Viva Vrekkentopic VI
maandag 18 juni 2012 om 22:06
maandag 18 juni 2012 om 23:49
dinsdag 19 juni 2012 om 08:43
dinsdag 19 juni 2012 om 12:29
quote:Mikske00 schreef op 18 juni 2012 @ 14:26:
bij de wehkamp heb ik 2 megapacks pampers gekocht (198 stuks) van 64 euro nu voor 45 euro. dat is echt een hele goeie deal. je kunt er ook lekker in het leven bonnen inwisselen!
En gratis verzenden!
He? Goede deal? Dat is 32 cent per luier!
Wij gebruiken AH; 16 cent per luier en voor de echte vrekken onder ons is kruidvat nog goedkoper!
bij de wehkamp heb ik 2 megapacks pampers gekocht (198 stuks) van 64 euro nu voor 45 euro. dat is echt een hele goeie deal. je kunt er ook lekker in het leven bonnen inwisselen!
En gratis verzenden!
Wij gebruiken AH; 16 cent per luier en voor de echte vrekken onder ons is kruidvat nog goedkoper!
dinsdag 19 juni 2012 om 16:08
dinsdag 19 juni 2012 om 16:22
quote:elliebrie schreef op 19 juni 2012 @ 12:29:
[...]
Wij gebruiken AH; 16 cent per luier en voor de echte vrekken onder ons is kruidvat nog goedkoper!Volgens mij is 45 : 198 = 0,227 En dat is voor pampers echt wel geodkoop. Als zo'n megapack in de aanbieding is kost het meestal 30 euro en nu dus 2 voorr 45 euro. Ik vind het een scherpe aanbieding, als je tenminste graag het merk pampers gebruikt.
[...]
Wij gebruiken AH; 16 cent per luier en voor de echte vrekken onder ons is kruidvat nog goedkoper!Volgens mij is 45 : 198 = 0,227 En dat is voor pampers echt wel geodkoop. Als zo'n megapack in de aanbieding is kost het meestal 30 euro en nu dus 2 voorr 45 euro. Ik vind het een scherpe aanbieding, als je tenminste graag het merk pampers gebruikt.
dinsdag 19 juni 2012 om 16:48
quote:moonian schreef op 19 juni 2012 @ 16:08:
Op try-now.nl kun je een gratis Oral-B proeftubetje aanvragen:
http://www.try-now.nl/Besteld voor mijzelf en mijn ouders
Op try-now.nl kun je een gratis Oral-B proeftubetje aanvragen:
http://www.try-now.nl/Besteld voor mijzelf en mijn ouders
dinsdag 19 juni 2012 om 17:12
dinsdag 19 juni 2012 om 20:31
Had geld terug van Inproba. Ze adverteren met 50% gta plus portokosten. Moest 1,09 betalen bij Appie en kreeg van inproba 99 cent op de rekening. Even snel rekenen, 50 cent voor postzegel dat maakt 49 cent terug van inproba. Da's geen 50% gta. Ik weet het, dom geneuzel op de centen maar adverteer daar dan ook niet mee.
Dus voor degenen die de inproba nog gaan proberen, koop de grote fles niet duurder dan een euro.
Dus voor degenen die de inproba nog gaan proberen, koop de grote fles niet duurder dan een euro.
Volg de oorspronkelijke stem van je hart.
woensdag 20 juni 2012 om 08:42
Hier is het geld van mei asia en van de mona toetjes al gestort. Ik ga toch ook nog maar eens kijken naar de inproba ketjap, als de postzegel vergoedt wordt en ik pak de kleine fles is hij met een afgestoomde, onbestempelde postzegel dus zo goed als gratis (en daar bewaar ik die postzegels dus voor, haha).
woensdag 20 juni 2012 om 09:02
Geld terug actie van McCain friet, alleen bij AH.
Let op: Actie start pas 18 juli!
www.mccainterugbetaalactie.nl
www.mccainterugbetaalactie.nl
woensdag 20 juni 2012 om 09:10
quote:lydiam1 schreef op 20 juni 2012 @ 09:02:
www.mccainterugbetaalactie.nlWaar staat dat dan, dat het pas vanaf 18 juli is?
www.mccainterugbetaalactie.nlWaar staat dat dan, dat het pas vanaf 18 juli is?
woensdag 20 juni 2012 om 09:19
de drie dames die gevraagd hadden om de bonnen van de blue band hebben mail!
Leuk, die actie van MC Cain!
Nu maar eens MP onveilig maken, onze tweeling is over iets meer dan drie weken jarig, willen voor zoon wel een cd-speler, die jongen is gék op muziek en knopjes, maar eens zien of ik een beetje schappelijk aan eentje kan komen..... en lego, eens zien of dat ook loont via MP......
Dochterlief is erg van de playmobil, daar heb ik al het een en ander voor kunnen scoren!!
Wordt ook helemaal blij van dit weer, de was lekker naar buiten, dat voelt ook zo heerlijk gratis.....
Leuk, die actie van MC Cain!
Nu maar eens MP onveilig maken, onze tweeling is over iets meer dan drie weken jarig, willen voor zoon wel een cd-speler, die jongen is gék op muziek en knopjes, maar eens zien of ik een beetje schappelijk aan eentje kan komen..... en lego, eens zien of dat ook loont via MP......
Dochterlief is erg van de playmobil, daar heb ik al het een en ander voor kunnen scoren!!
Wordt ook helemaal blij van dit weer, de was lekker naar buiten, dat voelt ook zo heerlijk gratis.....