Is het gelukt Pop?Ja natuurlijk, ik heb man ook al weten te overtuigen dat ik echt echt echt een nieuwe jurk nodig heb omdat ik geen jurk met korte mouwen heb, dat daar ook bijpassende pumps bij moeten en oja, ik ben enorm toe aan een ontspanningsmassage!
Ja natuurlijk, ik heb man ook al weten te overtuigen dat ik echt echt echt een nieuwe jurk nodig heb omdat ik geen jurk met korte mouwen heb, dat daar ook bijpassende pumps bij moeten en oja, ik ben enorm toe aan een ontspanningsmassage!
Ja natuurlijk, ik heb man ook al weten te overtuigen dat ik echt echt echt een nieuwe jurk nodig heb omdat ik geen jurk met korte mouwen heb, dat daar ook bijpassende pumps bij moeten en oja, ik ben enorm toe aan een ontspanningsmassage!
quote:Summerdance schreef op 25 juni 2012 @ 21:34:
Koel!!
Dus ik mag volgend jaar als ik 40 wordt ook zo'n teigertjesprintje aan...Als ik op mijn 40e zo'n figuur heb als Modder, ga ik ook halfnaakt over straat
Oftewel: ik moet naar de kapper.Nee hoor Pop, d'r haar zit oke. Haar kleren vind ik minder, maar dat is misschien smaakgevoelig. Maar die make-up!!! Die blush! Die ogen! Wie doet dat nog? Sterker nog, wie heeft dat uberhaubt ooit zo gedaan??
Anoniem_6491926aadf04
maandag 25 juni 2012 om 21:41
das nu wel een hippe moeder. Gaan d'r vriendjes er met haar vandoor. Kan je ook weer een trasj-sjoo van maken