Vertrouwen
donderdag 21 juni 2012 om 14:06
De tijd zal het zeggen. Hopelijk doet je vriend het niet weer...
maar wat belangrijker is ,lijkt mij..Waarom hij dat heeft gedaan?
Waarom zocht hij aandacht bij een andere vrouw? heb je dat hem gevraagd? Aangezien jij zegt dat er dingen zijn gezegd wat jou heeft gekwetst ( ken je enige dingen vertellen wat er is verstuurd )?
maar wat belangrijker is ,lijkt mij..Waarom hij dat heeft gedaan?
Waarom zocht hij aandacht bij een andere vrouw? heb je dat hem gevraagd? Aangezien jij zegt dat er dingen zijn gezegd wat jou heeft gekwetst ( ken je enige dingen vertellen wat er is verstuurd )?
donderdag 21 juni 2012 om 14:13
donderdag 21 juni 2012 om 14:24
quote:janneke0111 schreef op 21 juni 2012 @ 14:15:
Het kwam er op neer dat ik het nooit mocht weten.
Ik denk dat hij deze aandacht nodig had, zodat hij bevestiging kreeg dat hij leuk is.. Stukje onzekerheid van zijn kant.
We zijn zo'n 3 jaar samen.Dat zijn zijn woorden?
Ik denk dat hij deze aandacht nodig had, zodat hij bevestiging kreeg dat hij leuk is.. Stukje onzekerheid van zijn kant.
We zijn zo'n 3 jaar samen.Dat zijn zijn woorden?
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
donderdag 21 juni 2012 om 14:26
Oke, aandacht zocht hij voor bevestiging zeg jij...niks ergs aan vind ik persoonlijk, maar wel als het stiekum gbeurt en er over liegt.
Mijn ex deed dat ook,aandacht bij vrouwen zoeken, en ook dingen zei tegen hun wat mij kwetste... En daarover nog liegen ook.. Enja mooie woorden ; het spijt mij, doet het niet weer, geloofde ik ook.. Tot dat hij wéér aandacht ging zoeken bij andere.. En zijn excuus was precies het zelfde; ja ben wat onzeker en vroeg me af of andere mij ook leuk konden vinden dan alleen Jij ( ik dus) Waarom zouden andere hem leuk moeten vinden dan alleen jij?.. jij bent zijn vriendin, nieamdn anders, dat moet voor hem al genoeg zijn!
Ik geloof dat soort woorden niet meer naar zulke daden... Maar oke. suc6 er mee en wens je het beste wat je ook kiest!
Mijn ex deed dat ook,aandacht bij vrouwen zoeken, en ook dingen zei tegen hun wat mij kwetste... En daarover nog liegen ook.. Enja mooie woorden ; het spijt mij, doet het niet weer, geloofde ik ook.. Tot dat hij wéér aandacht ging zoeken bij andere.. En zijn excuus was precies het zelfde; ja ben wat onzeker en vroeg me af of andere mij ook leuk konden vinden dan alleen Jij ( ik dus) Waarom zouden andere hem leuk moeten vinden dan alleen jij?.. jij bent zijn vriendin, nieamdn anders, dat moet voor hem al genoeg zijn!
Ik geloof dat soort woorden niet meer naar zulke daden... Maar oke. suc6 er mee en wens je het beste wat je ook kiest!
donderdag 21 juni 2012 om 14:28
donderdag 21 juni 2012 om 14:48
geef je zelf wat tijd om te zien of het vertrouwen weer een beetje groeit. Iedereen gaat wel eens over een grens heen, maar het gaat erom wat hij nu doet na jullie gesprek. Als je het gevoel blijft houden dat hij dingen voor je blijft achterhouden zou ik dat wel lastig vinden.
Is er iets wat hij kan doen waardoor jij er meer vertrouwen in krijgt? Kun je dat met hem bespreken?
Is er iets wat hij kan doen waardoor jij er meer vertrouwen in krijgt? Kun je dat met hem bespreken?
donderdag 21 juni 2012 om 14:57
quote:janneke0111 schreef op 21 juni 2012 @ 14:15:
We zijn zo'n 3 jaar samen.
Tuurlijk, wat een lulkoek. En jou reactie had ie voor dat gesprek ook al wel kunnen weten anders had ie het niet geheim gehouden.
Maar volgens mij zit het sowieso niet goed in je relatie want
-hij zoekt t buiten de deur
-jullie hebben een gesprek gehad over vertrouwen, wat was daar de aanleiding voor?
-jij checkt zijn telefoon/email/facebook berichtjes
Dus wat is er nog meer aan de hand?
We zijn zo'n 3 jaar samen.
Tuurlijk, wat een lulkoek. En jou reactie had ie voor dat gesprek ook al wel kunnen weten anders had ie het niet geheim gehouden.
Maar volgens mij zit het sowieso niet goed in je relatie want
-hij zoekt t buiten de deur
-jullie hebben een gesprek gehad over vertrouwen, wat was daar de aanleiding voor?
-jij checkt zijn telefoon/email/facebook berichtjes
Dus wat is er nog meer aan de hand?
donderdag 21 juni 2012 om 15:50