Mis de seks

16-06-2012 21:04 17 berichten
Ik heb van alles gehad,

van een partner tot aan een friend with benefits en een one night stand.

Toch heb ik zo iets dat ik maar moet wachten op een partner om mijn behoeftes op te krikken, maar stiekem mis ik toch een friend with benefits.

Heeft iemand die ook mee gemaakt?
Alle reacties Link kopieren
Mooi.
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
ok............
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Aha..
Aha
goh ach tja

lastig?
Interessante opmerking... ik ga er eens diep over nadenken en dan kom ik erop terug bij je, OK?
Apart.
Haha, wat ik eigenlijk hoopte is dat er iemand het zelfde mee maakt. Het idee dat we niet alleen zijn.
Je vroeg toch nix!! Het was toch alleen een opmerking!

Schrijf er dan in het vervolg ff bij:

Heeft iemand dit toevallig ook meegemaakt? Dan heb ik het idee dat ik niet alleen ben!!!
Suhke: Jeetje, ben je, je frustratie van het verlies bij voetbal hier aan het uitgooien? Relax, ieder mens maakt een foutje. Ik heb het toevallig niet al te duidelijk neer gezet. Mijn excuus.
Ik vind ook dat velen een beetje overdreven reageren..
quote:missadventure schreef op 16 juni 2012 @ 21:50:

Haha, wat ik eigenlijk hoopte is dat er iemand het zelfde mee maakt. Het idee dat we niet alleen zijn.Helaas, ik kan je (alweer) niet helpen Ben al een paar jaar gelukkig getrouwd.
Hoewel je niet een duidelijke vraag stelt hier, kan ik me wel iets voorstellen bij jouw situatie. De mogelijkheden liggen voor het oprapen zal ik maar zeggen maar je mist de klik met die ene speciale (man), de jou net iets meer geeft dan een ONS. Kan ik me wel iets bij voorstellen. Net als Achnein kan ik je niet helpen of adviseren. Ik ben al >30 jaar gelukkig getrouwd met een lieve man. Maar je gevoel en verlangen begrijp ik wel.
quote:missadventure schreef op 16 juni 2012 @ 21:54:

Suhke: Jeetje, ben je, je frustratie van het verlies bij voetbal hier aan het uitgooien? Relax, ieder mens maakt een foutje. Ik heb het toevallig niet al te duidelijk neer gezet. Mijn excuus.

Neuh!!! Voetbal... Wasda? Gefrustreerd?? Ook niet!! Jij was/bent onduidelijk! Én je leest tussen de regels door!

That's all!!
Slechte dag gehad suhke?

Kalm aan, ze verbeterd zichzelf toch...

''Suhke: Jeetje, ben je, je frustratie van het verlies bij voetbal hier aan het uitgooien? Relax, ieder mens maakt een foutje. Ik heb het toevallig niet al te duidelijk neer gezet. Mijn excuus''

overigs, hoeft ze dat niet eens te doen.

* Houd chillmodus aan*

:-D Gudn8 Yall!
kan je iets missen wat je nog nooit gehad hebt, vraag ik me dan weer af? Ik denk het wel....

speeltjes kunnen waarschijnlijk niet vervangen wat een man kan geven?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven