Toetsenbord in de war
zaterdag 16 juni 2012 om 23:00
Hallo allemaal
Ik heb het idee dat mijn toetsenbord van slag is want alles staat door elkaar en cijfers kan ik niet typen
Heb ctrl en shift al geprobeerd maar dit helpt niets
Waarschijnlijk heb ik een toets ingedrukt maar ik weet niet welke
Wie weet de oplossing ?
Ik heb het idee dat mijn toetsenbord van slag is want alles staat door elkaar en cijfers kan ik niet typen
Heb ctrl en shift al geprobeerd maar dit helpt niets
Waarschijnlijk heb ik een toets ingedrukt maar ik weet niet welke
Wie weet de oplossing ?
I learned that pleasing everyone is impossible. But pissing everyone off is a piece of cake
zondag 17 juni 2012 om 04:09
heb je een @ bij je 2 staan? Sowieso is het niet goed als je een toetsenbord icoontje hebt, want dat betekend dat er minimaal 2 toetsenbord indelingen zijn. Als je er maar 1 hebt (de juiste) is die hele optie er niet en doet ctrl shift ook niks. Dus goed instellen en die 1ne indeling verwijderen, tenzij je elk duur van toetsenbord verwisseld, dan kan het handig zijn.
zondag 17 juni 2012 om 09:57
Hallo allemaal,
Bedankt voor de reacties ! Ik heb het stickje achterin mijn computer eruit gehaald en opnieuw in gestopt en nu is het probleem verholpen. Heb een draadloos toetsenbord.
Ik had de computer al een aantal keren uit-en aan gezet maar blijkbaar was het nodig om opnieuw contact te maken tussen computer en toetsenbord.
Heerlijk dat alles weer normaal is.
Groetjes van Speklapje.
Bedankt voor de reacties ! Ik heb het stickje achterin mijn computer eruit gehaald en opnieuw in gestopt en nu is het probleem verholpen. Heb een draadloos toetsenbord.
Ik had de computer al een aantal keren uit-en aan gezet maar blijkbaar was het nodig om opnieuw contact te maken tussen computer en toetsenbord.
Heerlijk dat alles weer normaal is.
Groetjes van Speklapje.
I learned that pleasing everyone is impossible. But pissing everyone off is a piece of cake