vind het eng :(

16-06-2012 19:46 44 berichten
Alle reacties Link kopieren
Nou zoals de titel dus als zegt, ik ben een beetje bang .

Ik heb twee weken geleden tijdens het uitgaan een jongen ontmoet, heb mn nummer gegeven en zijn aan het whatsappen geslagen .

Nou heel leuk en aardig allemaal, tot vandaag .

Ik was in het winkelcentrum en had dus geen bereik, hij feliciteerde me ergens mee en ik zei dankje wel, maar dat kwam dus n minuutje later bij hem aan, toen zei hij opeens ; wacht maar je krijgt volgende week een blauw oog van me .

Ik schrok me dood, wou ook niet op hem reageren maar een vriendin van mij heeft ook contact met hem en ben bang dat als ik hem negeer hij mij via haar pakt .

Ik wou het dus neutraal houden en zei van wat is er en waarom zeg je dat enz ..

Zegt ie ; ja ik zag dat je gewoon online was, en je liet me gewoon wachten, niemand laat mij wachten, als je dat wel doet dan is het klaar met je .

Ik had zoiets van ; wow wtf is er mis met jou .

Dus ik deed heel kortaf en hij stopte op een gegeven moment met appen .

Ik ben normaal helemaal niet iemand die dit soort dingen tegen zich laat zeggen, maar omdat ik echt denk dat hij een steekje los heeft zitten ben ik bang dat hij iets raars doet .

Ik weet ook dat hij volgende week in dezelfde club is als ik .

Ik ga hem denk ik blokkeren op wapp, maar ben bang dat hij erachter komt en iets doet, bij mij of bij mijn vriendin .

Ben ik nu aan het overdrijven of niet ?

En wat moet ik hiermee aan ?

Alle tips en ervaringen/adviezen zijn welkom !
Totaal blokkeren en nooit meer zien! Wat een freak
Hoe oud ben je? Vertel het aan mensen (ouders, broers/zussen,vrienden om je heen) en ga volgende week niet naar die club.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
quote:achnein schreef op 16 juni 2012 @ 19:48:

Totaal blokkeren en nooit meer zien! Wat een freak Ja dat sowieso.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Bewaar die app conversatie ook.
Bah...

Gewoon aan iedereen in je omgeving dit vertellen..
ik ben 18, hij is 23 .

Dat is niet echt een optie, ga er volgende week heen voor mn zus, die na n half jaar weer in NL is, mn vriendinnen weten het wel al, hebben hem ook geblokkeerd .

Maar mn ouders en mn zus ga ik het niet vertellen .
Mn mannelijke vrienden zal ik het zaterdagavond wel even vertellen, voor de zekerheid .

App gesprek heb ik bewaard !
quote:maeworthington schreef op 16 juni 2012 @ 19:52:

ik ben 18, hij is 23 .

Dat is niet echt een optie, ga er volgende week heen voor mn zus, die na n half jaar weer in NL is, mn vriendinnen weten het wel al, hebben hem ook geblokkeerd .

Maar mn ouders en mn zus ga ik het niet vertellen .Zorg dan dat je nooit alleen bent in die club. Ook niet als je richting toilet loopt.
Wat een idiote mafklapper overigens.
quote:achnein schreef op 16 juni 2012 @ 19:53:

[...]

Zorg dan dat je nooit alleen bent in die club. Ook niet als je richting toilet loopt.nee zal ik niet doen, misschien gebeurt er wel helemaal niks en stel ik me aan, vind het wel zo'n type die mooi weer speelt, maar ondertussen ..
quote:maeworthington schreef op 16 juni 2012 @ 19:55:

[...]

nee zal ik niet doen, misschien gebeurt er wel helemaal niks en stel ik me aan, vind het wel zo'n type die mooi weer speelt, maar ondertussen ..Dat hoop ik voor je! Maar better safe than sorry
quote:maeworthington schreef op 16 juni 2012 @ 19:55:

[...]

nee zal ik niet doen, misschien gebeurt er wel helemaal niks en stel ik me aan, vind het wel zo'n type die mooi weer speelt, maar ondertussen ..

Jouw intuïtie geeft aan dat je moet oppassen. Doe dat dan zoals jij denkt dat het het beste is. Het feit dat je hierover een topic opent zegt genoeg. Je hoeft in dit geval toch niet zeker te weten óf hij een mafklapper is? Of jij je aanstelt?

Ga hem gewoon volkomen uit de weg en negeer hem, en als je overdrijft dan overdrijf je maar. Ga af op wat je gevoel je zegt.
quote:Enn schreef op 16 juni 2012 @ 19:54:

Wat een idiote mafklapper overigens.Ja dat vind ik dus ook, maar omdat ie zo gestoord op me overkomt ben ik bang dat ie als ik m negeer of wat dan ook hele rare dingen gaat doen .
quote:maeworthington schreef op 16 juni 2012 @ 19:59:

[...]

Ja dat vind ik dus ook, maar omdat ie zo gestoord op me overkomt ben ik bang dat ie als ik m negeer of wat dan ook hele rare dingen gaat doen .Waarom dan persé wel naar die club?
Uuuh, dit is echt niet nrmaal hoor, ook al doet hij niks. Dus je overdrijft niet. Je hebt verder niks met hem gehad, gezoend ofzo?

Denk namelijk niet dat hij zo snel iets doet, licht wel je vrienden in. Sterkte, schrikken dit.
quote:Enn schreef op 16 juni 2012 @ 20:00:

[...]

Waarom dan persé wel naar die club?Doordat mn zus daar heen wil, eerste keer dat ze er weer is sinds een half jaar, en ik dit niet tegen dr wil vertellen .
quote:VotesforLeo schreef op 16 juni 2012 @ 20:00:

Uuuh, dit is echt niet nrmaal hoor, ook al doet hij niks. Dus je overdrijft niet. Je hebt verder niks met hem gehad, gezoend ofzo?

Denk namelijk niet dat hij zo snel iets doet, licht wel je vrienden in. Sterkte, schrikken dit.Nee echt helemaal niks, heb m èèn keer gezien, nee ik ben ook niet bang dat hij middenin een groep mensen een klap uitdeelt ofzo, maar ik vertrouw het gewoon niet helemaal .
Is dit echt gebeurd?!
quote:maeworthington schreef op 16 juni 2012 @ 20:03:

[...]

Nee echt helemaal niks, heb m èèn keer gezien, nee ik ben ook niet bang dat hij middenin een groep mensen een klap uitdeelt ofzo, maar ik vertrouw het gewoon niet helemaal .Vertrouw op je gevoel zoals Enn zegt. En dit klopt ook niet. Maar denk dat dit een gevalletje van een hard blaffende hond is, die niet helemaal spoort. Misschien wil hij meer van je, dat weet ik eigenlijk wel zeker.
Joh, waarom wil je het je ouders/zus niet vertellen? HIJ is de mafkees in het verhaal, niet jij. Niks om je voor te schamen hoor!
Gewoon met je whatsapp naar de politie en aangifte doen van bedreiging. Ik bedoel, je hebt het bewijs toch in handen?

(
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
quote:closednote schreef op 16 juni 2012 @ 20:28:

Is dit echt gebeurd?!(Nee, natuurlijk niet, maar ze moeetn wat doen tegen de verveling tijdens de vakantie._)
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Zus wel inlichten en niet naar die club gaan, je zus zal het begrijpen laat haar anders die whatsap lezen.
quote:Fame schreef op 16 juni 2012 @ 20:47:

Gewoon met je whatsapp naar de politie en aangifte doen van bedreiging. Ik bedoel, je hebt het bewijs toch in handen?

(Ja dat had ik dus al uitgezocht, dat kan niet omdat je ermee kan kloten en omdat je niet kan bewijzen dat HIJ het gestuurd heeft, kan ook iemand anders zijn geweest die bv op zijn telefoon zat .

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven