, knap hoor! Het lopen is bij jou ook echt niet meer weg te denken uit je leven he.
Ha meiden. Jeetje wat is het hier stil! Loopt er niemand meer? Bibianne? Linda? Judith? Tomaatje? Sokkie? Wat doen jullie?
Joehoeeee!
Ik meld me ook weer eens, wat betekent dat ik weer eens begonnen ben met lopen. Heb deze week 2x gelopen. Eerst 4 km met 1,5 min rennen en dan 1,5 min wandelen. Vandaag 4 km met 1.45min rennen en 1.15min wandelen. En ik weet weer hoe heerlijk het is!
Vandaag viel trouwens wel tegen, het is vies plak weer! Verder fiets ik minimaal 2x per week minimaal anderhalfuur, soms tochtjes van meer dan 3 uur. Dus ik ben nog wel sportief bezig
Ik zag een nieuw gezicht! Leuk! Max ook nog heel fanatiek, knap hoor! Het lopen is bij jou ook echt niet meer weg te denken uit je leven he.
woensdag 27 juni 2012 om 12:05
Ik ben weer terug uit Kopenhagen. Wat heb ik daar enorm veel mensen zien hardlopen.zelfs in winkelstraten
Ook vind je daar enorm veel hardloopwinkels.
Ik heb daar niet hardgelopen. We hebben enorm veel door de stad gewandeld, en dat was voor mijn knie al een uitdaging. Maar het ging/gaat goed
Deze week neem ik rust en dan ga ik volgende week weer aan het hardlopen.
Ik heb daar niet hardgelopen. We hebben enorm veel door de stad gewandeld, en dat was voor mijn knie al een uitdaging. Maar het ging/gaat goed
Deze week neem ik rust en dan ga ik volgende week weer aan het hardlopen.
vrijdag 29 juni 2012 om 16:13
Hallo dames! Ik ben nog steeds wat aan het falen maar ik zie dat ik niet de enige ben
Na de Ladies Run had ik eerst een week geen zin en daarna was ik een lang weekend weg. 'Vroeger', voor die vakantie van half maart, zat het echt in mijn systeem om op vrijdag en zondag op te staan, een licht ontbijt te nemen en te gaan hardlopen. Het kwam niet in me op een training over te slaan, behalve als ik echt geen tijd had. Maar na die vakantie heb ik altijd smoesjes voor mezelf waarom ik niet 'hoef'. Ik heb besloten dat het vanaf vandaag weer afgelopen is met de smoesjes! Gewoon mezelf een schop onder de kont geven.
Mijn plan om het weer leuk te gaan vinden: toch maar weer met muziek op gaan lopen, toen het heel lekker ging met lopen vond ik het zonder muziek prettig omdat ik dan in een gelijkmatiger tempo loop en mezelf niet per ongeluk voor brommers en scooters gooi, maar nu ik zo weinig motivatie heb en het lopen allesbehalve vanzelf gaat helpt wat opzwepende muziek waarschijnlijk al een heel eind. Ik ga de komende weken op vrijdag 5 km lopen en op zondag een afstand tussen de 5 en 10 km, waar ik zin in heb en wat lekker voelt. Vanochtend braaf de geplande 5 km gedaan. Ik was niet vooruit te branden. Zal wel komen doordat ik een erg drukke week heb gehad en maar een paar uur geslapen heb. Zondag beter!
O ja en de noodzaak om het weer leuk te gaan vinden: In de maanden dat ik 25 km per week liep ben ik kilo's afgevallen, heb ik nieuwe broeken gekoch in een maat kleiner en deze beginnen nu toch wel weer erg strak te zitten
Linda en Elly leuk dat jullie weer terug zijn! En Max is 1 van de weinigen goed bezig als altijd zo te zien
Ik zal weer regelmatiger komen schrijven, ook als ik aan het falen ben met lopen (wat natuurlijk niet meer gaat gebeuren
). De rest ook?
Mijn plan om het weer leuk te gaan vinden: toch maar weer met muziek op gaan lopen, toen het heel lekker ging met lopen vond ik het zonder muziek prettig omdat ik dan in een gelijkmatiger tempo loop en mezelf niet per ongeluk voor brommers en scooters gooi, maar nu ik zo weinig motivatie heb en het lopen allesbehalve vanzelf gaat helpt wat opzwepende muziek waarschijnlijk al een heel eind. Ik ga de komende weken op vrijdag 5 km lopen en op zondag een afstand tussen de 5 en 10 km, waar ik zin in heb en wat lekker voelt. Vanochtend braaf de geplande 5 km gedaan. Ik was niet vooruit te branden. Zal wel komen doordat ik een erg drukke week heb gehad en maar een paar uur geslapen heb. Zondag beter!
O ja en de noodzaak om het weer leuk te gaan vinden: In de maanden dat ik 25 km per week liep ben ik kilo's afgevallen, heb ik nieuwe broeken gekoch in een maat kleiner en deze beginnen nu toch wel weer erg strak te zitten
Linda en Elly leuk dat jullie weer terug zijn! En Max is 1 van de weinigen goed bezig als altijd zo te zien
zaterdag 30 juni 2012 om 09:23
Hoi! Ik ga mn best doen hier weer actief mee te doen Mocht ik weer verdwijnen, dan heb ik de brui weer gegeven aan het lopen 
Sunlover, heb niet alles teruggelezen. Wat heb je aan je knie? Een nare blessure? Hoop dat je het lopen weer snel kan oppakken
Herkenbaar, sokkie! Is het nog lang zo druk op het werk? Of komt dat mss door vakantieperiode?
Tomaatje, ook herkenbaar van die strakkere broeken! Hier hetzelfde verhaal
Vorig jaar een kilo of 9 afgevallen (op het 'dieptepunt, of hoogtepunt is maar hoe je het bekijkt' zelfs 12). Nu is er denk ik nog een kilo of 5 af. Is prima zo, maar die 5 hoeft er niet weer bij aan nu.
Zojuist heb ik weer hetzelfde gelopen als de eerste keer. Dus 1,5 min rennen, 1,5 min wandelen. Had deze week wel wat last van mn rug, dus leek me verstandig weer veel te wandelen en rustig aan te lopen. Schetst mijn verbazing dat ik 2 min sneller was dan vorige week. Komende week weinig tijd om te lopen denk ik. 3 dagen tennissen ivm toernooi & veel werken ivm vakantieperiode.
Sunlover, heb niet alles teruggelezen. Wat heb je aan je knie? Een nare blessure? Hoop dat je het lopen weer snel kan oppakken
Herkenbaar, sokkie! Is het nog lang zo druk op het werk? Of komt dat mss door vakantieperiode?
Tomaatje, ook herkenbaar van die strakkere broeken! Hier hetzelfde verhaal
Zojuist heb ik weer hetzelfde gelopen als de eerste keer. Dus 1,5 min rennen, 1,5 min wandelen. Had deze week wel wat last van mn rug, dus leek me verstandig weer veel te wandelen en rustig aan te lopen. Schetst mijn verbazing dat ik 2 min sneller was dan vorige week. Komende week weinig tijd om te lopen denk ik. 3 dagen tennissen ivm toernooi & veel werken ivm vakantieperiode.
zaterdag 30 juni 2012 om 11:06
@ linda: doel aangepast
Gaat het een beetje nu?
@ tomaatje: gewoon mee blijven schrijven hoor!! Rustig weer opbouwen en lekker lopen. Hahah en met die strakke broeken moet je wel
@ sokkie: hoop dat je snel weer wat meer tijd hebt!
@ sun: was het mooi in kopenhagen? Ben je nu wel weer lekker aan het lopen?
@ judith: ben benieuwd naar jouw reis verhaal!
@ tomaatje: gewoon mee blijven schrijven hoor!! Rustig weer opbouwen en lekker lopen. Hahah en met die strakke broeken moet je wel
@ sokkie: hoop dat je snel weer wat meer tijd hebt!
@ sun: was het mooi in kopenhagen? Ben je nu wel weer lekker aan het lopen?
@ judith: ben benieuwd naar jouw reis verhaal!
zondag 1 juli 2012 om 16:19
zondag 1 juli 2012 om 16:49
@ Linda, ik heb tijdens een struikelactie mijn knieband verrekt 
@Max: Kopenhagen was geweldig. Wat een leuke stad. En wat lopen er veel daar. Ik heb deze week nog even rust genomen en wil komende week weer beginnen
@Max: Kopenhagen was geweldig. Wat een leuke stad. En wat lopen er veel daar. Ik heb deze week nog even rust genomen en wil komende week weer beginnen
zondag 1 juli 2012 om 19:22
Daar ben ik weer!
Ben 2 weken met vakantie geweest. Oa ook in Kopenhagen Het is mij daar niet echt opgevallen dat er veel hardlopers/hardloopwinkels waren. Maar wij hebben voornamelijk de bezienswaardigheden bekeken. We waren op cruise vakantie en dan ben je overal maar een dag (behalve in st. Petersburg en Stockholm)
Ik heb me keurig aan mijn schema gehouden tijdens deze 2 weken. Ok, moet bekennen dat ik 1 training heb gemist
Ik kon niet aan wal lopen omdat daar gewoon geen tijd voor was. Op het dek was vanwege de wind ook onmogelijk, dus dan maar op de loopband. Man, wat is dat saai!! Er kwam echt geen eind aan. Elke 2 minuten keek ik op de klok, met het idee dat er minstens 10 minuten om waren....
De training die ik heb gemist heb ik ook maar niet meer ingehaald. Had er eerlijk gezegd ook niet zo veel zin meer in. We hadden wat lange dagen (excursies van 12 uur) en ook heel veel gewandeld....
Inmiddels alweer 2x thuis gelopen. Vandaag mijn lange duurloop gedaan.( 2uur) Moest 16km lopen maar zo langzaam lukt niet, alhoewel ik dan wel op 75% van mijn max. hartslag zit... Heb uiteindelijk 17,5 km gelopen. Ging weer erg lekker. Heb wel sinds vanmorgen enorme spierpijn in mijn bovenbenen...Nog nooit gehad...Ik ga er maar vanuit dat het komt dat ik toch iets anders op de weg loop dan op de band...
Sorry voor het ego postje...maar heb ff geen tijd om alles terug te lezen
Ben 2 weken met vakantie geweest. Oa ook in Kopenhagen Het is mij daar niet echt opgevallen dat er veel hardlopers/hardloopwinkels waren. Maar wij hebben voornamelijk de bezienswaardigheden bekeken. We waren op cruise vakantie en dan ben je overal maar een dag (behalve in st. Petersburg en Stockholm)
Ik heb me keurig aan mijn schema gehouden tijdens deze 2 weken. Ok, moet bekennen dat ik 1 training heb gemist
Ik kon niet aan wal lopen omdat daar gewoon geen tijd voor was. Op het dek was vanwege de wind ook onmogelijk, dus dan maar op de loopband. Man, wat is dat saai!! Er kwam echt geen eind aan. Elke 2 minuten keek ik op de klok, met het idee dat er minstens 10 minuten om waren....
De training die ik heb gemist heb ik ook maar niet meer ingehaald. Had er eerlijk gezegd ook niet zo veel zin meer in. We hadden wat lange dagen (excursies van 12 uur) en ook heel veel gewandeld....
Inmiddels alweer 2x thuis gelopen. Vandaag mijn lange duurloop gedaan.( 2uur) Moest 16km lopen maar zo langzaam lukt niet, alhoewel ik dan wel op 75% van mijn max. hartslag zit... Heb uiteindelijk 17,5 km gelopen. Ging weer erg lekker. Heb wel sinds vanmorgen enorme spierpijn in mijn bovenbenen...Nog nooit gehad...Ik ga er maar vanuit dat het komt dat ik toch iets anders op de weg loop dan op de band...
Sorry voor het ego postje...maar heb ff geen tijd om alles terug te lezen