Ben ik dom geweest?

17-06-2012 11:47 59 berichten
Alle reacties Link kopieren
Zeg maar gerust ja.......

Oké dit is er gebeurd. Vanacht een one-night stand gehad, nooit gedacht dat het me zou overkomen, maar ja het is toch gebeurd!!

Ik heb veilig seks gehad met condoom, hij heeft mij niet gebeft en ik hem niet gepijpt. Dus in principe zou ik denken, já geen groot risico op een soa gelopen!

Maar nu, we hebben dus wel gezoend en hij heeft mij over heel mijn lichaam kusjes gegeven en met zijn mond/tong aan mijn tepels gezeten.

Vanochtend schrok ik me dood!! De avond ervoor had hij nog helemaal geen bultjes oid bij zijn mond, 's ochtends zag ik dat hij een soort bultje op zijn lip had. Ik ben nu zo bang dat evt een koortslip is geweest en dan heeft hij mij over heel mijn lichaam (gelukkig niet mijn geslachtsdeel!) gezoend.

Maar, dus wel mijn tepels..... Ik heb geen idee of het een koortslip is/word, zie hem denk ik ook niet binnen nu en een week weer.

Tja, ben ik lekker dom geweest??
Yup, je bent dom geweest. De volgende keer ook een condoom over het hoofd trekken
Dus nu ben je bang voor koortstepels?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Geen idee! Wil zometeen geen koortsuitslag op mijn lichaam of tepels krijgen nee!
quote:pompsnol schreef op 17 juni 2012 @ 11:49:

Yup, je bent dom geweest. De volgende keer ook een condoom over het hoofd trekken
Bgb

T zal wel niets zijn hoor TO. Zolang hij geen koortserige korsterige lip heeft zal t wel meevallen.
Aan de hand van je OP vermoedde ik al dat er meer van zulke angsten bij jou spelen. En na het loepen bleek dat dus ook.

Heb je zelf in de gaten, beste Sissley1, dat je overmatige (en irreële) angst hebt?
quote:sissley1 schreef op 17 juni 2012 @ 11:50:

Geen idee! Wil zometeen geen koortsuitslag op mijn lichaam of tepels krijgen nee!

Koortsuitslag op je lichaam/ tepels; nooit van gehoord.

Wat wel kan is, wanneer je het herpesvirus in je ljif hebt, gordelroos. Maar dan heb je al een verminderde weerstand als je daar een uitbraak van krijgt.

Zelf nooit een koortslip gehad?
Volgende keer een regenpak aantrekken zou ik zeggen......

Kom op zeg, je bent wel erg hysterisch om niks.
quote:pompsnol schreef op 17 juni 2012 @ 11:49:

Yup, je bent dom geweest. De volgende keer ook een condoom over het hoofd trekken Zo kan het ook.

http://www.youtube.com/watch?v=7YFC0O393DQ
JE weet toch wel dat jij overal gevaar in ziet he! Misschien moet je eens naar je huisarts.
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Meisje Vrouw ga alsjeblieft een keer naar de huisarts!
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
quote:nouschi schreef op 17 juni 2012 @ 11:55:

Meisje ga alsjeblieft een keer naar de huisarts!Meisje? TO is moeder van twee pubers.
Nou, berg je maar. Die vent heeft je vernaggeld.
quote:molly74 schreef op 17 juni 2012 @ 11:51:

Aan de hand van je OP vermoedde ik al dat er meer van zulke angsten bij jou spelen. En na het loepen bleek dat dus ook.

Heb je zelf in de gaten, beste Sissley1, dat je overmatige (en irreële) angst hebt?

TO, lees hier eens, misschien herken je er iets uit.

bang iets onder de leden te hebben
Wilde gok, eerste keer dat je zoent met een man met sterke baardgroei?
quote:liselore3punt0 schreef op 17 juni 2012 @ 12:04:

Wilde gok, eerste keer dat je zoent met een man met sterke baardgroei?To heeft nergens last van maar meent deze morgen een bultje op lip man te hebben gespot.
Pff wat een hysterie om niets.
Oh op zijn lip!

Jaaaaaa. Tjonge jonge TO beter op letten de volgende keer!

Ik denk dat het dodelijk is.
Check of je binnen nu en 6 uur geen roze vlekjes met wit-rood en pimpelpaars randje over je hele lichaam krijgt, dan kan het weleens foute boel zijn...
Bah wat vies. Zo worden kinderen ook besmet he, door tantes die een kind zonodig moeten zoenen.
it's a big club and you ain't in it
quote:rionyriony schreef op 17 juni 2012 @ 12:18:

Bah wat vies. Zo worden kinderen ook besmet he, door tantes die een kind zonodig moeten zoenen.TO zegt niet dat de man een koortslip hééft, maar TO is een beetje angstig ingesteld en ziet de donkerste scenarios graag voor zich.
Koortsuitslag krijg je van koorts.

Niet van iemand anders zn koortslip, daar krijg je herpes van.

En nee..niet op je tepels
Misschien was het een spermarestje.
Builenpest. Ik denk dat het builenpest is.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven