vind het eng :(

16-06-2012 19:46 44 berichten
Alle reacties Link kopieren
Nou zoals de titel dus als zegt, ik ben een beetje bang .

Ik heb twee weken geleden tijdens het uitgaan een jongen ontmoet, heb mn nummer gegeven en zijn aan het whatsappen geslagen .

Nou heel leuk en aardig allemaal, tot vandaag .

Ik was in het winkelcentrum en had dus geen bereik, hij feliciteerde me ergens mee en ik zei dankje wel, maar dat kwam dus n minuutje later bij hem aan, toen zei hij opeens ; wacht maar je krijgt volgende week een blauw oog van me .

Ik schrok me dood, wou ook niet op hem reageren maar een vriendin van mij heeft ook contact met hem en ben bang dat als ik hem negeer hij mij via haar pakt .

Ik wou het dus neutraal houden en zei van wat is er en waarom zeg je dat enz ..

Zegt ie ; ja ik zag dat je gewoon online was, en je liet me gewoon wachten, niemand laat mij wachten, als je dat wel doet dan is het klaar met je .

Ik had zoiets van ; wow wtf is er mis met jou .

Dus ik deed heel kortaf en hij stopte op een gegeven moment met appen .

Ik ben normaal helemaal niet iemand die dit soort dingen tegen zich laat zeggen, maar omdat ik echt denk dat hij een steekje los heeft zitten ben ik bang dat hij iets raars doet .

Ik weet ook dat hij volgende week in dezelfde club is als ik .

Ik ga hem denk ik blokkeren op wapp, maar ben bang dat hij erachter komt en iets doet, bij mij of bij mijn vriendin .

Ben ik nu aan het overdrijven of niet ?

En wat moet ik hiermee aan ?

Alle tips en ervaringen/adviezen zijn welkom !
Dan je zus inlichten en ergens anders op stap gaan. Waarom zou je jezelf een vervelende avond bezorgen. Ik snap die eigenwijsheid niet zo van ik-moet-en-zal-daar-toch-naartoe.

Als dit over een paar weken wellicht is overgewaaid kunnen jullie alsnog daar naartoe. Die club loopt niet weg.
Huts!
zat net te bellen met mn vriendin die dus ook met hem contact heeft, hij doet ook niet helemaal normaal tegen haar .

Hij vroeg of ze dik of dun was (????) en zei tegen dr dat ze af moest vallen, dat ze tegen zichzelf moest zeggen dat ze een mislukkeling was (ter motivatie ) en bleef hier maar over door gaan, ze heeft heel kort af geantwoord maar heeft hem niet geblockt, ik zei dat ze dat wel moest doen, maar ze zei ; nee joh we negeren hem gewoon .

Hoor ook net dat het nog niet zeker is of hij volgend weekend er ook is, omdat hij zich niet lekker voelt .

Heb btw ook afgesproken dat we alleen gaan als hij er niet is, dan gaan we ergens anders heen .

Bah wat een manipulerende arrogante hufter zeg .
Dat je met zo iemand in contact bent, zeg.

Negeren en maak je niet dik.
TO, voor de volgende keer...
quote:Ksenija schreef op 16 juni 2012 @ 23:15:

Dat je met zo iemand in contact bent, zeg.

Doe toch niet altijd zo wereldvreemd
Maar ik kan toch ook niet aan iemand ruiken dat ie zulke rare dingen doet/zegt ?

Voordat ik contact met m heb ?
Vaak merk je direct of iemand snugger is of niet.

Enfin, je bent nog op tijd om het af te kappen.

Volgende keer misschien wat meer de kat uit de boom kijken.
Nee joh, to, tuurlijk niet. Soms lijkt iemand normaler dan normaal en blijkt het de grootste engerd te zijn. Natuurlijk zijn er wel aanwijzingen vaak. Nu gaan jouw alarmbellen af, dus afstand en niet meer reageren.
quote:maeworthington schreef op 16 juni 2012 @ 21:17:

[...]

Ja dat had ik dus al uitgezocht, dat kan niet omdat je ermee kan kloten en omdat je niet kan bewijzen dat HIJ het gestuurd heeft, kan ook iemand anders zijn geweest die bv op zijn telefoon zat .Misschien is er een mogelijkheid om in¨plaats van aangifte wel een melding te maken bij de politie?
Je hebt een redelijke kans dat hij bekend is bij de politie. Ze kunnen hem misschien niet vervolgen op basis van een paar wa berichten (aangifte), maar ze kunnen zeker wel een praatje met hem gaan maken op basis van een melding.

En ze kunnen jou ook adviseren.
Opinions are like assholes. Everybody has one.
Heb hem geblokkeerd, we zullen wel zien

In ieder geval allemaal bedankt voor de reacties !
quote:BWitched schreef op 17 juni 2012 @ 07:36:

Je hebt een redelijke kans dat hij bekend is bij de politie. Ze kunnen hem misschien niet vervolgen op basis van een paar wa berichten (aangifte), maar ze kunnen zeker wel een praatje met hem gaan maken op basis van een melding.

En ze kunnen jou ook adviseren.dat kan je vergeten.
Is het raar als ik totaal niet begrijp dat iemand die bedreigd word met een blauw oog dan heel passief gaat vragen waarom iemand dat zegt?

WTF! Mijn advies zou zijn laat dat stripfiguur meteen weten dat hij de verkeerde voor zich heeft en dat soort achterlijke dingen maar tegen een ander moet vekondigen. Oppleuren uit je buurt en nooit meer tegen je praten. Gelijk iedereen die het maar horen wil vertellen wat een gek het is en vrolijk doorgaan met je leven. Zulke types voelen zich alleen maar machtig als je ze de kans geeft, gelijk afkappen die handel.
Hij stuurt dat niemand he laat wachten???

Dan zou ik sturen, nou... wie denk je dat je bent? god ofzo?

Wen er maar aan want met zon karakter kun je wachten tot je een ons weegt tot iemand eindelijk jou aardig vind.

Mooie klootviool die je bent.

En gewoon heen gaan.

Als ie wil slaan dan slaat die maar.

Zal hem duur komen te staan ben ik bang.

Je loopt toch niet weg voor een paar tikken?

Laat hem maar komen, als jij je bang opstelt dan zal die dat uitbuiten tot en met.

Geen angst laten zien.

Laat maar komen, je bent toch niet alleen.

En niet wegkruipen voor zon malloot.
quote:maeworthington schreef op 16 juni 2012 @ 21:38:

zat net te bellen met mn vriendin die dus ook met hem contact heeft, hij doet ook niet helemaal normaal tegen haar .

Hij vroeg of ze dik of dun was (????) en zei tegen dr dat ze af moest vallen, dat ze tegen zichzelf moest zeggen dat ze een mislukkeling was (ter motivatie ) en bleef hier maar over door gaan, ze heeft heel kort af geantwoord maar heeft hem niet geblockt, ik zei dat ze dat wel moest doen, maar ze zei ; nee joh we negeren hem gewoon .

Hoor ook net dat het nog niet zeker is of hij volgend weekend er ook is, omdat hij zich niet lekker voelt .

Heb btw ook afgesproken dat we alleen gaan als hij er niet is, dan gaan we ergens anders heen .

Bah wat een manipulerende arrogante hufter zeg .

Dan moet ze naar hem toe sturen dat hij elke dag in de spiegel moet kijken en dan moet zeggen je bent een lelijke loser niemand wil je, je denkt god te zijn, maar je faalt in alles, je denkt dat je knap bent maar je bent niet om aan te zien, en je piemeltje is werkelijk een tje tje tje, en die kan niet stijf blijven ook.

Zo lang tot hij impotent word van de onzekerheid.

Dat zijn moeder teleurgesteld zal zijn dat hij haar zoon is, en eigenlijk liever een andere baby mee wilde nemen.

en huilde toen ze zag dat hij haar kindje nou eenmaal was.

Dat zijn vader altijd zal denken dat moeders vreemd is gegaan met een trol, omdat hij nou eenmaal zo lelijk is.

Zo.

Psychishe mishandeling ben ik ook goed in als het moet.
quote:khemam schreef op 17 juni 2012 @ 15:12:

Is het raar als ik totaal niet begrijp dat iemand die bedreigd word met een blauw oog dan heel passief gaat vragen waarom iemand dat zegt?

WTF! Mijn advies zou zijn laat dat stripfiguur meteen weten dat hij de verkeerde voor zich heeft en dat soort achterlijke dingen maar tegen een ander moet vekondigen. Oppleuren uit je buurt en nooit meer tegen je praten. Gelijk iedereen die het maar horen wil vertellen wat een gek het is en vrolijk doorgaan met je leven. Zulke types voelen zich alleen maar machtig als je ze de kans geeft, gelijk afkappen die handel.ik vind dat ook raar.
quote:dolores007 schreef op 17 juni 2012 @ 21:17:

[...]

Dan moet ze naar hem toe sturen dat hij elke dag in de spiegel moet kijken en dan moet zeggen je bent een lelijke loser niemand wil je, je denkt god te zijn, maar je faalt in alles, je denkt dat je knap bent maar je bent niet om aan te zien, en je piemeltje is werkelijk een tje tje tje, en die kan niet stijf blijven ook.

Zo lang tot hij impotent word van de onzekerheid.

Dat zijn moeder teleurgesteld zal zijn dat hij haar zoon is, en eigenlijk liever een andere baby mee wilde nemen.

en huilde toen ze zag dat hij haar kindje nou eenmaal was.

Dat zijn vader altijd zal denken dat moeders vreemd is gegaan met een trol, omdat hij nou eenmaal zo lelijk is.

Zo.

Psychishe mishandeling ben ik ook goed in als het moet.Altijd even wijs en volwassen...
quote:Ksenija schreef op 17 juni 2012 @ 21:36:

[...]

ik vind dat ook raar.

Misschien omdat ze bang is?

@TO: ik zou dit wel aan je ouders laten zien.
Wat Sushilala zegt, zeker aan je ouders vertellen. En ik zou ook even uitzoeken of hij 'gevaarlijk' is, even rondvragen. Hij spoort niet en dit soort jongens kunnen rare dingen doen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven