Mode & Beauty alle pijlers

Glossy Box - wie?

27-10-2011 11:21 1567 berichten
Sinds kort (gisteren?) is de Glossy Box ook in NL te verkrijgen en ik heb hem besteld.

Eigenlijk te gek voor woorden: je betaalt 12,50 om maandelijks 5 "luxe" miniaturen te krijgen. Maar hebberig als ik ben, heb ik me toch aangemeld. Wie is ook zo gek??
Alle reacties Link kopieren
Dat knullige mailtje heb ik ook gehad, terwijl ik helemaal geen box besteld heb :s
Er zijn meer die hun geld terug hebben inmiddels Ik nog niet, helaas!
Glossy...Blend..,Beauty... Boxen ik kan t ff niet meer volgen door alle boxen.

In juli krijg ik mijn eerste Beautybox!
Heb het lippencil inmiddels binnen gehad, maar nog altijd geen Dermalogica helaas :(
Ik heb m`n ¤10 terug van Blendbox!
O, ik ook zie ik nu, vanochtend stond het er nog niet op, maar nu nog een keer gecheckt! Had ik echt al niet meer op gerekend nadat ik op mails en tweets geen reactie krijg.

Nu moet ik gaan kiezen welke box ik nu wil :-)
Ik heb ook mijn geld terug.

Wat moet ik nu met die aangifte doen?
Ik heb mijn geld ook terug gekregen, had ik niet verwacht!
Fijn dat jullie je geld terug hebben!

Toch nog wat vertrouwen in de mensheid. ;)

Flashy, aangifte intrekken?
Heb 't ook terug!
Glossybox is weer verstuurd en onderweg!
Beautybox wordt vandaag verstuurd, ditmaal met PostNL...
Truly Yours wordt morgen verstuurd!
Ja spannend, ben heel benieuwd!
Volg de oorspronkelijke stem van je hart.
Ik ben heel benieuwd! Ik krijg alleen niks deze maand.
Wat jammer Janna! Hopelijk vind je dan nog wel een gratis shampoo of bodylotion bij de tuinen.

Stop je trouwens helemaal met de boxen of heb je een tijdelijke break?
Ja, daar zal ik eens snel achteraan gaan!

Ik weet 't niet, maar ik heb even niet zoveel geld te besteden nu dus dan zijn de boxen een makkelijke bezuinigingspost. Misschien later weer eens, in betere tijden
Ja dat is waar, daarom heb ik er ook maar 1 en niet 2 of 3. 't Is echt een luxe en bij mij ook 1 van de eerste dingen die verdwijnen als ik het niet meer kan betalen. (kan wel zijn dat ik dan eerst brood met pindakaas of pannenkoeken ga eten )
Ik merk ook dat ik van de boxen eigenlijk maar de helft 'echt' gebruik. Met name omdat ik natuurlijke huidverzorging gebruik, en dat totaal niet terugkomt in de boxen.

Ik wacht deze ook nog even af, bij de vorige wilde ik al opzeggen, maar die was ineens heel erg leuk haha
Klopt, dat heb ik ook. Dus m'n moeder is al heel wat producten rijker. En eigenlijk gebruik ik alleen de bodylotion en nagellak tot nu toe, geloof ik...
Ik gebruik ook alleen natuurlijke producten dus die bestaande boxen raak ik niet aan. Een vriendin van mij zei van de week dat er wel iemand met een 'groene' box bezig is. Alleen wist ze niet meer wie! Zou wel een uitkomst zijn.
Truly yours is bezig om te kijken of ze een limited edition van een "groene" box voor elkaar kunnen krijgen.
Maar dan dus eenmalig?

Wel leuk dat ze dat doen! Die moet ik dan natuurlijk!
De glossybox is bij mij al binnen! Ik zal niks verklappen, ik ben met 1 product heel blij, eentje vind ik ook erg leuk maar erg klein, eentje vind ik echt onzin en de rest heb ik nog geen mening over..
Zo hè, dat is snel! Ik kreeg vandaag een mailtje dat mijn box zou worden verstuurd en ik kreeg m zojuist al binnen! Ben erg tevreden. De inhoud (in het wit):

- Tony & Guy casual sea salttexturising spray (75 ml) Ruikt echt heel lekker, ga deze morgen na het douchen gebruiken

- Yves Rocher lipgloss (full size) Deze heb ik meteen op gedaan, ruikt lekker en voelt lekker aan

- Biotherm zonnemelk (30 ml) ruikt erg lekker, zodra het zonnetje schijnt, doe ik deze op

- Golden care hand & foot peeling menthol (full size) Ga ik dit weekend uitproberen, lekker peelen

- Herome teenspreiders - die wilde ik sowieso nog kopen dus dat komt heel goed uit

Al met al een super box dus, ben er erg blij mee

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven