Goedkope printer met goedkope cartridges
donderdag 21 juni 2012 om 22:13
Wij hebben momenteel een HP printer Potosmart B109. Niet echt tevreden over moet ik eerlijk zeggen. Maar met name de cartridges, ze zijn zo leeg en wat zijn ze duur. Ik heb echt het gevoel een miskoop gedaan te hebben.
Nu denk ik uiteindelijk goedkoper af te zijn door een nieuwe printer te kopen met grote cartridges erin waar je een B-merk voor kunt kopen wat het ook nog doet. Vorige keer bij de computerwinkel werd me wel een merk geadviseerd maar ik wil eigenlijk niet alleen zo'n verkoper geloven want zelf weet ik er gewoon te weinig van. Heeft iemand een goede tip?
Nu denk ik uiteindelijk goedkoper af te zijn door een nieuwe printer te kopen met grote cartridges erin waar je een B-merk voor kunt kopen wat het ook nog doet. Vorige keer bij de computerwinkel werd me wel een merk geadviseerd maar ik wil eigenlijk niet alleen zo'n verkoper geloven want zelf weet ik er gewoon te weinig van. Heeft iemand een goede tip?
donderdag 21 juni 2012 om 22:22
Ik heb toen ik mijn printer kocht gekeken welk merk de goedkoopste cartridges had en volgens mij was HP het duurst... Ik ben uiteindelijk voor Canon gegaan. Een andere printer kopen is best een goed idee want de printer zelf kost niet zoveel. En inderdaad B-merk kopen! Bij de Hema heb je ze, maar kijk ook eens op de online shop van bijv de Kijkshop.
donderdag 21 juni 2012 om 22:27
donderdag 21 juni 2012 om 22:43
@ Impala, ik had daar van tevoren nooit over nagedacht dat de prijzen van de cartridges zo uiteenlopen. maar ik ben er echt van geschrokken hoor. Als ik neppe navullingen neem , wat al lastig is want dan heb ik een bepaald type chip nodig en die heb ik al niet meer, dan ben ik 50 euro kwijt. Als ik het met originele cartridges doe, die dus heel snel leeg zijn, ben ik 70 euro kwijt! Bizar.