Ben ik dom geweest?

17-06-2012 11:47 59 berichten
Alle reacties Link kopieren
Zeg maar gerust ja.......

Oké dit is er gebeurd. Vanacht een one-night stand gehad, nooit gedacht dat het me zou overkomen, maar ja het is toch gebeurd!!

Ik heb veilig seks gehad met condoom, hij heeft mij niet gebeft en ik hem niet gepijpt. Dus in principe zou ik denken, já geen groot risico op een soa gelopen!

Maar nu, we hebben dus wel gezoend en hij heeft mij over heel mijn lichaam kusjes gegeven en met zijn mond/tong aan mijn tepels gezeten.

Vanochtend schrok ik me dood!! De avond ervoor had hij nog helemaal geen bultjes oid bij zijn mond, 's ochtends zag ik dat hij een soort bultje op zijn lip had. Ik ben nu zo bang dat evt een koortslip is geweest en dan heeft hij mij over heel mijn lichaam (gelukkig niet mijn geslachtsdeel!) gezoend.

Maar, dus wel mijn tepels..... Ik heb geen idee of het een koortslip is/word, zie hem denk ik ook niet binnen nu en een week weer.

Tja, ben ik lekker dom geweest??
TO, ben je daar nog ergens? Je hebt een serieus probleem. Nee, niet met dat vermeende bultje, maar met je irreële angst. Voor de derde maal: ben je je daar bewust van? Had je er al hulp voor (even geen energie om de andere topics door te spitten)?

Hoop dat je nog reageert.
Of gewoon een snotje dat op zijn lip gevallen is.
quote:molly74 schreef op 17 juni 2012 @ 12:24:

TO, ben je daar nog ergens? Je hebt een serieus probleem. Nee, niet met dat vermeende bultje, maar met je irreële angst. Voor de derde maal: ben je je daar bewust van? Had je er al hulp voor (even geen energie om de andere topics door te spitten)?

Hoop dat je nog reageert.

Ja, ik hoor inderdaad aan de reacties al wel weer dat het irrieele angst is en dat het eigenlijk nergens op slaat..

maar toch gebeurd er bij mij elke keer wel weer iets stoms, nu dus ook weer met dat bultje op zijn lip, daar kan ik me nu de hele dag zorgen over maken en allerlei scenario's over indenken :(

ben begonnen met therapie, maar ga waarschijnlijk naar de 2e lijns moet dat nog overleggen met de ha aangezien ik 1e lijns gewoonweg niet meer kan betalen..
quote:rionyriony schreef op 17 juni 2012 @ 12:18:

Bah wat vies. Zo worden kinderen ook besmet he, door tantes die een kind zonodig moeten zoenen.
Dat e rbij jou iedere keer wat stoms gebeurt, wat zijn daar dan ooit de gevolgen van geweest?
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Ha, fijn dat je er nog bent.

Je weet in je hoofd ook vast wel dat het 'nergens op slaat'. Maar van binnen voelt het toch angstig. Dat is het tegenstrijdige eraan.

Goed dat je al therapie hebt. Maar het werkt nog niet echt, wel? Want je blijft steeds je zorgen posten, terwijl je vast al wel geleerd is dat dit niet handig is. Je krijgt er geen geruststelling door. En mocht je dat wel voor heel even krijgen, dan komt die angst toch weer bovendrijven na een tijdje. Hiermee, of met een ander voorval.

Het is in ieder geval niet 'iets stoms' van je, zoals je schrijft. Er gaat gewoon even wat mis tussen gevoel en verstand. Daar zit een verstoring, wellicht veroorzaakt door iets wat je eerder hebt meegemaakt en wat je angst gaf, waardoor je met huidige voorvallen iedere keer die link weer trekt naar toen. Maar met goede hulp kun je daar echt wel weer van af komen hoor.
ik weet niet wat dommer is de ONS of je vraag
quote:molly74 schreef op 17 juni 2012 @ 12:34:

Ha, fijn dat je er nog bent.

Je weet in je hoofd ook vast wel dat het 'nergens op slaat'. Maar van binnen voelt het toch angstig. Dat is het tegenstrijdige eraan.

Goed dat je al therapie hebt. Maar het werkt nog niet echt, wel? Want je blijft steeds je zorgen posten, terwijl je vast al wel geleerd is dat dit niet handig is. Je krijgt er geen geruststelling door. En mocht je dat wel voor heel even krijgen, dan komt die angst toch weer bovendrijven na een tijdje. Hiermee, of met een ander voorval.

Het is in ieder geval niet 'iets stoms' van je, zoals je schrijft. Er gaat gewoon even wat mis tussen gevoel en verstand. Daar zit een verstoring, wellicht veroorzaakt door iets wat je eerder hebt meegemaakt en wat je angst gaf, waardoor je met huidige voorvallen iedere keer die link weer trekt naar toen. Maar met goede hulp kun je daar echt wel weer van af komen hoor.

Het werkt inderdaad nog niet helemaal nee zo te zien!

Wat Molly zegt klopt helemaal, ik ken het gevoel en je kunt er echt met goede hulp vanaf komen!!

* laatste stukje verwijderd omdat het toch een beetje te prive was
quote:wiswassie schreef op 17 juni 2012 @ 12:42:

[...]

Het werkt inderdaad nog niet helemaal nee...aan je andere topics te zien ok niet!Ben je nu aan het dubbelnicken TO? Maakt mij niet uit (zolang het duidelijk is), maar je kunt door de mods een waarschuwing o.i.d. krijgen, let daar op.
Die qoute net... was niet helemaal wat jij in eerste instantie schreef.

Toevallig heb ik door in mijn browser met mijn pijltje naar links te gaan, je originele tekst nog kunnen zien (en heb 'm even opgeslagen). Dit ter info beste TO. Kun je uitleg komen geven? Wel zo eerlijk voor degenen die serieus reageerden.

Want je raakt meer en meer verstrikt in je eigen gedachten, gevoelens en handelingen op deze manier. Dus in antwoord op wat Fame vroeg ('wat zijn de gevolgen'): nou, dít zijn dus gevolgen van zo'n angststoornis, waar het dus onder valt. TO, kom op, durf naar jezelf te kijken, werk aan jezelf, want zo gaat het niet goed!
TO, ik ga even heel eerlijk zijn, maar dat zal ook vast hard aankomen.

Aangezien ik nu heb gezien dat je onder twee namen schrijft (wat mág, maar niet in één topic, dus let op), vind ik zelfs dat jíj dom bent geweest. Maar dan niet zozeer om besmet te RAKEN, maar om een ander te besmetten! Want gisteren schreef je dit:

help, soa?!

Je had dus zélf al ergens last van, en zoent dan nog met een ander? TO, op welke manier dan ook, ga echt verder met hulp zoeken!!
Heh WTF.
Molly, ik ga jou inspector Molly noemen
Haha Xallie. Komt goed uit, zit toch al als vast teamlid in het Grote kleine investigation-topic.

Heb dat ooit ook gehad met een andere forummer (geen idee meer wie, maar het was ook iemand met overmatige angst), dat ik per toeval de originele tekst nog zag staan. En voor mij zelf maakt het niet uit, maar ze houden zichzelf ermee voor de gek.
Ik had even geloept en ik zie ook alleen maar hygiëne topics.

To je hebt overduidelijk een probleem daarmee.
TO, is u er nog?? In welke hoedanigheid dan ook?
Lees al je OP's van al je topics nog eens door...
quote:sissley1 schreef op 17 juni 2012 @ 11:47:

Vanochtend schrok ik me dood!! De avond ervoor had hij nog helemaal geen bultjes oid bij zijn mond, 's ochtends zag ik dat hij een soort bultje op zijn lip had.

Je zou gewoon aan hem kunnen vragen of hij orale herpes heeft.

"Koortslip" klinkt wat sympathieker uiteraard

Mensen die symptomen hebben weten dat doorgaans wel van zichzelf....

quote:sissley1 schreef op 17 juni 2012 @ 11:47:

Zeg maar gerust ja.......

Oké dit is er gebeurd. Vanacht een one-night stand gehad, nooit gedacht dat het me zou overkomen, maar ja het is toch gebeurd!!

Ik heb veilig seks gehad met condoom, hij heeft mij niet gebeft en ik hem niet gepijpt. Dus in principe zou ik denken, já geen groot risico op een soa gelopen!

Maar nu, we hebben dus wel gezoend en hij heeft mij over heel mijn lichaam kusjes gegeven en met zijn mond/tong aan mijn tepels gezeten.

Vanochtend schrok ik me dood!! De avond ervoor had hij nog helemaal geen bultjes oid bij zijn mond, 's ochtends zag ik dat hij een soort bultje op zijn lip had. Ik ben nu zo bang dat evt een koortslip is geweest en dan heeft hij mij over heel mijn lichaam (gelukkig niet mijn geslachtsdeel!) gezoend.

Maar, dus wel mijn tepels..... Ik heb geen idee of het een koortslip is/word, zie hem denk ik ook niet binnen nu en een week weer.

Tja, ben ik lekker dom geweest??Mens je hebt issues en niet te weinig ook.
quote:thee schreef op 17 juni 2012 @ 13:21:

Lees al je OP's van al je topics nog eens door...Jij ook trouwens.
In plaats van die kerels steeds te verdenken moet je die ranzigheid eens bij jezelf opzoeken. Bah.
TO, antwoord je nog even n.a.v. je laatste posting? Je laat je nu wel erg kennen eerlijk gezegd.
Gewoon een zoen lip / ook wel koorts lip genoemd krijg ke ook van vuile glazen e.d.

En wees niet bang alleen wanneer hij je gebeft zou hebben en het blaasje zou springen heb je een probleem.

Nu thuis gewoon zeggen denk dat ze daar de glazen niet goed spoelden.

Had het in mijn jeugd ook veel en was ook altijd de klos na familie feestjes
Rob, vast goed bedoeld. Maar lees even het topic terug. We wachten nog op reactie van TO.
Ik UP 'm even, want ik wil niet dat TO (meerdere malen) stilletjes verdwijnt. We reageren (over het algemeen) serieus, dan vraag ik ook een serieuze reactie terug.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven