Grrrrr, mannen!

17-06-2012 01:32 56 berichten
Alle reacties Link kopieren
Eindelijk vind ik na 4,5 jaar single te zijn geweest eens een man echt echt echt leuk.........

En dan; ben ik niet meer zo adrem, durf ik niet heel duidelijk te flirten, grrrr.

We chatten, heb em ook live gezien (per ongeluk), daarna chatten we weer.....en volgens mij flirten we met elkaar. Maar sjesus, wat ben ik onzeker ineens!

Ik ben een muts!!!! Wilde em echt echt echt vragen of ie morgen voetbal kwam kijken, maar ja.....het onderwerp autoś was toch iets veiliger

Grrrr, baal van mezelf!
Dat voetbal begint morgen pas om 20.45 dus nog tijd genoeg om 'm te vragen.

Hij chat en flirt met je, wat heb je te verliezen?
Gewoon doen! en via de chat is het makkelijker, ook wanneer hij ''nee'' zegt.
Tja Marjo.....omdat ik em echt echt echt leuk vind.....denk ik na zo"n chat; misschien zie ik het wel helemaal verkeerd

Baal echt van mezelf: ben echt heel stoer normaal hoor, maar deze man vindt ik echt leuk!
@Gurly; je hebt gelijk....
Ik snap je hoor,ik kan ook hartstikke onzeker worden van dit soort situaties. Maar aan de andere kant, nu ga je af zitten wachten tot hij de eerste stap zet....
precies zoals marjo zegt.

Ik ken het gevoel ook! Altijd zeker van mezelf totdat ik echt gek werd op me huidige vriend: pffff...raar is dat!

Maarja zodra jij de eerste stap zet: ben je blij dat je het hebt gedaan, ongeacht wat het antwoord is, duidelijkheid krijg je dan wel.

+ als hij ook er in geintereseert is, zal hij het waarschijnlijk nog waarderen ook!
Vind mezelf echt een duffe doos.....maar dat komt omdat ik hem echt echt echt ( had ik dat al gezegd?! ) heel leuk vind....

Wat denk je? Nu een sms of morgen???
Nu!
Nu! oja ik vermeld er altijd bij; Sorry als ik je evt, wakker heb gemaakt *(A)*
Thnx! Sms is weg......heb ook niks te verliezen, maar ergens voelt het wel zo......
Spannend! Issie nog wakker dat je weet???
Omdat je evt een mindere reactie kan krijgen en dat zou KUT zijn aangezien je gek op hem bent.. maar beter dat je nu weet waar je aan toe bent dan wanneer je nog nog noggggggg gekker op hem word toch?

En wie weet is jou stap voor een leuk mooi nieuw begin, ipv iets negatiefs
Hij ging slapen zei ie na onze chat zoń 3 kwartier terug.......en is een man die niet vastgeplakt zit aan zn telefoon

Ow, en ik weet al dat als ie zegt niet om voetbal te geven (want dat vraag ik me af), ik me dat weer totaal op mezelf betrek!
Grrr, ik weet het allemaal......maar IK iemand leuk vinden, echt leuk......das wel ff wennen
rustig afwachten, en mocht hij niet om voetbal geven ken je toch zeggen, dan kijken we wel wat anders
Hahaha gurly, ik en rustig afwachten....pfffff.......

Maar,.....ik heb wel initiatief getoond toch?! Nog een leuke humoristische swing in de sms.......

Laatst met een man gepraat (jawel!) die ook zei dat sommige mannen van initiatief houden, en dat je het zou merken als ze echt echt echt niks in je zagen.....
dat heb je zeker gedaan ! (initiatief getoond! )

humoristisch in een sms is altijd goed!

Meestal merk je wel als ze niks van je moeten.
Ik vind het zo moeilijk....maar ik wacht het nu maar gewoon af......

Natuurlijk wel een knauw in mn eigenwaarde als ik het heul anders ziet als hij.....;-)
dat is waar...maar zoals ik zei, dan weet je wel waar je aan toe bent!

ken je daarom nu ook niet slapen? of nog gewoon niet moe?
Initiatief is goed, vinden mannen net zo goed als vrouwen ook leuk!

Spannend,laat je wel wat weten hier?
Ik laat het zeker weten! Het is tenslotte jullie schuld dat ik die sms heb gestuurd
quote:rara70 schreef op 17 juni 2012 @ 02:26:

Ik laat het zeker weten! Het is tenslotte jullie schuld dat ik die sms heb gestuurd en dat om half 3...Scherp antwoord!
Wat Rose al niet met me doet!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven