Vertrouwen

21-06-2012 14:03 23 berichten
Alle reacties Link kopieren
.
Hoelang zijn jullie samen?
De tijd zal het zeggen. Hopelijk doet je vriend het niet weer...

maar wat belangrijker is ,lijkt mij..Waarom hij dat heeft gedaan?

Waarom zocht hij aandacht bij een andere vrouw? heb je dat hem gevraagd? Aangezien jij zegt dat er dingen zijn gezegd wat jou heeft gekwetst ( ken je enige dingen vertellen wat er is verstuurd )?
Hij heeft duidelijk 'n andere mening wat vertrouwen betreft.

Maarja, niks nieuws onder de zon..
.
Wat heeft jou gekwetst als ik vragen mag? Wat hield hij achter in de smsjes? Gevoelens voor een ander? flirtgedrag? of meer? of totaal wat anders?
Ik vraag me zo sterk af hoe lang ze samen zijn.

Zulke gesprekken komen naar mijn weten vaak voor in het begin van een relatie.

Als hij nu dus al niet zonder aandacht van andere meiden kan,vraag ik me af of je deze vent wel moet willen vertrouwen
.
Ik heb geen idee wt dat voor sms'jes zijn geweest. Dus ook niet hoe zwaar je er aan moet gaan wegen.
Het waren flirt smsjes..
quote:janneke0111 schreef op 21 juni 2012 @ 14:15:

Het kwam er op neer dat ik het nooit mocht weten.

Ik denk dat hij deze aandacht nodig had, zodat hij bevestiging kreeg dat hij leuk is.. Stukje onzekerheid van zijn kant.

We zijn zo'n 3 jaar samen.Dat zijn zijn woorden?
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Oke, aandacht zocht hij voor bevestiging zeg jij...niks ergs aan vind ik persoonlijk, maar wel als het stiekum gbeurt en er over liegt.

Mijn ex deed dat ook,aandacht bij vrouwen zoeken, en ook dingen zei tegen hun wat mij kwetste... En daarover nog liegen ook.. Enja mooie woorden ; het spijt mij, doet het niet weer, geloofde ik ook.. Tot dat hij wéér aandacht ging zoeken bij andere.. En zijn excuus was precies het zelfde; ja ben wat onzeker en vroeg me af of andere mij ook leuk konden vinden dan alleen Jij ( ik dus) Waarom zouden andere hem leuk moeten vinden dan alleen jij?.. jij bent zijn vriendin, nieamdn anders, dat moet voor hem al genoeg zijn!

Ik geloof dat soort woorden niet meer naar zulke daden... Maar oke. suc6 er mee en wens je het beste wat je ook kiest! ;)
.
betreft flirt smsjes.

ik heb ook wel eens geflirt met mannen, toen ik met mijn ex in de relatie zat.. Maar ik liet het zien, en loog er niet over. Dat maakt het héél anders.

Als er niks aan de hand is dan alleen flirten, waarom zou je er dan over liegen,verzwijgen.
quote:janneke0111 schreef op 21 juni 2012 @ 14:26:

Dat zijn inderdaad zijn woorden.Onzin natuurlijk. Jij vindt hem al leuk toch.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
geef je zelf wat tijd om te zien of het vertrouwen weer een beetje groeit. Iedereen gaat wel eens over een grens heen, maar het gaat erom wat hij nu doet na jullie gesprek. Als je het gevoel blijft houden dat hij dingen voor je blijft achterhouden zou ik dat wel lastig vinden.

Is er iets wat hij kan doen waardoor jij er meer vertrouwen in krijgt? Kun je dat met hem bespreken?
.
quote:janneke0111 schreef op 21 juni 2012 @ 14:15:

Het kwam er op neer dat ik het nooit mocht weten.

Ik denk dat hij deze aandacht nodig had, zodat hij bevestiging kreeg dat hij leuk is.. Stukje onzekerheid van zijn kant.

We zijn zo'n 3 jaar samen.

Tuurlijk, wat een lulkoek. En jou reactie had ie voor dat gesprek ook al wel kunnen weten anders had ie het niet geheim gehouden.

Maar volgens mij zit het sowieso niet goed in je relatie want

-hij zoekt t buiten de deur

-jullie hebben een gesprek gehad over vertrouwen, wat was daar de aanleiding voor?

-jij checkt zijn telefoon/email/facebook berichtjes

Dus wat is er nog meer aan de hand?
.
Niks is toeval.

Je hebt nu weer gelezen dat hij het nodig vindt om met andere meisjes te flirten.

Weet je wat het is? Hij is het er volledig mee eens dat jij niks te verbergen mag hebben. Maar hij daarentegen..
.
en wat schiet je daarmee op?

houd niet in dat ALS er een volgende keer komt, dat jij er wéér achter gaat komen. Als hij het weer doet, zorgt hij er wel voor dat ie het beter verborgen houd.

Maar gaat erom of jij er mee kan leven, en of de vertrouwen terug komt, komt met de tijd een antwoord uit.
Ohw OP weg. Alles weg .

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven