Ja, ik knutsel!

16-06-2012 14:57 3005 berichten
Alle reacties Link kopieren
Of nog erger, ik ben korte tijd geleden fanatiek aan het Fimo-kleien geslagen. Moest voor het werk met klei gaan werken, ben toen over gestapt op Fimo en sindsdien is het hek van de dam...

Zijn er meer van die suftrutten hier met van die übersuffe en stoffige hobbies, of wordt het tijd voor een enkeltje Libelle?
668, the neighbour of the Beast
quote:Liquorice schreef op 17 juni 2012 @ 19:36:

Ik schaamde me vroeger dood voor mijn suffe hobby's. Ik teken, schilder, klei en naai namelijk ook (met een naaimachine he, no pun intended ). Maar het is zo heerlijk rustgevend. Vroeger was ik ook altijd bezig met punniken, papieren kleedjes knippen en andere rotzooidingen. Macrameeen, ook helemaal te gek.Zoooo herkenbaar. Hardstikke hip zijn we nu met onze hobby's.
Snjókorn falla, á allt og alla
Ik zag pas een leuk boek om van stof kinderknuffels te maken (dieren). Zo leuk. Kreeg gelijk zin. Boek laten staan met de gedachte: knutselen op mijn leeftijd is meutig. Ga er door dit topic toch anders over denken
Waar zit de any-key?
quote:rosanna08 schreef op 17 juni 2012 @ 18:48:

mijn eerste mozaiek

[afbeelding]Wauw! Mooi zeg!
Naaien kan ik dan weer niet

En waarom Houston, als jij het toch leuk vindt is het goed toch?
Wat een mooie dingen komen er hier voorbij! Ik heb zelf een paar jaar cursus gegeven in groendecoraties. Ik vind het leuk om te tuinieren. Ik heb pas een workshop zilverklei gevolgd en ik heb voor mijn dochter een konijn gebreid (hoe schrijf je dat? Ook viltpopjes/beestjes maken etc vind ik leuk... Enne, ik vind ook niet dat ik de Libelle leeftijd heb!
Proud to be meutig enzo

Ondertussen vordert mijn heks langzaam....
quote:houston77007 schreef op 17 juni 2012 @ 19:53:

Ik zag pas een leuk boek om van stof kinderknuffels te maken (dieren). Zo leuk. Kreeg gelijk zin. Boek laten staan met de gedachte: knutselen op mijn leeftijd is meutig. Ga er door dit topic toch anders over denken

Morgenochtend gelijk dat boek gaan halen

Knutselen is leuk; tijd voor jezelf, even aan iets totaal anders denken dan RL en het houdt je van de straat
quote:Marels schreef op 17 juni 2012 @ 20:01:

Proud to be meutig enzo

Ondertussen vordert mijn heks langzaam....Ook van haar willen we graag een foto straks
*steekt vinger op, want knutselt*

Ik deed heel veel, maar door tijdgebrek niet veel meer de laatste tijd. Niet alleen het forum, maar vooral kinderen (en studie en werk) kapen veel tijd weg. Maar as we speak zit ik achter mijn nieuwe bureau op onze eindelijk-opgeknapte zolder. Ik heb al mijn knutselspullen al uitgezocht, zitten heerlijk geordend in fijne doosjes en kratjes. Nu weer aan een project beginnen (heb er zo al 10 in mijn hoofd, maar waar ga ik starten??).

Ik heb poppetjes van vilt, teken, maak sieraden, heb ooit een workshop "schilderen met andere materialen" gevolgd, doe ik dus ook, en ik schilder poppetjes van Warhammer. Niet om mee te spelen, alleen om te schilderen...

Leuk, zoveel gelijkgestemde zielen. En met fantastisch resultaat vaak! En Harry, die is Kjoet!
Be yourself; everyone else is already taken - Oscar Wilde
quote:snjokorn schreef op 17 juni 2012 @ 20:07:

[...]

Ook van haar willen we graag een foto straks Ik denk dat ik haar niet zo goed gelukt ga vinden...
(ik heb stiekem even bijgelezen, maar ga nu ècht even een beetje huishouden. Want dat doe ik ooooh zo graag -braaksmiley-)

En ja, het wordt hier al veel te gezellig. Verdorie!
Zf helaas niet zo creatief, althans niet zo handig. Daar kwam ik achter toen ik vorig jaar zelf taarten maakte met zo'n marsepeinen bovenkant en figuurtjes erop. Misschien een rare gedachte, maar als je kleien zo leuk vindt,mdan vind je misschien taarten maken (met marsepeinen figuurtjes) ook erg leuk?!

Er ging iig een wereld voor me open toen ik me een beetje verdiepte in de wereld van het taarten maken!
Veel plezier he

Voordeel van een topic dat gezellig aan het worden is is dat je weet dat we er morgen ook nog zijn
Heks is klaaaar!!!
Foto! Foto! Foto!
Be yourself; everyone else is already taken - Oscar Wilde
Ze moet eerst nog even de oven in

Daarna maak ik een foto.
quote:Marels schreef op 17 juni 2012 @ 20:26:

Heks is klaaaar!!! fotooooooo
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
quote:Marels schreef op 17 juni 2012 @ 20:26:

Heks is klaaaar!!!
Oh, wat veel pagina's erbij intussen.

Dank voor de complimenten (ik ga nog wat foto's zoeken, dat smaakt naar meer!). Even bijlezen!
Alles is mooi wanneer het echt is - Sara Kroos
Een tijdlang heb ik ook tekeningen van Keltische figuren gemaakt. Dat wilde ik ook eens in glas proberen:

Veel werk, maar het is gelukt!
Die Is Mooooi!!!
Heel mooi idd!!
Theelichthoudertjes maken vind ik erg leuk:

Een schatkistje:

Die zijn ook gaaf Elmervrouw.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven