Lijf & Lijn alle pijlers

Herbalife

20-03-2008 13:40 83 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hey,

Ik moet 30 kg afvallen en heb al zoveel geprobeerd, steeds zonder blijvend resultaat. Mijn dokter raadde me aan om het met [bewerkt door moderator, reclame voor site] Herbalife voeding te proberen. Shakes en supplementen in de blaats van boterhammen. Prijs is te vergelijken met gewone voeding. Warme maaltijd blijft wel behouden.

Iemand ervaring mee? Wat als je er plots mee stopt?

Groetjes,

Michel
Ik had nog niet betaald dus dat heb ik ook niet meer gedaan.. ik heb alle producten teruggestuurd.. ik weet wel 100% zeker dat ik naar mijn geld had kunnen zwaaien als ik al had betaald.. ik geloof ook niet zo in die geld terug garantie.. volgens mij krijg je echt niet je geld terug als je ontevreden bent.. het zijn echt van die mensen die nog hun moeder zouden verkopen als het wat zou opleveren..
Goed dat je nog niet betaald had!
Hoi,

heeft er iemand ervaring met SlimSlank?

je kan dit bestellen op vermageren.com en zou gebaseerd zijn op groene thee.

is dit betrouwbaar? en werkt het?

bedankt voor jullie reacties.
Ik zou geen kruidenpreparaten op internet bestellen. Ik zou zowieso geen preparaten gebruiken. Je weet niet wat er in zit en of dit schadelijk is. Preparaten op basis van groene thee bevatten veel cafeine, daar val je vanaf omdat het een soort "drug" is, dat principe wordt ook veel gebruikt in Stackers. Je kan ook gewoon 40 koppen thee per dag drinken, een stuk goedkoper en je krijgt er net zoveel slapeloosheid van
Hey Michel,

Welk dieet of voedingsprogramma voor iemand geschikt is is afhankelijk van hoe je erop reageert. Je vraagt ervaringen met Herbalife en ook hier krijg je gevarieerd advies.

Ik gebruik zelf sinds een goede maand Herbalife en mijn ervaring is verbluffend! Ik heb diabetes en als de goede lijn zich doorzet hoef ik binnenkort geen insuline meer te spuiten. Ik neem geen extra vezeltabletten want mijn stoelgang is beter dan ooit tevoren.

Sinds 2 weken gebruik ik ook Niteworks van Herbalife en heb in tegenstelling tot een maand geleden weer een volledige bloeddoorstroming naar mijn onderste ledematen. Tóch is het allemaal op natuurlijke basis, ik kan en mag geen medische claim leggen op deze produkten maar voor mij is het wel duidelijk.

Ik voel me een stuk fitter en heb met 2 shakes per dag én een 'gewone' maaltijd geen hongergevoel. Bovendien als ik vergelijk hoeveel geld ik besteedde aan tussendoortjes/snoep enz. is het zeker niet duur. Het lijkt veel omdat je meestal besteld voor een lange periode (bijv. een maand) maar als je het uitspreid valt het allemaal wel mee. Ik hoop alleen dat je een distribiteur treft die je niet begeleid met de gedachte 'hoe meer ze koopt, hoe meer ík verdien' want je mág alles nemen, maar hoeft niet! Laat je in ieder geval bij welk dieet je ook probeert, goed begeleiden en stimuleren door iemand waarmee 'het klikt'. Misschien heb je ondertussen al zelf met een dieet of voedingsprogramma ervaring. In ieder geval véél succes!

Urwin
Niet om 't een of ander, maar er is hier nog een Herbalife-topic waar Meds vertelt over ernstige leverschade door Herbalifeproducten. Geen onschuldig middeltje dus.
Jep er is aangetoond (recent gepubliceerd door de Hepatitus vereniging Nederland) dat Herbalife verantwoordelijk is voor een aantal gevallen van toxische hepatitus. Hier in Nederland heeft dat geleid bij 1 patient tot dusdanige schade dat er een transplantatie moest plaatsvinden. In het buitenland zijn er mensen overleden.

De medici hebben het heel moeilijk om te bepalen welke stof in herbalife de leverschade veroorzaakt, vooral omdat HL de ingredienten en de herkomst hiervan niet wil prijsgeven.

men vermoedt dat het gaat om (in europa verboden) chinese kruiden.
quote:Urwin schreef op 02 april 2008 @ 19:51:

Hey Michel,

Welk dieet of voedingsprogramma voor iemand geschikt is is afhankelijk van hoe je erop reageert. Je vraagt ervaringen met Herbalife en ook hier krijg je gevarieerd advies.

Ik gebruik zelf sinds een goede maand Herbalife en mijn ervaring is verbluffend! Ik heb diabetes en als de goede lijn zich doorzet hoef ik binnenkort geen insuline meer te spuiten. Ik neem geen extra vezeltabletten want mijn stoelgang is beter dan ooit tevoren.

Sinds 2 weken gebruik ik ook Niteworks van Herbalife en heb in tegenstelling tot een maand geleden weer een volledige bloeddoorstroming naar mijn onderste ledematen. Tóch is het allemaal op natuurlijke basis, ik kan en mag geen medische claim leggen op deze produkten maar voor mij is het wel duidelijk.

Ik voel me een stuk fitter en heb met 2 shakes per dag én een 'gewone' maaltijd geen hongergevoel. Bovendien als ik vergelijk hoeveel geld ik besteedde aan tussendoortjes/snoep enz. is het zeker niet duur. Het lijkt veel omdat je meestal besteld voor een lange periode (bijv. een maand) maar als je het uitspreid valt het allemaal wel mee. Ik hoop alleen dat je een distribiteur treft die je niet begeleid met de gedachte 'hoe meer ze koopt, hoe meer ík verdien' want je mág alles nemen, maar hoeft niet! Laat je in ieder geval bij welk dieet je ook probeert, goed begeleiden en stimuleren door iemand waarmee 'het klikt'. Misschien heb je ondertussen al zelf met een dieet of voedingsprogramma ervaring. In ieder geval véél succes!

Urwin

Dat iets op natuurlijk basis dús gezond is, is de grootste kolder die er door 'natuurlijk producten' als argument gebruikt wordt.

En zijn teveel giftige en schadelijke producten bekend, van sommige planten ben je al dood door het consumeren van 1 blaadje... Sommige van die planten zijn in kleine hoeveelheden goed bij bepaalde ziekten, maar als je er zelf mee zou gaan dokteren, viel je gelijk dood neer. Vingerhoedskruid is hiervan een goed voorbeeld. Wordt gebruikt bij hartklachten, als je er iets buiten in de natuur van binnenkrijgt, overleef je het waarschijnlijk niet.

Dus.. gaan vertellen dat iets niet schaadt, omdat het toch natuurlijk is, is grote onzin.
Later is nu
Up voor Michellobro

meds, 40 koppen thee, hoeveel liter is dat, denk je? Ik drink 1 a 2 liter groene thee per dag, nooit gemerkt dat ik daardoor afval. Wel door op eten letten en bewegen. Raar he
Later is nu
het andere topic was geopend door radeloosje1000. ik heb het voor je ge-upt
Later is nu
quote:vikki schreef op 22 maart 2008 @ 12:14:

[...]

Maar die mensen zijn waarschijnlijk niet dóór het roken oud geworden en gezond gebleven maar ondanks!

Herbalife gebruikers zijn dankzij Herbalife afgevallen.

Wel een verschilletje.Maar er zijn dus ook mensen dankzij Herbalife ziek geworden en doodgegaan, volgens de gegevens van Meds. Ziedaar mijn link met het roken. Mensen gaan dood met roken, mensen gaan dood door herbalife.. en toch zijn er mensen die er oud mee worden en/of van afvallen (schijn je van roken ook te doen)
Later is nu
dus als je wilt afvallen kan je roken, cocaine gebruiken of aan de herbalife. Is allemaal hetzelfde. Het is duur en je kan er dood aan gaan als bijkomstigheid.

Dan heb je nog 40 koppen groene thee als alternatief, maar daar moet je van plassen.

Blijft over minder eten, en meer bewegen.... hm..... eureka..... dat is het.... wat een vondst!!
Aan de andere kant, dood gaan we allemaal, als het dan toch moet, dan maar "gezond" slank?
Later is nu
ja als je heel graag ongezond slank wil zijn dan zou ik toch kiezen voor de cocaine, daar heb je meer lol van dan van een bekertje Herpeslife
Als er echt mensen door Herbalife dood waren gegaan in dit land, had het wel op de voorpagina van de krant gestaan, denken jullie ook niet?

Ik heb even op het forum van de Hepatitis Vereniging gekeken en daar wordt toch echt met geen woord gerept over Herbalife.
Emma:

1:

S1585. 10 Cases of Severe Hepatotoxicity Associated with Dietary Supplements from Herbalife® Products.

A. Engel; A. Schoepfer; K. Fattinger; U. Marbet; D. Criblez; J. Reichen; C. M. Oneta

Background/Aims:

Herbal agents are popular with the public which perceives them as safe since they are ‘natural’. In many countries, they are categorized as dietary supplements and therefore, neither safety nor efficacy has to be established prior to marketing. Herbalife® products are quite popular being mostly used for weight reduction. We report a case series of toxic hepatitis implicating Herbalife® preparations.

Methods:

Based on a questionnaire sent to all hospitals and departments of pathology in Switzerland (return rate 75%) and a request to the Swiss pharmacovigilance database, we retrieved 13 cases of toxic hepatitis with intake of Herbalife® preparations between 1998 and 2004. In 10 of these sufficient data could be retrieved to subject them to the WHO criteria for causality assessment of hepatotoxicity (www.who-umc.org/defs.html).

Results:

Median age of the 10 patients (6 females, 4 men) was 51 years (range 30 - 69). Median onset latency was 5 months (range 2 - 24). Liver biopsy was performed in 7 patients. Hepatic necrosis, marked lymphocytic/eosinophilic infiltration and mild to moderate cholestasis were noticed in 5 patients. One female patient developed fulminant liver failure (FLF); this patient originating from Thailand had serologic evidence of past hepatitis B infection. Autoimmune etiology could not be excluded histologically, but autoantibodies remained negative. One male patient showed venoocclusive liver disease (VOD). The 3 patients without liver biopsy presented with cholestatic hepatitis. Other causes of liver disease were excluded in all patients with appropriate serological testing. There was neither concurrent disease nor intake of other drugs or chemicals. Causality assessment of adverse drug reaction was classified as certain in 2 (positive rechallenge), as probable in 5 and as possible in 3 cases. All patients recovered within some weeks after withdrawal of Herbalife® products with exception of the patient with FLF who underwent liver transplantation and the patient with VOD who developed cirrhosis.

Conclusion:

To our knowledge, this is the first case series of toxic hepatitis implicating Herbalife® products. Pathophysiologically, mostly immuno-allergic mechanisms appear to be responsible. Liver toxicity may be severe, causing fulminant hepatic failure and VOD. A high degree of suspicion and appropriate history taking is mandatory to reveal the potential for hepatotoxicity of ‘innocuous’ dietary supplements. Also, better declaration of components and a more active role of regulatory agencies in surveillance of such products would be desirable.

http://www.hcvadvocate.or...y%20Plenary%20Session.htm

2:

[...]Maar nu verschijnen er opeens twee onafhankelijke wetenschappelijke publicaties van leverdokters die berichten over hepatitis (leverontsteking) na gebruik van Herbalife. Maar liefst 22 mensen meldden zich in het ziekenhuis met hepatitis. Twee van hen leverden hun lever in en moesten een transplantatie ondergaan. Een van hen overleed. Van vijf van de overige mensen is met zekerheid vast komen te staan dat Herbalife de boosdoener was. Zij negeerden de signalen en gingen na herstel weer vol aan de Herbalife, met opnieuw een hepatitis als gevolg. Voor wat betreft de rest kan een relatie niet met 100% zekerheid worden vastgesteld maar lijkt deze waarschijnlijk. Virusinfecties met hepatitis B of C werden uitgesloten.

http://www.dokterlutser.n...patitis-gevaarlijk-lever/

3.

[...]So six people in Iceland have been hospitalized with hepatitis apparently caused by Herbalife products they were taking. Well, welcome to the Herbalife Hepatitis Club. Next time you’re online google herbalife & hepatitis, and discover the wonderful world of Herbalife and necrosis of the liver. [...]

http://mlm.business-oppor.../herbalife-and-hepatitis/

Eerste 3 sites die ik aanklikte na wat gegoogle...
Nog een link met roken dus... men gelooft pas dat het schadelijk is, als de producent het toegeeft.
Later is nu
De kracht van indoctrinatie...
"Het is vast een complot tegen Herbalife.... en al die onderzoeken en ziektegevallen zijn vervalst..... en al die zogenaamde links van tangerine, die heeft ze zelf natuurlijk gemaakt. Want er stond namelijk niks in de Krant, of er was niks over op tv bij Hart van Nederland. En dus is het niet waar....het kan niet waar zijn.... het mag niet waar zijn want ik heb nog voor 2400 euro aan pillen en poeders in mijn kelder staan...."
Voor Emma, van de website van het Nationaal Hepatitis Centrum":

nieuwsbrief
zou ze het lezen denk je?
Haha, nee vast niet, maar bij de volgende discussie over Herbalife (die er vast gaat komen, en waar Emma vast ook een steentje aan bijdraagt) kan ze in ieder geval niet zeggen dat er geen goede bronnen beschikbaar zijn die dit zeggen.
Nou ok..zal even met de billen bloot gaan (figuurlijk dan,dames ). Ben ook ooit distribiteur geweest omdat ik geloofde in het product.Maar werd beetje ziek van die hele cultus eromheen.Ach,aldoende leert men...
Hey Lord,don't ask me questions
5 minuten op je naughtychair en dan zullen we het je vergeven
Ik ken hele leuke, verder intelligente mensen die geloven in het product Robin...

Je jeugdzondes zijn je vergeven

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven