Gezondheid alle pijlers

Heule zere tieten

16-06-2012 20:08 116 berichten
Alle reacties Link kopieren
Sorry dit topic is echt het juweeltje van de zaterdag avond, maar weet iemand een middeltje tegen zere borsten? De minne vallen er bijna af, ze gloeien (serieus, ze zijn warm!) en bij elke ademhaling worden mijn tepels hard omdat ze zo gevoelig zijn! Dit heb ik echt nog nooit meegemaakt!! Iemand tips?

Ik moet trouwens maandag ongesteld worden, maar aangezien ik al 2 jaar zwanger probeer te worden ga ik er voor het gemak even van uit dat dit PMS hormonen zijn.
Gefeliciteerd, je bent zwanger.
Ik wil je niet blij maken met een dooie mus maar dit is exact wat ik in de eerste weken van mijn zwangerschap voelde.

Die zere borsten brachten me op het idee om te testen

Ohja, oplossing he.. Geen idee?
Misschien wat koude,natte handdoeken erop leggen?

Of met je borsten in een bak koud water gaan hangen...?
Haast, ik moet niet vergeten te zwaaien,als ik mezelf voorbij loop...
Wattenschijfjes nat maken,even in de vriezer,in een plastic zakje en dan in een zakdoek gewikkeld in je BH stoppen kan misschien verlichtend werken.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Ik heb wel vaker in de PMS dagen zere tieten, maar dit slaat echt alles... als ik zwanger ben, ben ik dat pas vanaf dinsdag, eerder ga ik niet testen!

Ik heb wel een icepack, maar dat lijkt me zo naar! Hmm toch even proberen.
Ik hoop voor je dat je zwanger bent!!
Ik heb het ook bij PMS. Mij helpt het om een hele goede beha te dragen die veel ondersteuning geeft. Ik hoop voor je dat je zwanger bent
@ suhke, thanks! Ik ga er nog maar even niet vanuit.
Hoop dat dit je eerste zwangerschapskwaaltje is ;)
quote:groupie schreef op 16 juni 2012 @ 20:08:

Sorry dit topic is echt het juweeltje van de zaterdag avond, maar weet iemand een middeltje tegen zere borsten? De minne vallen er bijna af, ze gloeien (serieus, ze zijn warm!) en bij elke ademhaling worden mijn tepels hard omdat ze zo gevoelig zijn! Dit heb ik echt nog nooit meegemaakt!! Iemand tips?

Ik moet trouwens maandag ongesteld worden, maar aangezien ik al 2 jaar zwanger probeer te worden ga ik er voor het gemak even van uit dat dit PMS hormonen zijn.Doe toch alsjeblieft een test, dat was bij mij hét teken dat ik zwanger was toen ik voor het eerst zwanger werd.
Ik ben hier al sinds 2003, maar dat schijnt Viva niet te kunnen weergeven
Mijn tepels steken sinds vandaag helemaal uit, normaal zie je door mijn shirt alleen als het vriest een beetje iets zitten, nu de hele tijd! Bizar! Jojobaolie is trouwens ook fijn merk ik!
Klinkt goed... je zwanger wilt worden tenminste. Ook ik herken daar die heule zere tieten van ;)!

Zal lang duren voor het dinsdag is, fingers crossed dan maar....
Maandverband natmaken en even in de diepvries, help ook bij stuwing
a nick; ik denk dat dat nog geen zin heeft, ik begreep als je hormonen niet helemaal naar behoren werken, dat t soms tot 10 dagen na de gemiste menstruatie normaal is om negatief te testen als t wel raak is. En ik ben nu nog niet eens overtijd!
Wanneer ben je wel over tijd?

Ik denk echt dat je zwanger bent, in ieder geval hoop ik het heel erg voor je, ik ga duimen!
Ik ben hier al sinds 2003, maar dat schijnt Viva niet te kunnen weergeven
Wat ik me ineens herinner, bij mij hielp het als ik mijn borsten heel strak inzwachtelde, net als bij stuwing. Een strakke sportbeha hielp iets maar ik heb het, klinkt raar, ook wel eens met een sjaal gedaan.

Ik hoop het voor je.
Ja maar als je borsten nu al zo reageren op een mogelijke zwangerschap betekent dit dat het zwangerschapshormoon al volop in je lijf aanwezig is en dus aantoonbaar moet zijn met een test.

Koop ze bij kruidvat, 2 voor 5€. Mocht de eerste negatief zijn kun je na paar dagen altijd nog een keertje testen!

Ik hoop het voor je!
Een icepack?

En koop twee zwangerschapstesten bij het Kruidvat. Als het negatief is kun je de tweede op je NOD gebruiken, als het positief is kun je de tweede gebruiken om je ongeloof weg te halen
En dan wel hier komen melden als je test gedaan hebt he !

Knap dat je wilt wachten tot dinsdag, ik duim voor je !
Ik moet maandag ongesteld worden, misschien morgen. Ik krijg nu metformine voor m'n cyclus waar ik heel goed op reageer, maar daardoor wordt ik niet meer 10 dagen na m'n ovulatie ongesteld maar de laatste x op dag 14.

Heeel misschien test ik maandag, maar ik wacht het nu nog even af.

Ik lig nu zonder te leunen op een icepack met m'n voorgevel, haha echt heel charmant
Ik laat t sowieso even weten!
koolbladeren in je bh?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven