oef
donderdag 21 juni 2012 om 17:52
Hallo dames,
Zoals sommige al weten is mij ex 3 weken geledeb vreemdgegaan..
Nu woon ik in een dorp en is het wel bekend bij velen.. Helaas krijg ik nu nog meer vervelende verhalen te horen en weet ik niet zo hoe is daar mee om moet gaan...
Krijg ook bijna dagelijks een sms van mijn ex hoe gelukkig hij nu wel niet is.
Het voelt als 100 schoppen na!
Zoals sommige al weten is mij ex 3 weken geledeb vreemdgegaan..
Nu woon ik in een dorp en is het wel bekend bij velen.. Helaas krijg ik nu nog meer vervelende verhalen te horen en weet ik niet zo hoe is daar mee om moet gaan...
Het voelt als 100 schoppen na!
donderdag 21 juni 2012 om 17:55
Waarom zouden die mensen jou lastig vallen met die verhalen? Is dat om jou te helpen, te bevestigen dat het beter is dat het uit is? Of is dat nog even nazeuren?
Het beste wat je kunt doen is zeggen dat het nu allemaal achter de rug is, en dat hij jou niets meer kan flikken op dat gebied.
Maar die smsjes van hem snap ik niet. Misschien kun je terug smssem met "ik ook, dank je!".
Het beste wat je kunt doen is zeggen dat het nu allemaal achter de rug is, en dat hij jou niets meer kan flikken op dat gebied.
Maar die smsjes van hem snap ik niet. Misschien kun je terug smssem met "ik ook, dank je!".
donderdag 21 juni 2012 om 17:56
blokkeren of bedenken dat hij net is als mn kleine neefje vroeger:
Als hij het niet(mer) luste riep hij eerst n paar keer dat het zo lekker was, maar dan ineens kon hij zichzelf niet meer overtuigen en werd de rest niet opgegeten.
Misschien roept ex nu op dezelfde manier hoe gelukkig hij is.
Als hij het niet(mer) luste riep hij eerst n paar keer dat het zo lekker was, maar dan ineens kon hij zichzelf niet meer overtuigen en werd de rest niet opgegeten.
Misschien roept ex nu op dezelfde manier hoe gelukkig hij is.
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
donderdag 21 juni 2012 om 18:09
quote:bepp schreef op 21 juni 2012 @ 17:52:
Dat kan hij wel SMSen, maar of dat ook echt zo is weet je niet.
Ik denk nml. dat als het echt zo was, dat hij dan niet steeds tijd aan jou zou besteden door je te SMSen, dan zou hij z'n tijd aan z'n nieuwe liefde besteden toch
Mocht er nog z'n SMS komen dan beantwoorden met iets als "ik ook er gaat een wereld voor mij open
) " oid. en dan hem blokkeren
Dat kan hij wel SMSen, maar of dat ook echt zo is weet je niet.
Ik denk nml. dat als het echt zo was, dat hij dan niet steeds tijd aan jou zou besteden door je te SMSen, dan zou hij z'n tijd aan z'n nieuwe liefde besteden toch
Mocht er nog z'n SMS komen dan beantwoorden met iets als "ik ook er gaat een wereld voor mij open
donderdag 21 juni 2012 om 18:23
quote:rozenstruikje schreef op 21 juni 2012 @ 18:19:
Overigens, als hij echt zo gelukkig zou zijn met zijn nieuwe liefde, zou hij niet de noodzaak voelen jou te smsen.
Inderdaad.. waarom is hij nog met jou bezig als zijn leven zo geweldig is?
Laat die lamlul voor wat het is. Het is een cliché maar met de tijd slijt het. Als mensen je lastig vallen met verhalen kun je, denk ik, het beste aangeven dat het er niet meer toe doet. Hij is immers jouw probleem niet meer.
Sterkte de komende tijd en ik hoop dat je snel op het punt komt dat je niet meer aan hem hoeft te denken.
Overigens, als hij echt zo gelukkig zou zijn met zijn nieuwe liefde, zou hij niet de noodzaak voelen jou te smsen.
Inderdaad.. waarom is hij nog met jou bezig als zijn leven zo geweldig is?
Laat die lamlul voor wat het is. Het is een cliché maar met de tijd slijt het. Als mensen je lastig vallen met verhalen kun je, denk ik, het beste aangeven dat het er niet meer toe doet. Hij is immers jouw probleem niet meer.
Sterkte de komende tijd en ik hoop dat je snel op het punt komt dat je niet meer aan hem hoeft te denken.
donderdag 21 juni 2012 om 18:36
quote:Fame schreef op 21 juni 2012 @ 18:11:
Dus iedereen in jouw dorp weet wat die gast daar in Spanje uitvreet?
Ik woon zelf in een dorp. Dat gaat vaak zo;
Heb je het al gehoord?
Wat?
Nou, die kerel van Bepp heeft een ander.
Goh, dat meen je niet.
Oh jawel. Vast een blondje.
Heb je het al gehoord?
Wat?
Die kerel van Bepp heeft een blond mokkel.
Goh, echt?
Ja, die is vast rijk, want hij zit nu in Spanje.
Heb je het al gehoord?
Wat?
De man van Bepp heeft een rijke del aan de haak geslagen.
Goh, echt?
Ja, en ze zit vast niet met kleine kinderen.
Tegen de tijd dat het verhaal aan de andere kant van het dorp beland is, is Bepp vreemdgegaan met een Indiaan uit Marokko en haar man is gevlucht naar Spanje alwaar hij losgaat met 8 blonde meiden van 20....
Dorpspraat. Niet teveel van aantrekken.
Dus iedereen in jouw dorp weet wat die gast daar in Spanje uitvreet?
Ik woon zelf in een dorp. Dat gaat vaak zo;
Heb je het al gehoord?
Wat?
Nou, die kerel van Bepp heeft een ander.
Goh, dat meen je niet.
Oh jawel. Vast een blondje.
Heb je het al gehoord?
Wat?
Die kerel van Bepp heeft een blond mokkel.
Goh, echt?
Ja, die is vast rijk, want hij zit nu in Spanje.
Heb je het al gehoord?
Wat?
De man van Bepp heeft een rijke del aan de haak geslagen.
Goh, echt?
Ja, en ze zit vast niet met kleine kinderen.
Tegen de tijd dat het verhaal aan de andere kant van het dorp beland is, is Bepp vreemdgegaan met een Indiaan uit Marokko en haar man is gevlucht naar Spanje alwaar hij losgaat met 8 blonde meiden van 20....
Dorpspraat. Niet teveel van aantrekken.
donderdag 21 juni 2012 om 18:40
quote:limelight schreef op 21 juni 2012 @ 18:29:
[...]
Dat is een samentrekking van een Ongelooflijke Ex is die Flauw is
Oh ik dacht een Ongelofelijk Egocentrische Fucker.
Maar het is dus milder.
@TO
Wat een enorme *zie bovenstaande* zeg! Vooral omdat hij dagelijks laat weten hoe gelukkig hij wel niet is. Triest en kinderachtig gedrag.
Zoals iedereen zegt: blokkeer zijn nummer en trek je niet teveel aan van andere mensen. Als jij hen negeert en door leeft is de lol van roddelen er snel van af.
[...]
Dat is een samentrekking van een Ongelooflijke Ex is die Flauw is
Oh ik dacht een Ongelofelijk Egocentrische Fucker.
Maar het is dus milder.
@TO
Wat een enorme *zie bovenstaande* zeg! Vooral omdat hij dagelijks laat weten hoe gelukkig hij wel niet is. Triest en kinderachtig gedrag.
Zoals iedereen zegt: blokkeer zijn nummer en trek je niet teveel aan van andere mensen. Als jij hen negeert en door leeft is de lol van roddelen er snel van af.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
donderdag 21 juni 2012 om 18:42
donderdag 21 juni 2012 om 18:46
donderdag 21 juni 2012 om 18:58
quote:erosapollo schreef op 21 juni 2012 @ 18:42:
Bizar dat hij jou moet smsen met de inhoud dat hij gelukkig is. Anders stuur je hem terug dat het jou helemaal geen reet interesseert en dat als hij nog zo'n sms stuurt, jij er persoonlijk voor zorgt dat hij ongelukkig wordt en blijft? Ben je er wss ook vanaf. Ja hoor, dat maakt hem zeker bang, goed plan, zijn plannetje om te stangen mislukt dan helemaal
Bizar dat hij jou moet smsen met de inhoud dat hij gelukkig is. Anders stuur je hem terug dat het jou helemaal geen reet interesseert en dat als hij nog zo'n sms stuurt, jij er persoonlijk voor zorgt dat hij ongelukkig wordt en blijft? Ben je er wss ook vanaf. Ja hoor, dat maakt hem zeker bang, goed plan, zijn plannetje om te stangen mislukt dan helemaal
donderdag 21 juni 2012 om 19:18
Ik kan me voorstellen dat je je zo voelt. Toch is het onterecht, je vertrouwde hem. Dat maakt je niet dom. Echt niet . Als iemand voor lul staat is het je ex. Hij is de klootzak in dit verhaal.
Lief zijn voor jezelf. En misschien kun je aangeven bij mensen die je nú wel graag willen informeren, dat het niet meer boeit.
Dikke
Lief zijn voor jezelf. En misschien kun je aangeven bij mensen die je nú wel graag willen informeren, dat het niet meer boeit.
Dikke
donderdag 21 juni 2012 om 23:01
ik wil niet eens weten hoe hij zich voelt..
of hij het nou meent of niet.
hij heeft mij 2 weken genegeerd, 2 weken niks laten horen..
en nu schreeuwd hij van de daken dat hij zo gelukkig is.
ik voel me kut en zou zo graag boos op hem willen zijn, hem willen zien.. het is lastig afsluiten op deze manier.
ook al is het een enorme lul, we hebben het zooo leuk gehad samen.
of hij het nou meent of niet.
hij heeft mij 2 weken genegeerd, 2 weken niks laten horen..
en nu schreeuwd hij van de daken dat hij zo gelukkig is.
ik voel me kut en zou zo graag boos op hem willen zijn, hem willen zien.. het is lastig afsluiten op deze manier.
ook al is het een enorme lul, we hebben het zooo leuk gehad samen.
donderdag 21 juni 2012 om 23:09
Jij staat niet voor lul. Iedereen weet wat hij gedaan heeft. Het is niet iets dat jij gedaan hebt. Hij staat nu bekend als die lul die vreemd gaat.
En je zult het best leuk hebben gehad met hem, maar dat weerhield hem er kennelijk niet van om vreemd te gaan. En nu schijnt hij nog steeds iets van je te willen. Anders gaat hij niet naar je zitten smssen. Kennelijk heeft hij je nog niet los gelaten. Maar jij moet hem wel loslaten. Want gelukkig worden met hem gaat sowieso toch niet gebeuren.
En je zult het best leuk hebben gehad met hem, maar dat weerhield hem er kennelijk niet van om vreemd te gaan. En nu schijnt hij nog steeds iets van je te willen. Anders gaat hij niet naar je zitten smssen. Kennelijk heeft hij je nog niet los gelaten. Maar jij moet hem wel loslaten. Want gelukkig worden met hem gaat sowieso toch niet gebeuren.