Goedkope printer met goedkope cartridges

21-06-2012 22:13 12 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wij hebben momenteel een HP printer Potosmart B109. Niet echt tevreden over moet ik eerlijk zeggen. Maar met name de cartridges, ze zijn zo leeg en wat zijn ze duur. Ik heb echt het gevoel een miskoop gedaan te hebben.

Nu denk ik uiteindelijk goedkoper af te zijn door een nieuwe printer te kopen met grote cartridges erin waar je een B-merk voor kunt kopen wat het ook nog doet. Vorige keer bij de computerwinkel werd me wel een merk geadviseerd maar ik wil eigenlijk niet alleen zo'n verkoper geloven want zelf weet ik er gewoon te weinig van. Heeft iemand een goede tip?
Cartridges bij de HEMA zijn een stuk goedkoper dan de ''echte'' van HP.
Hebben ze van de HEMA ook toevallig printers van eigen huismerk?
Ik heb toen ik mijn printer kocht gekeken welk merk de goedkoopste cartridges had en volgens mij was HP het duurst... Ik ben uiteindelijk voor Canon gegaan. Een andere printer kopen is best een goed idee want de printer zelf kost niet zoveel. En inderdaad B-merk kopen! Bij de Hema heb je ze, maar kijk ook eens op de online shop van bijv de Kijkshop.
quote:nicolientje76 schreef op 21 juni 2012 @ 22:16:

Hebben ze van de HEMA ook toevallig printers van eigen huismerk?

Pff, geen idee.

Ik zou gewoon je eigen printer aanhouden, of een andere eenvoudige kopen (van canon ofzo), en dan er de 'goedkope' cartridges van de HEMA in doen.
Ik heb net ook al opgezocht dat Canon cartridges goedkoper zijn. Ga er waarschijnlijk toch maar zo een aanschaffen. Iemand enig idee of de kwaliteit van Canon printers goed is?
ja kwaliteit van Canon is heel goed. De originele inkt ook, fotos blijven lang goed. Daarom gebruik ik geen navullers.

Ik heb al 3 Canon printers gehad en vind de inkt wel duurder geworden dan vroeger. Maar HP laat je pas echt leeglopen.
.
@ Impala, ik had daar van tevoren nooit over nagedacht dat de prijzen van de cartridges zo uiteenlopen. maar ik ben er echt van geschrokken hoor. Als ik neppe navullingen neem , wat al lastig is want dan heb ik een bepaald type chip nodig en die heb ik al niet meer, dan ben ik 50 euro kwijt. Als ik het met originele cartridges doe, die dus heel snel leeg zijn, ben ik 70 euro kwijt! Bizar.
Ik koop meestal een nieuwe printer als de cartridges leeg zijn.
quote:XionZ schreef op 21 juni 2012 @ 23:09:

Ik koop meestal een nieuwe printer als de cartridges leeg zijn.

Dat is duurzaam

(Sorry hoor, ik snap dat het offtopic is, maar mensen verspillen zoveel.. tis gewoon zonde )
Ik print foto's niet zelf. Heb voor printen een laserprinter voor iets van 70 euro gekocht. Af en toe een cartridge van eigen merk van 123inkt.nl en ik kan volop printen. Foto s mail ik naar een fitocentrale. Krijg ze vervolgens thuisgestuurd. Ideaal
Ik heb een keer goedkope cartridges gekocht. Wat een troep! Lelijke vlekken. Ik heb ze weggegooid en de "echte" gekocht. Uiteindelijk dus duurder uit. Ik koop koop ze niet meer.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven