En nu??

21-06-2012 00:28 25 berichten
Alle reacties Link kopieren
Sinds een jaar heb ik een nieuwe collega erbij. Een hele leuke jongen, snel populair in het bedrijf. Er wordt veel op de vloer over hem gepraat (geroddeld), hij heeft namelijk iets met een meid, ook een collega. Daarnaast begon hij ook met een andere collega maar stopte daar al snel mee.

Ik was bevriend met hem en kon er maar om lachen en noemde hem vooral een player (wat hij totaal niet leuk vond), ik merkte al gauw dat hij ook met mij flirtte, daarom had ik hem duidelijk gemaakt dat ik niet 1 van die meiden ben en dat hij mij er niet bij moest betrekken. Ook collega's waarschuwden hem dat hij het maar niet bij mij moest proberen omdat ik een geval apart ben (nou ja soort van moeilijk ben). Volgens mij maakte dit mij meer aantrekkelijker waardoor hij plots al zijn aandacht voor mij had, ik ontving dagelijks meerdere smsjes, hij wilde me buiten werktijden zien, deed superlief enz. Die andere meiden hadden in zijn ogen geen waarde meer, ze waren maar raar (zei hij), en met mij klikte het beter. Voor ik het wist ging ik er in mee, we hebben een paar keer gedate, en ik kreeg gevoelens voor hem. Tijdens de laatste date hebben we gekust, hij gaf later aan dat hij het weer heel leuk had gehad en het fijn vond met me te zijn. Hierna ging het heel langzamerhand maar toch in een korte tijd minder, hij deed afstandelijker en de lieve woorden die hij gebruikte kwam niet meer. Veel minder of geen smsjes ontving ik. De dag dat we weer samen werkten merkte ik door zijn gedrag dat het helemaal over was. Hij flirtte in mijn bijzijn met een ander, had weer grote praatjes over vrouwen enzo. Het deed me pijn en voelde me een beetje gebruikt, alsof hij had gekregen wat hij wilde, alsof hij heeft gewonnen. Heel raar gevoel. Terwijl ik dit gevoel had heb ik mijn best gedaan om dit niet te laten merken en toch heb ik die dag weer met hem gekust. Nu hoor ik niets van hem.

Ik heb spijt. Ik kan het niet hebben dat ik dit heb toegelaten. Ik weet niet wat hij nu met me van plan was/is (?) Ik weet niet hoe ik me nu moet gedragen tegenover hem, (?) moet ik hem negeren of juist niet (?). Ik wil niets meer met hem te maken hebben, maar zal hem wel blijven zien, ik wil dat hij weet dat ik boos op hem ben maar aan de ene kant wil ik mezelf niet nog meer verlagen (?).

A.u.b. geef me raad.
Zakelijk communiceren verder niet meer.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
En let niet op de eerste reactie dat is namelijk een troll reactie.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
quote:neverwalkalone schreef op 21 juni 2012 @ 00:29:

quote van verwijderd bericht weggehaald
juniormoderatorviva wijzigde dit bericht op 21-06-2012 08:46
Reden: quote van verwijderd bericht weggehaald
% gewijzigd
quote:Enn schreef op 21 juni 2012 @ 00:36:

En let niet op de eerste reactie dat is namelijk een troll reactie.Ow.
Je was moeilijk, dus een uitdaging. Nu is de lol er vanaf. Zakelijk zijn en blijven, meer niet.
1: je noemde hem een player omdat hij dat duidelijk is

2: plots richtte hij al zijn aandacht op jou

3: voor je het wist ging je er in mee

4: gezoend

5: hij laat je links liggen

6: jullie zoenen weer

De ijskoningin van het werk viel zelfs voor hem! En daarna nog een keer! Het klinkt lullig, maar je was er volledig zelf bij - je herkende de player en toch speelde je mee en geloofde hem zelfs.

Vandaag nieuwe ronde, maar dan zonder kansen. Maak het niet zo persoonlijk - hij heeft zijn spelletje gewonnen, jij hebt verloren. Zakelijk blijven, net doen alsof er niets gebeurd is, niet reageren op sms of email met iets anders dan zakelijke aard. Afstand bewaren, ook als hij straks weer gezellig doet en jou opzadelt met prutsverhalen over andere vrouwen die zijn type niet zijn.
He done it again! Nou ja, laat hem er gelukkig mee zijn. Karma is a bitch.

Wat mijn voorgangster ook al zegt, Bonbongirl, neem het niet persoonlijk op, dat doet hij duidelijk ook niet.

Zakelijk blijven eb de rest negeren. Terug in je ijskoninginnerol en nu voor altijd!

Die dweil weet niet wat ie laat lopen...
Hij is niks met je van plan. Je boosheid zal hem niks doen.

Wat de rest zegt: neem afstand en reageer alleen zakelijk. Verder helemaal niks.

Je hebt best kans trouwens dat je dan weer intetessant wordt, maar denk dan wel na en ga er niet in mee. Niet doen hoor, want anders ga je weer op je bek.

Heb je nu geen ruzie met de andere collega's waarmee hij ook date-te?
Eens met Lizzl.

Al kan ik wel inleven dat dit moeilijk is net doen alsof je neus bloed.Ik snap dat je gefrustreerd erover bent. Wees blij dat je er nog niet te ver mee bent geweest. Gewoon werken idd als hij iets nodig heeft qua betrekking tot werk, gewoon netjes beleefd en correct blijven, maar hij hoeft ook verders niets meer van jou te verwachten. Dus win jij als hij weer wat probeerd.

Je hebt er mannen bij die echt alleen maar achter de kippetjes lopen om te laten zien hoe geweldig stoer, macho, zelfvoldane Haantjes het zijn.

Sterkte ermee, komt goed met de tijd hoor.
Klinkt als een sukkel die alleen uit is op jagen. Zakelijk blijven inderdaad.

Nadat je hem goed de waarheid hebt verteld.
Ik ben een man, derhalve reageer ik kort. ;)
Lees de boeken van Fay Weldon, steek met je vrouwelijke collega's die hij ook al heeft "bediend" de hoofden bij elkaar en neem wraak op deze snoeshaan.
quote:lucretiatox schreef op 21 juni 2012 @ 08:20:

Lees de boeken van Fay Weldon, steek met je vrouwelijke collega's die hij ook al heeft "bediend" de hoofden bij elkaar en neem wraak op deze snoeshaan.

Vergeef altijd uw vijanden, er is niets dat hen meer ergert.

- Oscar Wilde
Young women especially have something invested in being nice people, and it's only when you have children that you realise you're not a nice person at all, but generally a selfish bully.

-- Fay Weldon
quote:lucretiatox schreef op 21 juni 2012 @ 08:24:

Young women especially have something invested in being nice people, and it's only when you have children that you realise you're not a nice person at all, but generally a selfish bully.

-- Fay Weldon

Ik bedoel dat je alleen jezelf ermee hebt met name.

Daarbij vraagt vergeving veel meer moed dan wraak en kan je 'vijand' zich er goed aan ergeren.
En ik bedoel dat meisjes hun abonnement op de Elle of Viva op moeten zeggen, en de boeken van Weldon moeten lezen (echt!).

Je bent wel heel christelijk in je redenering. Kijk Lives and Loves of A She Devil. Een mooier en grapperig pleidooi voor wraak ken ik niet. En als je met wraak altijd echt alleen jezelf zou hebben, zou het niet zo populair zijn onder de mensheid.
quote:lucretiatox schreef op 21 juni 2012 @ 08:34:

En ik bedoel dat meisjes hun abonnement op de Elle of Viva op moeten zeggen, en de boeken van Weldon moeten lezen (echt!).

Je bent wel heel christelijk in je redenering. Kijk Lives and Loves of A She Devil. Een mooier en grapperig pleidooi voor wraak ken ik niet. En als je met wraak altijd echt alleen jezelf zou hebben, zou het niet zo populair zijn onder de mensheid.

Ik, christelijk? Verre van. Ik heb er andere ideeen over.

Wraak is populair maar waarom zou ik mezelf blijven opwinden. Als m'n m'n vriendin een ander zoent moet ik geduldig afwachten tot ik de kans krijg ook iemand anders te zoenen?

Nee, dan zet ik mezelf eroverheen of maak het uit na flink kwaad te zijn geworden.
Jij vindt hem een player (en daar is ie stiekem best trots op), ik noem hem een loser.

Beetje sneu, om zo al je vrouwelijke collega's af te willen werken.

En niet snugger dat je er zelf ook in trapt.

Vanaf nu zakelijk blijven en je niet meer met hem en zijn escapades bezig houden, me dunkt dat er wel leukere kerels zijn om je druk over te maken.
quote:Enn schreef op 21 juni 2012 @ 00:36:

En let niet op de eerste reactie dat is namelijk een troll reactie.Dankje!
Negeren en zakelijk houden is denk ik het beste

Daarin in tegen als het mij was overkomen, zou me trots in de weg komen en juist gewoon vrolijk doen ,alsof het mij zelf ook niks uitmaakt ( ookal zou het dan misschien niet waar zijn ) Maar goed zoals ik zei: dat zou mijn trots zijn
Heb een sms van hem ontvangen met de vraag waarom ik zo stil ben (!) Ik heb niet gereageerd en ga dat ook niet doen, Net zoals de meesten jullie vermelden ben ik ook van mening dat wanneer hij geen aandacht meer krijgt (dus nu) hij meer zijn best gaat doen.

Heb hier echt geen zin in en wil echt van hem af, maar hoe moet ik dit nu aanpakken? Ik zie hem op het werk, ik weet zeker dat hij me dan vraagt, wat er aan de hand is.

Wat kan ik het beste hierop zeggen?
Of je zegt eerlijk hoe jij je voelt, nadat wat hij heeft geflikt..

Of je liegt er zegt dat er niks aan de hand is met een big smile..

denk wel dat eerlijk zijn het makkelijkste is, en het je misschien ook wel oplucht.
quote:Primabella schreef op 21 juni 2012 @ 08:14:

Hij is niks met je van plan. Je boosheid zal hem niks doen.

Wat de rest zegt: neem afstand en reageer alleen zakelijk. Verder helemaal niks.

Je hebt best kans trouwens dat je dan weer intetessant wordt, maar denk dan wel na en ga er niet in mee. Niet doen hoor, want anders ga je weer op je bek.

Heb je nu geen ruzie met de andere collega's waarmee hij ook date-te?Ik heb afstand genomen, en reageer niet op zijn smsjes, waarin hij vraagt waarom ik zo stil ben. (Geen idee wat ik daarop moet zeggen). Maar Nee heb geen ruzie met de andere collega's waarmee hij had gedate, alleen spreken wij 3 vrouwen elkaar totaal niet en boze blikken naar elkaar is aanwezig, dit valt behoorlijk op en hij vind dit alleen maar leuk, dat merk ik, het gevoel van vrouwen vechten om me
Misschien een smsje terug sturen ;) ik wilde je, heb je gezoend en nu is het niet meer leuk.

Hihi.
i'm on a seafood diet, i see food and i eat it
Of: sorry, maar we kunnen beter vrienden blijven.

Vind ik altijd een vrij dodelijke opmerking

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven