Gezondheid alle pijlers

Heule zere tieten

16-06-2012 20:08 116 berichten
Alle reacties Link kopieren
Sorry dit topic is echt het juweeltje van de zaterdag avond, maar weet iemand een middeltje tegen zere borsten? De minne vallen er bijna af, ze gloeien (serieus, ze zijn warm!) en bij elke ademhaling worden mijn tepels hard omdat ze zo gevoelig zijn! Dit heb ik echt nog nooit meegemaakt!! Iemand tips?

Ik moet trouwens maandag ongesteld worden, maar aangezien ik al 2 jaar zwanger probeer te worden ga ik er voor het gemak even van uit dat dit PMS hormonen zijn.
Wat goed!!! Gefeliciteerd!!!!
Gefeliciteerd! Met de zere tieten én de zwangerschap!
van harte met je zwangerschap.
Leuk zeg! Mooi Topic!

Gefeliciteerd!
hoi allemaal!!

nogmaals bedankt voor alle felicitaties, ik wordt er helemaal blij van

het grote nieuws begint een beetje aan te komen, ik ben het nog maar de helft van de tijd vergeten vandaag heb ik al heel veel 'o ja' momentjes gehad!!

lol en hier nog even keihard bewijs gister de clearblue test gedaan, braaf in mn tas gestopt, alleen 's avond moest ik gewoon weten hoe ie er aan de binnenkant uit zou zien, ik dacht dan zet ik m daarna wel weer in elkaar en niemand die het weet nou... dat blijkt niet te kunnen alle lampjes op t scherm begonnen te knipperen!

dus vandaag, omdat ik het bewijs binnen handbereik wil hebben en omdat ik zooo graag ook een keertje een positieve analoge test wou zien; de enige echt kruitvat test gedaan

o en ik stem voor om flip voor te dragen als de nieuwe viva helderziende, voor al uw prangende vragen
Yes!!! Tot nu toe niet meer gereageerd maar ik heb vandaag echt aan je moeten denken. Gefeliciteerd!
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Ik heb niet meegepraat maar ik heb zojuist speciaal je topic opgezocht om te kijken of je nou zwanger bent of niet..... en jawel hoor!! Superleuk! Gefeliciteerd!!!
Zei het toch

Gefeliciteerd!!
Wat leuk om dit te lezen ik was mezelf even aan het loopen, en kwam deze tegen

Mijn lieve dochter ligt momenteel heerlijk te slapen, en ik ben zoo gelukkig met haar! Bijzonder dat ik een jaar geleden me nog niet kon voorstellen dat ik zo gelukkig kon zijn
quote:Groupie schreef op 28 juli 2013 @ 12:50:

Wat leuk om dit te lezen ik was mezelf even aan het loopen, en kwam deze tegen

Mijn lieve dochter ligt momenteel heerlijk te slapen, en ik ben zoo gelukkig met haar! Bijzonder dat ik een jaar geleden me nog niet kon voorstellen dat ik zo gelukkig kon zijn Aww... Lief!
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Mooi
Gefeliciteerd !
Maar nou wordt ik bang heb ook last van zere borsten , alleen het brandt niet. En ik word ook nog niet ongesteld .. Pff

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven