Ja, ik knutsel!
zaterdag 16 juni 2012 om 14:57
Of nog erger, ik ben korte tijd geleden fanatiek aan het Fimo-kleien geslagen. Moest voor het werk met klei gaan werken, ben toen over gestapt op Fimo en sindsdien is het hek van de dam...
Zijn er meer van die suftrutten hier met van die übersuffe en stoffige hobbies, of wordt het tijd voor een enkeltje Libelle?
Zijn er meer van die suftrutten hier met van die übersuffe en stoffige hobbies, of wordt het tijd voor een enkeltje Libelle?
668, the neighbour of the Beast
zondag 17 juni 2012 om 17:35
Wat leuk! Ik kende het helemaal niet, fimo-kleien.
Even een beetje op internet geneusd en kwam veel leuke plaatjes tegen. Leuke zelfgemaakte kralen ook:
* voelt een nieuwe hobby opborrelen *
Zelf brei en haak ik. De dingen die ik maak moeten wel een beetje functioneel zijn, dus bij mij geen amigurumi e.d. in huis, maar wel rokjes, tassen, sjaals, mutsen, enzovoort.
Even een beetje op internet geneusd en kwam veel leuke plaatjes tegen. Leuke zelfgemaakte kralen ook:
* voelt een nieuwe hobby opborrelen *
Zelf brei en haak ik. De dingen die ik maak moeten wel een beetje functioneel zijn, dus bij mij geen amigurumi e.d. in huis, maar wel rokjes, tassen, sjaals, mutsen, enzovoort.
zondag 17 juni 2012 om 18:10
Ik sta serieus versteld van al het moois!!
Elmer, prachtig gewoon! Dat is jereinste kunst!!
(en geen geknutsel!)
Sneeuwvlokje, wat leuk wat jij maakt. Ben je van het sokken breien afgestapt??
Voor de duidelijkheid: Ik ben Lys, maar kan (nog) niet op mijn andere account komen.
Vreselijk leuk jullie weer te zien!
Elmer, prachtig gewoon! Dat is jereinste kunst!!
(en geen geknutsel!)
Sneeuwvlokje, wat leuk wat jij maakt. Ben je van het sokken breien afgestapt??
Voor de duidelijkheid: Ik ben Lys, maar kan (nog) niet op mijn andere account komen.
Vreselijk leuk jullie weer te zien!
zondag 17 juni 2012 om 18:18
zondag 17 juni 2012 om 18:20
zondag 17 juni 2012 om 18:20
Ik teken en schilder...
Maar ik ben 20 en dus ook nog lang niet op libelleleeftijd.
Heb er alleen door mijn studie véél te weinig tijd voor.
Heb toevallig deze week nog portret getekend. Nu lig ik dus met m'n studie achter op schema en zit ik nu al de hele dag hard door te werken om morgen weer een beetje bij te lopen.
Maar ik ben 20 en dus ook nog lang niet op libelleleeftijd.
Heb er alleen door mijn studie véél te weinig tijd voor.
Heb toevallig deze week nog portret getekend. Nu lig ik dus met m'n studie achter op schema en zit ik nu al de hele dag hard door te werken om morgen weer een beetje bij te lopen.
zondag 17 juni 2012 om 18:31
(ben zelf denk ik 2 jaar niet meer hier geweest. Dus jij hebt ook een pauze genomen?
Ik vind het alleen zo stom om overal maar te roepen: Joehoe, ik ben het hoor. Alsof ze daarop zitten te wachten, haha.
Onderschrift is wel hetzelfde. Kun je mensen ook makkelijk aan herkennen. De jouwe bv is voor eeuwig in mijn heugen gegrift)
Ik vind het alleen zo stom om overal maar te roepen: Joehoe, ik ben het hoor. Alsof ze daarop zitten te wachten, haha.
Onderschrift is wel hetzelfde. Kun je mensen ook makkelijk aan herkennen. De jouwe bv is voor eeuwig in mijn heugen gegrift)
zondag 17 juni 2012 om 18:33
Snjokorn heeft 'm al gezien dus
Vooruit dan maar, hier is Harrie, mijn allereerste fimobaksel ooit;
@Lys;
Ik was gewoon een beetje forummoe. Ik merkte dat ik het forum teveel als verplichting ging zien en dat vond ik niet oké.
Druk geweest met werk en andere zaken en gewoon geen tijd en zin in Viva.
Jij?
Vooruit dan maar, hier is Harrie, mijn allereerste fimobaksel ooit;
@Lys;
Ik was gewoon een beetje forummoe. Ik merkte dat ik het forum teveel als verplichting ging zien en dat vond ik niet oké.
Druk geweest met werk en andere zaken en gewoon geen tijd en zin in Viva.
Jij?
668, the neighbour of the Beast
zondag 17 juni 2012 om 18:36
Ik vind Harrie cuuuuute.
Ik wil nu ook een Harrie!! *stampvoet*
Was het sfeertje hier best zat. Wat een gezeur en geneuzel. Hoe harder, hoe beter... niet mijn ding.
Toen ging ik ook nog eens naar *leuke baan* (haal ik zo weer weg), daar heb ik hard gewerkt om een beetje vooruit te komen. Dus dat vroeg ook al mijn energie. Ik heb het toen ook geen seconde gemist. Cold turky was geen probleem.
Ik wil nu ook een Harrie!! *stampvoet*
Was het sfeertje hier best zat. Wat een gezeur en geneuzel. Hoe harder, hoe beter... niet mijn ding.
Toen ging ik ook nog eens naar *leuke baan* (haal ik zo weer weg), daar heb ik hard gewerkt om een beetje vooruit te komen. Dus dat vroeg ook al mijn energie. Ik heb het toen ook geen seconde gemist. Cold turky was geen probleem.
zondag 17 juni 2012 om 18:36
Marels: nee, ik had 'm nog niet gezien (maar heb wel je andere topic gelezen). Ik vind 'm leuk *'t was vannacht niet zo helder meer duidelijk... niet goed genoeg naar fotootje gekeken*
Lys: ik heb me zeggen en schrijven gelukkig pas 1 keer in m'n fikken gesneden, zette iets teveel kracht en mesje brak af. Het bloedde als een rund kan ik je zeggen...
Lys: ik heb me zeggen en schrijven gelukkig pas 1 keer in m'n fikken gesneden, zette iets teveel kracht en mesje brak af. Het bloedde als een rund kan ik je zeggen...
Snjókorn falla, á allt og alla