Geld & Recht alle pijlers

Viva Vrekkentopic VI

01-05-2012 09:45 2996 berichten
Alle reacties Link kopieren

Deel VI waarin we tips over besparen met elkaar delen!

Heb je vragen of wil je meeschrijven (mee vrekken!), je bent welkom!!

Voor meer tips over besparen:

Deel I

Deel II

Deel III

Deel IV

Deel V

Vrekwaardig eten

Baby vrekking
Ik heb ook supergevrekt vandaag, bij de blauwe suup die Ambi Pur gehaald, de houmous en de Oligusto vleeswaren. Die laatste was het beste, zat nl. een 35% kortingssticker op omdat het tot a.s. zondag houdbaar is, maar omdat het via internet is krijg ik de volle mep terug dus nog winst ook hihi.

Ik ging ook nog even checken of er misschien een verdwaalde goeie grutten met actieverpakking lag, maar ze verkopen helemaal geen goeie grutten meer. Heeft trouwens iemand ooit zo'n actieverpakking gevonden? Ik vraag me af of die er uberhaupt wel was, of dat ze een slimme truc zochten om aan hun naamsbekendheid te werken, een niet bestaande GTA en iedereen maar zoeken.
Heeft iemand eigenlijk al de Mona XL terug?
Ik heb de Goeie Grutten ook nog steeds niet gevonden inderdaad. Het geld van de Mona XL heb ik vorige week terug gekregen.

Waarschijnlijk mosterd, maar ik kwam net dit tegen:

http://www.drynites.nl/secure/freeSample.aspx

Gratis probeerverpakking van Huggies DryNites. Je kan kiezen uit Pyjama Pants en Matrasbeschermer. Ook zit er een kortingscoupon bij die je kunt gebruiken bij je volgende aankoop van een pak DryNites.
quote:leonor schreef op 21 juni 2012 @ 20:56:

Heeft iemand eigenlijk al de Mona XL terug?Ik wel! Duurde amper twee weken, denk ik.
Ik weet niet meer wanneer ik de Mona heb opgestuurd, moet dat maar gaan bijhouden.

Mi-jo bedankt die kende ik nog niet!
Ik had de goeie grutten gevonden bij de AH, dus hij was er wel

Alleen nog geen geld van terug gehad :(
Hier vandaag ook goede vrekactie Heb met het liken van een speelgoedwinkel op facebook de playmobil ek supportersbus gewonnen.... ben helemaal blij! (en oudste ook )

met collega vanmiddag de kringloop in werkplaats eens bezocht, ze vroeg of ik mee wilde, tuurlijk! 6 mepalborden gescoord voor de vakantie, 1 euro..... helemaal geweldig!

GTA blueband op de bus gedaan, moet daar echt even in komen, maar als ik jullie hier zo lees, dan wordt ik er wel helemaal enthousiast van! Alle kleine beetjes helpen!

Groente en fruit haal ik hier ook vaak bij de turk, het scheelt vaak flink! Zeker meloen, mango, ananas, bananen en groente als champignons, courgette, avacado, paprika's scheelt daar enorm! Bij de turk hier kun je zelf olijven scheppen, ze zijn érg lekker, niet duur en je kunt zelf bepalen hoeveel je wilt. De blikken feta zijn ook super, zitten dan vaak drie dikke plakken in, in verhouding een stuk goedkoper!
Heb bij Appie ook de goeie grutten gevonden en opgestuurd maar ook nog geen geld terug.

Mona XL wel geld van terug.
Volg de oorspronkelijke stem van je hart.
Gta van Bolletje stond niet meer op hun site, mailtje gesturd, krijg het geld alsnog, netjes van Bolletje.
2+1 gratis actie (GTA) bij Jumbo op diverse producten, oa. Pampers, Duracel, Dreft en Oral B.

https://webaction.highco- ... 176399a4e565a70da531eda67
Laat in de herfst blaadjes in de tuin gewoon liggen of veeg ze op een hoop: goed voor insecten, vogels, eekhoorns en egels.
GTA blueband op de bus gedaan, moet daar echt even in komen, maar als ik jullie hier zo lees, dan wordt ik er wel helemaal enthousiast van! Alle kleine beetjes helpen!

Dat kan zeker veel opleveren, bijna schandalig hoeveel vriendlief en ik vanaf december hebben ingeslagen.. (ik hou de bedragen bij en tel ze af en toe op).. heerlijk! Maar zou me er bijna voor schamen, haha!
Jeej ik kon de Boots net halen gisteren dus gratis zonnebrand!

Waar ik minder blij mee ben is dat mijn man de wikkel van de xl pudding in de kliko gegooit heeft (die net leeg was).

Nouja, hij vond de pudding lekker dus moeten maar een nieuwe halen.
Over die Lush Dream Cream, die stinkt behoorlijk maar het helpt wel.
voor de mensen met katten: op gratiz punt nl staan twee acties m.b.t. kattenvoer.
Ayla bedankt voor de BB bon!!!
Vandaag activeren bij de kruidvat voordeelkaart en geldig tot 29 juni:

50% op Pampers New Baby
quote:Flashy schreef op 21 juni 2012 @ 10:56:

En weer kan ik niet naar de Boots!

Echt he ik kan de hele week.... grrr!

En mijn man wil het niet omruilen want hij houd niet van gedoe (heeft altijd pech met kortingsbonnen dat bedrijven bij hem moeilijk doen enz)

Wat die himalaya bon betreft die staan niet op naam en kun je naar iedereen doorsturen.

Als je mij op flashy@live.nl mailt dan stuur ik hem vanavond door.Ik heb je gemaild!
Vandaag van yunomi een fles robijn wasverzachter gekregen.

Leuke verrassing. Dus dames en evt heren hij de pakketbezorger in de gate!
Hier Van Yunomi fles andrelon shampoo voor gevoelige hoofdhuid gekregen. En dat terwijl ik de site al maanden niet heb bezocht. Erg leuk
Ik heb nog een kortingscode van sinner . eu en van nl . boots . com Ik hoor wel als iemand interesse heeft!
Gisteren had ik een pakje haarverf van John Frida door de pakketbezorger bezorgd, dat was een leuke verassing, al helemaal vergeten dat ik daaraan mee had gedaan!

Wie weet ook nog een pakje van Yunomi vandaag maar daar gaan we maar niet vanuit ;).
quote:kruisbekie25 schreef op 22 juni 2012 @ 15:16:

Leuke verrassing. Dus dames en evt heren hij de pakketbezorger in de gate!Die hou ik altijd in de gaten! Da's een lekker ding!
Haha, nou hier niet ;)
quote:kruisbekie25 schreef op 22 juni 2012 @ 15:16:

Leuke verrassing. Dus dames en evt heren hij de pakketbezorger in de gate!

Oww is de afzender toevallig uit Etten-Leur?

Ik heb een mysterieus pakketje dat ze niet konden bezorgen.. nu dus aangegeven dat ik het ophaal op het postkantoor.

Ben sowieso benieuwd!
Hier ook wasverzachter ... uit Etten-Leur!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven