Heule zere tieten
zaterdag 16 juni 2012 om 20:08
Sorry dit topic is echt het juweeltje van de zaterdag avond, maar weet iemand een middeltje tegen zere borsten? De minne vallen er bijna af, ze gloeien (serieus, ze zijn warm!) en bij elke ademhaling worden mijn tepels hard omdat ze zo gevoelig zijn! Dit heb ik echt nog nooit meegemaakt!! Iemand tips?
Ik moet trouwens maandag ongesteld worden, maar aangezien ik al 2 jaar zwanger probeer te worden ga ik er voor het gemak even van uit dat dit PMS hormonen zijn.
Ik moet trouwens maandag ongesteld worden, maar aangezien ik al 2 jaar zwanger probeer te worden ga ik er voor het gemak even van uit dat dit PMS hormonen zijn.

zaterdag 16 juni 2012 om 21:59
Groupie, wat spannend!!
Ik slik ook metformine, maar heb afgelopen weken ook hormonen gespoten. En van die hormonen (vooral van pregnyl) krijg ik ook van die zere jetsers.. Ze worden ook groot, en dat waren ze al... Popman is n echte borstenman, dus kan zn geluk niet op, maar hij mag er echt echt echt niet aankomen, zo'n zeer doen ze.
Voor jou hoop ik op goed nieuws!!! Spannend, en hang in there.. in die ijscompressen
Ik slik ook metformine, maar heb afgelopen weken ook hormonen gespoten. En van die hormonen (vooral van pregnyl) krijg ik ook van die zere jetsers.. Ze worden ook groot, en dat waren ze al... Popman is n echte borstenman, dus kan zn geluk niet op, maar hij mag er echt echt echt niet aankomen, zo'n zeer doen ze.
Voor jou hoop ik op goed nieuws!!! Spannend, en hang in there.. in die ijscompressen

zondag 17 juni 2012 om 00:26
Even geniepig met m'n iPhone posten, haha ik zit op een verjaardag aan de cola light
Ik weet echt niet hoe ik straks moet gaan slapen, volgens mij knallen ze bijna
ik ga straks als ik thuis ben weer ff een icepack erbij pakken.
Als t morgen nog zo erg is ga ik een witte kool halen, dan eten we 's avonds met de rest de wittekool salade van Sonja Bakker, haha
Ik weet echt niet hoe ik straks moet gaan slapen, volgens mij knallen ze bijna

Als t morgen nog zo erg is ga ik een witte kool halen, dan eten we 's avonds met de rest de wittekool salade van Sonja Bakker, haha

zondag 17 juni 2012 om 00:51