Mis de seks
zaterdag 16 juni 2012 om 21:04
zondag 17 juni 2012 om 01:27
Hoewel je niet een duidelijke vraag stelt hier, kan ik me wel iets voorstellen bij jouw situatie. De mogelijkheden liggen voor het oprapen zal ik maar zeggen maar je mist de klik met die ene speciale (man), de jou net iets meer geeft dan een ONS. Kan ik me wel iets bij voorstellen. Net als Achnein kan ik je niet helpen of adviseren. Ik ben al >30 jaar gelukkig getrouwd met een lieve man. Maar je gevoel en verlangen begrijp ik wel.
zondag 17 juni 2012 om 02:16
quote:missadventure schreef op 16 juni 2012 @ 21:54:
Suhke: Jeetje, ben je, je frustratie van het verlies bij voetbal hier aan het uitgooien? Relax, ieder mens maakt een foutje. Ik heb het toevallig niet al te duidelijk neer gezet. Mijn excuus.
Neuh!!! Voetbal... Wasda? Gefrustreerd?? Ook niet!! Jij was/bent onduidelijk! Én je leest tussen de regels door!
That's all!!
Suhke: Jeetje, ben je, je frustratie van het verlies bij voetbal hier aan het uitgooien? Relax, ieder mens maakt een foutje. Ik heb het toevallig niet al te duidelijk neer gezet. Mijn excuus.
Neuh!!! Voetbal... Wasda? Gefrustreerd?? Ook niet!! Jij was/bent onduidelijk! Én je leest tussen de regels door!
That's all!!
zondag 17 juni 2012 om 02:48
Slechte dag gehad suhke?
Kalm aan, ze verbeterd zichzelf toch...
''Suhke: Jeetje, ben je, je frustratie van het verlies bij voetbal hier aan het uitgooien? Relax, ieder mens maakt een foutje. Ik heb het toevallig niet al te duidelijk neer gezet. Mijn excuus''
overigs, hoeft ze dat niet eens te doen.
* Houd chillmodus aan*
Gudn8 Yall!
Kalm aan, ze verbeterd zichzelf toch...
''Suhke: Jeetje, ben je, je frustratie van het verlies bij voetbal hier aan het uitgooien? Relax, ieder mens maakt een foutje. Ik heb het toevallig niet al te duidelijk neer gezet. Mijn excuus''
overigs, hoeft ze dat niet eens te doen.
* Houd chillmodus aan*